LUOPIO-TUPARIT..

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

suvihämäläinen

LUOPIO-TUPARIT..

Viesti Kirjoittaja suvihämäläinen »

Heippa kaikki luopiohenkiset mörrimöykyt!
Nyt olis aika järjestää luopiotuparit...mulla kun ei ole oikein muita ystäviä..heh :D
Ajankohta on 20.10. lauantaina kello 18.00 eteenpäin. Asu on vapaa, mielellään joku mukava ja vähemmän jäykistelevä.. Toogassa tai ilman! :wink:
Asun siis Helsingissä Käpylässä ja mulla on yksiö, eli intiimit pikku pippalot. Tarjottavana ajattelin jotain pientä suolasta, ja jos budjetti antaa periks niin boolia. Suotavaa toki on että jengi tuo omia juomiaan... Jos paikka alkaa olemaan ahdas ja viimeistään sitten puolenyön aikaan siirrytään tohon Old Sophiesiin, vastapäätä olevaan rakkaaseen paikalliskuppilaan. Siitä sitten myöhemmin minne vaan, esim Stadin tähti... :)
Jos on halukkaita ilmottautumaan, niin pistäkää mulle yksityisviestiä niin kerron osoitteen...

niin ja p.s. kaikki on tervetulleita, tuntemattomatkin!
Viimeksi muokannut suvihämäläinen, 29.09.2007 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm so stupid
Cause I use to live
In a tiny bubble
And I wanted to be
Like all the pretty people
That were all around me
But now I know for sure
That I was stupid
Stupider than stupid
kyrillos

Re: LUOPIO-TUPARIT..

Viesti Kirjoittaja kyrillos »

suvihämäläinen kirjoitti:Heippa kaikki luopiohenkiset mörrimöykyt!
Nyt olis aika järjestää luopiotuparit...mulla kun ei ole oikein muita ystäviä..heh :D
Ajankohta on 20.10. lauantaina kello 18.00 eteenpäin. Asu on vapaa, mielellään joku mukava ja vähemmän jäykistelevä.. Toogassa tai ilman! :wink:
Asun siis Helsingissä Käpylässä ja mulla on yksiö, eli intiimit pikku pippalot. Tarjottavana ajattelin jotain pientä suolasta, ja jos budjetti antaa periks niin boolia. Suotavaa toki on että jengi tuo omia juomiaan... Jos paikka alkaa olemaan ahdas ja viimeistään sitten puolenyön aikaan siirrytään tohon Old Sophiesiin, vastapäätä olevaan rakkaaseen paikalliskuppilaan. Siitä sitten myöhemmin minne vaan, esim Stadin tähti... :)
Jos on halukkaita ilmottautumaan, niin pistäkää mulle yksityisviestiä niin kerron osoitteen...
aika huikeeta, tällaisia vaan vielä lisääkin.
suvihämäläinen

Re: LUOPIO-TUPARIT..

aika huikeeta, tällaisia vaan vielä lisääkin.
no tule mukaan sitten vaan... :)
I'm so stupid
Cause I use to live
In a tiny bubble
And I wanted to be
That were all around me
But now I know for sure
That I was stupid
Stupider than stupid
Nightderanger

Melkein naapuri!

Viesti Kirjoittaja Nightderanger »

Itse asun Oulunkylässä, ja Old Sophiesissakin olen käynyt :D Ja erittäin tuttua seutua on tuokin.
suvihämäläinen

Re: Melkein naapuri!

Nightderanger kirjoitti:Itse asun Oulunkylässä, ja Old Sophiesissakin olen käynyt :D Ja erittäin tuttua seutua on tuokin.
no hienoa! sitten tiedät minne tulla...
I'm so stupid
Cause I use to live
In a tiny bubble
And I wanted to be
That were all around me
But now I know for sure
That I was stupid
Stupider than stupid
Analysoija

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Tämän vois varmaan nostaa ylös Lehtiveljen "johtaman" oikeuskomitean uhalla...
Vastaa Viestiin