Veikko Leinonen: "Sisäistä kurinpitoa ei ole"

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vieraas

Re: Veikko Leinonen: "Sisäistä kurinpitoa ei ole"

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Veli-Hopea kirjoitti:Mulla tuli mieleen se videopätkä, missä (hallintoelimen jäsen, puhuja?) vertasi kokouksiin tai kentälle lähtemistä jotenkin Mcdonaldsiin ja kuinka nuori on pakotettava ylös sängystä ja töihin, vaikka kuinka sanoisi , ettei jaksa? Miten se meni? en muista. Löytyykö linkkiä keneltäkään tuohon?
http://www.youtube.com/watch?v=rsQMOSgJ710
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Vieraas kirjoitti:
Veli-Hopea kirjoitti:Mulla tuli mieleen se videopätkä, missä (hallintoelimen jäsen, puhuja?) vertasi kokouksiin tai kentälle lähtemistä jotenkin Mcdonaldsiin ja kuinka nuori on pakotettava ylös sängystä ja töihin, vaikka kuinka sanoisi , ettei jaksa? Miten se meni? en muista. Löytyykö linkkiä keneltäkään tuohon?
http://www.youtube.com/watch?v=rsQMOSgJ710
Kiitos! Onko Kari Kempin ja David Splanen sanomisissa ristiriitaa?
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Vieraas

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Veli-Hopea kirjoitti:Kiitos! Onko Kari Kempin ja David Splanen sanomisissa ristiriitaa?
Kari Kemppi: "Lapsia on usein mukana, koska monet haluavat tavata samalla tuttuja." David Splane: "JT-lasten pitää mennä aina kokouksiin ja vanhempien ei tule antaa lasten päättää itse." Lausunnoissahan on ero kuin yöllä ja päivällä.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Vieraas kirjoitti:Lausunnoissahan on ero kuin yöllä ja päivällä.
Ei,
Ei,
Ei ole :D
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Esa H

Viesti Kirjoittaja Esa H »

Jotenkin se meni niin että. Yleisellä tasolla jos asianomaisella on eimielisyyksiä se on lähtöisin itsestään ei seurakunnasta. Jotenkin tuo Kari Kempin kommentti on outo. Mulla itselläni ero johtui seurakunnasta ja siitä harhaisesta opetuksesta jota brooklynistä tuli vartiotornin myötä. Nyt kun on ottanut etäisyyttä siihen harhaiseen lahkoon, tuo toiminta vaikuttaa melkein kuin pohjois korean politiikalta.
Vastaa Viestiin