spiritismi

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Kirsieveliina

Re: spiritismi

Viesti Kirjoittaja Kirsieveliina »

mana kirjoitti:en jaksa ja halua välittää sen tyypin mielipiteistä.
Yhtä hassua on tehdä ehdoin tahdoin juuri niin kuin iskä paheksuu. Se on ns. vastafoobista. Eikös tuota teidän keskustelua vois jatkaa vähän pitemmälle :) Iskä, kokeileminen on täysin perusteltua, koska... No, jokainen tuntee itsensä ja psyykensä kestävyyden parhaiten. Mutta et kai aio polttaa yövaloa lopun elämääsi :wink:
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Itselleni sattui myös melko mystinen tapaus. Ollessani viime yönä kierroksella paikallisissa ravitsemusliikkeissä, muistan sekä olut- että drinkkilasien liikkuneen baaritiskin ja suuni välillä. Itse en muista lasia liikuttaneeni joten pahat henget ovat varmasti aiheuttaneet tämän pahan olonkin?
mana

Viesti Kirjoittaja mana »

Kirsieveliina kirjoitti: Yhtä hassua on tehdä ehdoin tahdoin juuri niin kuin iskä paheksuu. Se on ns. vastafoobista. Eikös tuota teidän keskustelua vois jatkaa vähän pitemmälle :) Iskä, kokeileminen on täysin perusteltua, koska... No, jokainen tuntee itsensä ja psyykensä kestävyyden parhaiten. Mutta et kai aio polttaa yövaloa lopun elämääsi :wink:
Eipä tullut iskäni mielipidettä ajateltua lainkaan kokeillessa. Jos hän ei olisi aamulla kysynyt kuulumisia, en olisi sitä sille koskaan varmaankaan kertonutkaa. Mun mielestä mitkään kokeilut ei tarvitse perusteluja. Kokeilee jos huvittaa. En edes tarvinnut viime yönä yövaloa, ei tullut demoni/henkipelkoja vaikka semmoisia odotinkin. Oli ihan rauhallinen olo. Vois kokeilla joskus uudestaan.
ex-jehu

Viesti Kirjoittaja ex-jehu »

Guest kirjoitti:Itselleni sattui myös melko mystinen tapaus. Ollessani viime yönä kierroksella paikallisissa ravitsemusliikkeissä, muistan sekä olut- että drinkkilasien liikkuneen baaritiskin ja suuni välillä. Itse en muista lasia liikuttaneeni joten pahat henget ovat varmasti aiheuttaneet tämän pahan olonkin?
Minulle on myös käynyt näin. Olen myös menettänyt muistini ja herännyt mitä kummallisimmista paikoista. Asialla on siis selvästi itse belsepubi :twisted:
"Jehovan todistajat liikkuvat aina pareittain ... Ainut poikkeus näihin on seurustelutilanne, jossa Jehovan todistajia on aina vähintään kolme."
Vastaa Viestiin