Olen 18-"saatananpalvoja"tyttö Tampereelta.
Miksi tulin tänne?
Juttuseuraa kaipaan mitä teen "ongelmani kanssa". Olen syntynyt JT-perheeseen. Isovanhemmat,äiti,isä,serkut,pikkuserkut ovat jehovan todistajia. Olen siis kasvanut ilman lapsuutta.
Olen niellyt kaiken paskan mitä olen elämäni aikana heiltä saaneet. Joka sunnuntai itkien koksaan ja,jos kehtasit kieltäytyä,niin selkäsaunan kautta ofc. Väkivaltaa oli,alkoholia,paljon yksinäisyyttä.
No nyt palaan lähihistoriaan (menneisyydestä voi enemmän kysellä):
Minua yritetään saada "väkisin" takaisin JT-piireihin,kun tuppasin olemaan erään "kunnioitetun" sisaren pojantytär. Kauheesti tuputetaan lehteä ja yritetään ottaa kontaktia. Kontaktin karkoittamiseksi ja myöskin protestoinnin takia olen ottanut naamaani 5 eri lävistystä,että varmana jättäisi minut rauhaan. n. 99% kontakteista loppui,mutta vain se 1 ihminen on,joka haluaa minut "takaisin". (En ole koskaan ollut kastettu sisar) Tuo 1 ihminen on helvettisoikoon,mun isoisäni.
Isoisäni on 1/2 sukulaisista,joka oikeasti välittää. Auttoi mut jaloilleni erosta (eks avomies),auttoi takuuvuokrassa ja laskuissa JA NYT NOKIAN VITUN SEURAKUNTAA KIINNOSTAA KUINKA PALJON JA MIKSI SE AUTTAA!!! Pfft. Ehdollinen rakkaus... Pelkään,että takiani hänet erotetaan... mitä pitäis tehdä?