Avoin kirje David Cameronille

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
p0ter0

Avoin kirje David Cameronille

Viesti Kirjoittaja p0ter0 »

Ajatuksia herättävä kirje Stephen Frylta - suomalaisille tuttu mm. Kyllä Jeeves hoitaa TV-sarjasta - Yhdistyneiden kuningaskuntien pääministerille David Cameronille koskien Sotšin olympialaisia ja Venäjän seksuaalisten vähemmistöjen vainoa.

Juttu bongattu Boing Boing blogilta.
p0ter0

Re: Avoin kirje David Cameronille

Viesti Kirjoittaja p0ter0 »

Ajatuksia herättää myös miten osa suomalaisten sanomalehtien nettikommentoijistakin ihailee Venäjän mallia.
Vieraas

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

p0ter0 kirjoitti:Ajatuksia herättävä kirje Stephen Frylta - suomalaisille tuttu mm. Kyllä Jeeves hoitaa TV-sarjasta - Yhdistyneiden kuningaskuntien pääministerille David Cameronille koskien Sotšin olympialaisia ja Venäjän seksuaalisten vähemmistöjen vainoa.
Aika paljon on muuten tämä kaveri ehtinyt ajattelijana ja kirjoittajanakin tekemään. Fry itse on aika hyvä esimerkki siitä, että kaikki miespuoliset homoseksuaalit eivät ole sisustusohjelmista tuttua tyyppiä. Kertoi elämäkerrassaan, että 80-luvulla räjähtänyt homojen klubikulttuuri sun muu trendikäs oli hänelle suorastaan vastenmielistä. Suositeltava kirja erityisesti jos brittiläisen tv-huumorin historia kiinnostaa.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

p0ter0 kirjoitti:Ajatuksia herättää myös miten osa suomalaisten sanomalehtien nettikommentoijistakin ihailee Venäjän mallia.
Ei ole maailma vielä lähellekään valmis kun osa ihmisistä kokee oikeudekseen (seksuaali)vähemmistöjen oikeuksien polkemisen.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vastaa Viestiin