Jäkiksen Mömmöm-kisat

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Jääkiekon MM-kisat - Suomen sijoitus?

1.
2
14%
2.
1
7%
3.
2
14%
4.
2
14%
5.
4
29%
6.
3
21%
7 tai huonompi
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 14

Tony

Re: Jäkiksen Mömmöm-kisat

Viesti Kirjoittaja Tony »

sinner74 kirjoitti:
Tony kirjoitti:Sveitsin mestaruutta toki toivoo ihan kybällä, mutta paha kanki on Ruotsi kaskessa.
Ruotsi on ihan kusessa, jos Sveitsin peli säilyy välierän kaltaisena. Mutta terävin kärki ratkaisee, Ruotsilla se on parempi. Henki vastaan materia.
Kanki... Joku on varmaan kuullut myös sanonnan kannosta kaskessa. 8)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Tony kirjoitti: Kanki... Joku on varmaan kuullut myös sanonnan kannosta kaskessa. 8)
Huomasin tuon, mutta ajattelin että olet Kanki Kaikkosen miehiä. Eli keskustalainen. No fence.
And Justice For All
Tony

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Peukut pystyssä Suomelle ja etenkin Sveitsille.
Tartte saatana hurrien viedä kultamedalleja :x
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Noniin. Enää puuttuu vain Sveitsin voitto.
Jaha. Kaiketi se on kohtuullista Sveitsinkin kärsiä yksi tappio. Ruotsi oli eittämättämättä parempi tällä kertaa, miten sitten tulevana vuonna Olympialaisissa. Nähtäväksi jäänee.

Sinänsä ihan kivat ja jännittävätkin kisat, missä Suomi ei sinänsä ollu vallan huonoimmasta päästä. Neljäs sija on mulle ihan riittävä lopputulos, vaikka arvaukseni/kautta toiveeni menikin hiukka pieleen. Noin selvyyden vuoksi: en äänestänyt.
Tony

IMO paskimmat kisat ikinä. :D Hävitään ensin Ruotsille välierät ja annetaan niiden viedä koko bileet. Lisäksi ne vielä rikkoi kotikisakirouksen, jota herrasmiessääntöjen mukaan ei ollut tarkoitus rikkoa enää koskaan. Niin ja siinä välissä ehditään vielä häviämään pronssitkin.

Sveitsin katkeran oloisesta häviöstä tuli mieleen, miten raadollinen tämä nykyinen systeemi on, jossa kakkoseksi tullut joukkue on käytännössä kisojen pettynein porukka. Ei jotenkin tunnu hyvältä systeemiltä. Toisaalta ilman tällaista asetelmaa finaaliin ei saa sitä haettua draamaa. Ennenmuinoin nämä taidettiin pelata liiga -tyyppisenä ratkaisuna, jossa eniten pojoja kerännyt vei kirkkaimmat mitalit ja niin alaspäin.
Vieraas

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Ruotsi oli eittämättämättä parempi tällä kertaa, miten sitten tulevana vuonna Olympialaisissa. Nähtäväksi jäänee.
Kyllä paras voitti, vaikkakin pääasiassa yhden ketjun ansiosta. Mutta sehän on sallittua. Joskus kauan sitten Aftonbladet kirjoitti Suomen joukkueesta, että ei siinä ole mitään muuta hyvää kuin Teemu Selänne, mutta "yhdellä Selänteellä pääsee jo aika pitkälle." Kahdesta Sedinistä puhumattakaan. :)

Ihan kiinnostava tuo ensi kevät kun Suomella on ylimenokauden valmennustiimi. Lieneekö sitten huono juttu vai pikemminkin paineeton tilanne.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Kas, onnittelut muuten Suomen 4:stä sijasta veikanneille.

No, Sveitsi oli kisojen ilopilleri :D ja meidän 4. sija on kuitenkin aina parempi kuin esim. 6. tai tahkoaminen siitä ollaanko ollenkaan mukana...
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Vastaa Viestiin