Nyt se on helppoa. Osoitteessa liityhetikirkkoon.com on liittynyt Jehovan todistajiin jo yli 6000 henkilöä. Myös muita uskontoja on tarjolla. Sivuston alaosassa kuitenkin mainitaan:
Docventures toimii sitoutumattomana ja tilapäisenä yhteystietojen kerääjänä ja toimittaa ilmoittautuneiden yhteystiedot luottamuksellisesti kirkon edustajalle. Yhteystiedot hävitetään välittömästi tämän jälkeen eikä niitä tulla käyttämään muihin tarkoituksiin. Jättämällä yhteystietosi hyväksyt nämä ehdot.
Liity todistajiin-netissä!
Valvoja: Moderaattorit
- Tony
Re: Liity todistajiin-netissä!
Tossahan oli kyse verkkohyökkäyksestä. Tai mainoskikasta. Tai kummastakin.
Docventures julkaisi oman kirkkoon liittymissivuston keskiviikkona kello 14.00, ja se joutui välittömästi nettihyökkäyksen kohteeksi. Hyökkäyksen jälkeen sivusto on vastaanottanut eri kirkkoihin liittyvien hakemuksia yli 20 000 kappaletta.
Docventuresin tiedotteen mukaan verkkohyökkäyksestä huolimatta todellisten ilmoittautumisten määrä on ollut kuitenkin yllättävän iso. Iltapäivän aikana sivustolle on ilmoittautunut lähes sata suomalaista ihmistä, jotka haluavat liittyä eri kirkkoihin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013082 ... 8_uu.shtml
Yhtä kaikki, todistajiin ei taida onnistua liittyä tällaisen planketin avulla.
Docventures julkaisi oman kirkkoon liittymissivuston keskiviikkona kello 14.00, ja se joutui välittömästi nettihyökkäyksen kohteeksi. Hyökkäyksen jälkeen sivusto on vastaanottanut eri kirkkoihin liittyvien hakemuksia yli 20 000 kappaletta.
Docventuresin tiedotteen mukaan verkkohyökkäyksestä huolimatta todellisten ilmoittautumisten määrä on ollut kuitenkin yllättävän iso. Iltapäivän aikana sivustolle on ilmoittautunut lähes sata suomalaista ihmistä, jotka haluavat liittyä eri kirkkoihin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013082 ... 8_uu.shtml
Yhtä kaikki, todistajiin ei taida onnistua liittyä tällaisen planketin avulla.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
rippeli
Luopiot on varmaan operoineet tuon verkkohyökkäyksen.
Kuka tunnustaa?
Kuka tunnustaa?
Let me go Master I hate you so
- Jaakko Ahvenainen
Harmin paikka. Minä kun olisin niin mielinyt.Tony kirjoitti:Yhtä kaikki, todistajiin ei taida onnistua liittyä tällaisen planketin avulla.
- Tony
Sama vika. Vielä jos olisi voinut ilmoittautua suorilta pitämään harjoituspuheita tai jopa esitelmää, niin olisihan sitä sanottavaa löytänyt.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Harmin paikka. Minä kun olisin niin mielinyt.Tony kirjoitti:Yhtä kaikki, todistajiin ei taida onnistua liittyä tällaisen planketin avulla.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Mievaan
Naisena en olis kumminkaan päässy pitämään puheita (nyt en tarkota oih niin mukavia siskojen harjotuspuheita) =( Kyllä sanottavaa olis löytyny multakin.