Video mielenhallinasta

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Festus

Video mielenhallinasta

Viesti Kirjoittaja Festus »

Ohessa linkki kohtuu hyvään linkkiin koskien mielenhallintaa.

Itse Sparlock [ja Caleb] esiintyy videolla. 8)

https://www.youtube.com/watch?v=GmeSmlHyDRU
"Mehän ei mitään tietoja olla sillä tavalla kerätty"
Mievaan

Re: Video mielenhallinasta

Viesti Kirjoittaja Mievaan »

kiitos, selitti monta asiaa=) Tosta miehestä ei taatusti tuu todistajaa ;-)
Emmy

Viesti Kirjoittaja Emmy »

Oli jotenkin ahdistavaa katsottavaa, ja samalla kamalan ärsyttävää. Tuota Sparlockia muuten katsellaan meidän perheen luona jatkuvasti, hrr.
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Oli niin selkeästi esitetty, että jopa minä ymmärsin, miten mielenhallinta toimii.
Let me go Master I hate you so
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Tämä oli erittäin väkevää matskua. Suosittelen lämpimästi kaikille.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Tony kirjoitti:Tämä oli erittäin väkevää matskua. Suosittelen lämpimästi kaikille.
Kuin myös. Vielä kun joku näkis vaivaa lisätä suomenkieliset tekstit. Tuotahan näyttää mielellään tutuille, puolitutuille ja iltasin sitä voi katsoa vaikka oman kissan kanssa.

Kolahti ja kovaa.

Lisäys : Jotenkin tuossa vielä syyllistetään pientä lasta, että jos tuolla lelulla leikkiä jatkaisi, loukkaisi Jehovaa. ( Oikeasti.. lelun takia... ) , joten... onhan se näin, ettei tuossa juurikaan valinnanvapautta ole.
Viimeksi muokannut Veli-Hopea, 21.08.2013 17:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Mievaan

Viesti Kirjoittaja Mievaan »

Tuo viedeo toi mieleen menneisuuden ja miks niin hitosti ahdisti aina. Mielenhallintaa käytetään kaikessa seuran matkussa ja ikävintä on että se on myös lapsille tarkoitetussa julkaisuissa unohtamatta valtakunnanlauluja ja erityisesti se uusi lastenlaulu. Tottele, tottele, tottele....
Nezumi

Viesti Kirjoittaja Nezumi »

Muistasin et nuo pari animaatiota tuli katottua aikanaan, kun ne youtubeen päätyivät alunperin. Nyt jäin katsomaan siinä Sparlock pätkässä niitä äidin ilmeitä..oikeesti alko häirittemään. ~brr~
"You don't have to keep smiling for someone else..It's okay to smile for your own sake. "
SisarHento

Viesti Kirjoittaja SisarHento »

Veli-Hopea kirjoitti:
Tony kirjoitti:Tämä oli erittäin väkevää matskua. Suosittelen lämpimästi kaikille.
Kuin myös. Vielä kun joku näkis vaivaa lisätä suomenkieliset tekstit. Tuotahan näyttää mielellään tutuille, puolitutuille ja iltasin sitä voi katsoa vaikka oman kissan kanssa.

Kolahti ja kovaa.

Lisäys : Jotenkin tuossa vielä syyllistetään pientä lasta, että jos tuolla lelulla leikkiä jatkaisi, loukkaisi Jehovaa. ( Oikeasti.. lelun takia... ) , joten... onhan se näin, ettei tuossa juurikaan valinnanvapautta ole.
Olen kyllä joskus menneisyydessäni käynyt lukion ja kijoittanut pitkän ruotsin ja pitkän saksan, mutta myös lyhen ranskan ja lyhyen englannin. Katsoin videon, ymmärsin otteita sieltä täältä, mutta olisi tosi mukavaa, jos joku kielitaitoisempi lisäsi videoon myös suomenkielisen tekstin.
Emmy

Viesti Kirjoittaja Emmy »

Itse voisin sen kääntää ihan nopeastikin, en vain tiedä miten saan tekstit videoon. Olen huono näissä asoissa.
Drontti82

Viesti Kirjoittaja Drontti82 »

Kiitos videosta. Oli todella mielenkiintoinen.

Aloin lukemaan tällaista sivua:

http://freedomofmind.com/Info/BITE/bitemodel.php
Voimantorni

Viesti Kirjoittaja Voimantorni »

Hyvä video todellakin. Miksi kaikkeuden luojan tarvitsisi turvautua ihmisen mieltä harhauttavien psykologisten kikkojen käyttämiseen, jos hänen luotsaamallaan uskonnolla todella olisi totuus hanskassa? Niiden samojen keinojen käyttämiseen, joita kaikki kilpailevatkin uskonnot käyttävät?
Festus

Viesti Kirjoittaja Festus »

Laitan vielä toisen videon. Kaikki ei JT:n sovellu, mutta aika moni kuitenkin. Laulu kohdasta tuli mieleen valtakunnan salin laulut...omalla tapaa pelottava video... :oops:

http://www.youtube.com/watch?v=qfb5FYd83Ao
"Mehän ei mitään tietoja olla sillä tavalla kerätty"
Drontti82

Viesti Kirjoittaja Drontti82 »

Huh. Karmivinta tossa on se, että se on totta.
Vastaa Viestiin