Tervetuloa palstalle minunkin puolesta paputin! Kehoitan ettet lähtisi koskaan "kostoretkille" tai muutenkaan fyysisen väkivallan tielle. Osoitat vahvuutta kun jätät sen tekemättä.Riittää kun meillä on taivaassa yksi 12-vuotiaan tasolla oleva ailahteleva nirppanokka tyttö, joka on luvannut kostaa kaikille pahoille (ja ei pahoille) tappamalla ne. Ainakin kyseisen taivaan ukon tapa selvittää asioita tuntuu kaikista vähiten järkevimmältä ratkaisulta.paputin kirjoitti:Noo kyllä loukkaantuu joka kerta,kun sanon lasten hakkaajaksi ja oi elämä sitä sossurumbaa mikä alkoi,kun menin terkkarille jälkiä näyttämään. Ja ei siitä koskaan tiedä. Muutin isäni luolta pois,kun olin 12
"Mikä sai Sinut vakuuttumaan...?"
Valvoja: Moderaattorit
-
Veli-Hopea
Re: "Mikä sai Sinut vakuuttumaan...?"
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
- paputin
No en minä nyt ihan kostoretkelle.
mutta no väleissä ei olla ja se on parempi näin,etten paniikkikohtauksia tuppaa saamaan enää
-
Kivikko
(Korostukset minun)"Jotkut kuitenkin mainitsevat, että järjestön on täytynyt tarkistaa näkemyksiään aikaisemmin, ja siksi he väittävät: ”Tämä osoittaa, että meidän täytyy päättää itse, mitä uskomme.” Tällainen on riippumatonta ajattelua. Miksi se on niin vaarallista? Sellainen ajattelutapa on osoitus ylpeydestä. Ja Raamattu sanoo: ”Kopeus käy kukistumisen edellä, ylpeys lankeemuksen edellä.” (Sananlaskut 16:18) Jos alamme ajatella, että tiedämme asiat paremmin kuin järjestö, niin meidän pitäisi kysyä itseltämme: ”Mistä ensiksi opimme Raamatun totuuden? Tuntisimmeko totuuden tien, ellemme saisi ohjausta järjestöltä? Voimmeko tosiaankaan tulla toimeen ilman Jumalan järjestön ohjausta?” Emme voi!" (Vartiotorni 15. huhtikuuta 1983
Tämä teksti saa aina vakuuttumaan, vaikka kaikki muu unohtuisi. Se kiteyttää Järjestön asenteen täydellisesti. Järjestö sanoo ettei ihminen saa JT:na päättää mitä uskoo, vaikka järjestö opettaisi epäraamatullisia tai valheellisia asioita jotka saattavat viedä hengen (ja pakottaa alistumaan vaikka todellisuudessa tietäisikin paremmin kuin järjestö). Samassa yhteydessä se väittää ettei ilman Järjestöä voi tulla toimeen. Ensimmäisen lasken ihmisoikeusrikkomukseksi ja jälkimmäinen on suora valhe.
-
Mag Mell
^Tuolle ei voi muuta kuin nyökytellä.
With oblivion's obscuration fill my senses to the brim,
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.