Aikaisemmassa konventtipuheessa Anthony Morris III kertoo kaikille vauvasta vaariin millaista on kun ihmisiä tullaan silpomaan Harmagedonissa.
Tony muistaa taas kerran mainita, että hän oli Vietnamin sodassa. Tosin USA:n suurimmassa tukikohdassa 50.000 muun amerikkalaisen kanssa, mutta sodassa silti. Ehkä pelkästään tämä antaa oikeutuksen hehkuttaa palaneilla ruumiilla? Jehova on hellä Jumala, mutta välillä vaan pitää grillata ja halkaista ihmisiä?No, Jehova on herkkä sen suhteen mitä joudumme kokemaan, veljet ja sisaret. Ja hän haluaa meidän ymmärtävän sen. Hän hyväntahtoinen, hellän myötätuntoinen isä. Mutta niinä aikoina jolloin hän sallii… ja todella… olen ollut lähes 40 vuotta totuudessa. Se ei tunnu niin pitkältä ajalta, koska olen ollut niin kiireinen. Joka vuosi. (*nöyrä asenne?*) Ja se kiireisyys ei onneksi ole koskaan hävinnyt. Koska… todellakaan… se ei ole pitkä aika. Ja nyt minua huolettaa todella todella paljon…
Katsopas, olin VIetnamissa, lääkintämiehenä siinä sodassa… Olen nähnyt mitä tapahtuu ihmisille kun he silpoutuvat… näet sellaista TV:ssä ja jokin siitä, no… Kunnes haistat ihmisen lihan joka on palanut helikopterin putoamisessa… Ihmiset jotka näyttävät, öö, ihmisiltä… kuin hot dogit grillissä… mustuneina ja auki revenneinä… Tiedän mitä Harmagedonissa on tulossa. Paljon kuolleita ihmisiä. Paljon kuolleita ihmisiä.
On siis ehdottoman kiireistä lakata keskittymästä itseemme… Ja lähteä auttamaan niin monia kuin voimme. Koska kun se tulee, se tulee olemaan sinusta turruttavaa. Ajattelet, että peuran näkeminen tien sivussa silpoutuneena rekan törmäyksestä, että se on järkyttävää? Näet ihmisiä, jotka ovat sellaisia. Niin, se tulee olemaan turruttavaa.
(http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... RKlM#t=33s)