Vapaaehtoinen flirttailu kuoleman kanssa

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin

Osallistuisitko härkäjuoksuun, jos saisit mahdollisuuden?

Osallistuisin
1
5%
En osallistuisi
19
95%

Ääniä yhteensä: 20

Tony

Vapaaehtoinen flirttailu kuoleman kanssa

Viesti Kirjoittaja Tony »

Mikä ihmisen vetää osallistumaan tällaisiin tempauksiin?

Osallistuisitko itse jos saisit mahdollisuuden? Jos kyllä, niin miksi?

Kuva

Pamplonan festivaalin kaksi edeltävää päivää olivat myös täynnä dramaattisia loukkaantumisia. Lauantaina loukkaantuneita oli yli 20.

35-vuotiaan amerikkalaismiehen kerrottiin puolestaan toipuvan ”suotuisasti” ”peräaukon lävistyksestä”, joka oli vahingoittanut myös tämän munuaista ja sisäkaluja. Perjantaina sarvesta saanut 20-vuotias amerikkalaisopiskelija puolesta oli vakaassa tilassa sen jälkeen, kun tämän perna oli poistettu.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art- ... 51085.html
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Veli-Hopea

Re: Vapaaehtoinen flirttailu kuoleman kanssa

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Vaikka luopiot ovat niskoittelevia ihmisiä
,kehittelevät jumalattomia ajatusrakennelmia
,pyrkivät pettämään mielen
,ottavat osaa demonien pöydässä
,hylkäävät ylpeästi neuvot
,yrittävät viedä Kristuksen opetuslapset mukaansa
,"tappavan epidemian" tartuttamia
,"taudin kantajia", joita pitää karttaa

En kuitenkaan lähtisi mukaan vaikka edellä mainittujen perusteella tuntuisi siltä, että olisin oiva vaihtoehto muiden luopioiden kanssa moiselle hulluttelulle. Varsin ihmeellinen perinne, jossa tietoisesti otetaan todella kovia riskejä.

Ilmeisesti luopiot eivät olekaan niskoittelevia demonien riivaamia ihmisiä, tai sitten vaihtoehtona luopiot on nössöjä :)
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Aika älyvapaalta tuo perinne tosiaan vaikuttaa. Ehkä sitä ymmärretään paremmin latinalaisessa kulttuurissa, tai jotain?

Joskus parikymppisenä, kun vielä olin kuolematon, olisin ehkä yllytyshullussa porukassa ja tietysti pikku myötäisessä ollut tarpeeksi pölhö koittamaan tuotakin. "Ottaa härkää sarvista" on ihan hyvä homma, mutta "olla härän sarvessa" vähän huonompi. Varsinkin tuo aanukseen kohdistunut sarvenpusku saattaa olla sangen kivulias, pelkään.
And Justice For All
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Niih, ei varmaan harka ehtiny liukkaria sarveensa laittaa_
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Kyllä kenties jättäisin väliin. Luulisin että jo pelkkä törmäys muutaman satakiloisen (puhumattakaan sarvista) vauhdissa päälle tulevan elikon kanssa saattaisi tehdä aika kipeää.
sinner74 kirjoitti:Aika älyvapaalta tuo perinne tosiaan vaikuttaa. Ehkä sitä ymmärretään paremmin latinalaisessa kulttuurissa, tai jotain?
Tässä lienee se onni, että rättipäillä/islam/muslimit ei (kait?) taida kulttuuriin tai uskontoon kuulua härkäjuoksuja. Mikäli kuuluisi niin en yhtään yllättyisi siitä, että tasa-arvoisuuden ja kulttuurin rikastamisen nimissä härkiä juoksisi (toki valvotusti, luulisin) pitkin Mannerheimia, Tammerkosken siltaa jne.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Pehmoluopio

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Boliviassa järjestetään joukkotappelu ja tapellaan kunnes joku kuolee.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
Kivikko

Viesti Kirjoittaja Kivikko »

Sen verran mitä nautojen kanssa olen tekemisissä ollut (ei omia), olen ollut tyytyväinen niiden ollessa rauhallisia. Lauman edellä käveleminen navetalle ja kesälaitumelle on ok, mutta mitään juoksukilpailua en ryhtyisi aloittamaan edes näiden rauhallisten kotieläinten kanssa.
Vastaa Viestiin