Mihin unohdit selittelyssä sen vaiheen, että alienit ovatkin tulleet näkymättöminä?Polyester kirjoitti:Niin tietysti ensin 14.10 päivän iltana selitetään, että päivä onkin 15.10. Kun sittenkin luvattu läsnäolo viipyy ja pilkkaajia ilmaantuu, annetaan vähän pidemmälle menevä päivämäärä 25.11. Ja seuraavaksi yli-innokkaat alienin odottajat tarkkailevat seuraavan vuoden päivämäärää 7.5. Sitten alienit tulevat loppuunsuorittamaan saapumisensa vuoden loppuun mennessä. Ja sitten poistutaan takavasemmalle ja todetaan, että alienien saapuminen on joka päivä lähempänä kuin koskaan ja sitä kannattaa odottaa vaikka tuhat vuotta.
Ufot tuloo!
Valvoja: Moderaattorit
- Johanneksen poika
- Viesti:
Re: Ufot tuloo!
-
RaM
Näkymätön läsnäolo... pitäisiköhän tuota selittelymallia ehdottaa paranormaaleille hihhuleille.... 
-
Erotettu veli
- Tony
Joo saas nähdä nyt.Erotettu veli kirjoitti:Tänään pitäis sen ufon tulla
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Alueveli
- Eläkeläinen
Jokos niitä näkyi? Toisaalla tarjottiin tällaista todisteeksi http://img521.imageshack.us/img521/7829/ufojb2.jpg 
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
-
RaM
No voe mahoton... uskottava se on kun oikein valokuva todistaa. Näyttää tuo kammottava eilieni nousevan Näsijärvestä. Mahtoivatkohan saadan napatuksi sen kiinni planetaarioon kun ihan kohdalla hirvitys osui...

Miten Tampereen haaraosastomme on raportoinut tuosta rajun näköisestä tulituksesta?
Miten Tampereen haaraosastomme on raportoinut tuosta rajun näköisestä tulituksesta?
-
liabiliteetti
Ei se oo mikää tahansa eilieni, se on Cthulhu. 
- Tony
Ei saa puhua ruoka suussa.liabiliteetti kirjoitti:se on Cthulhu.
Viimeksi muokannut Tony, 15.10.2008 10:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Tony
Eräät teoriat kertovat, että Ufot ilmestyvät viimeistään tämän päivän aikana, ja jos eivät ilmesty, ilmestyvät viimeistään helmikuussa.
-
RaM
Eräs teoria varmaankin pian kertoo, että oikeauskoiset ovat niitä nähneet ja tavanneet mutta vääräuskoisille epäilijöille ne eivät ilmestyneet.
-
almi
Niin tai sitten koko juttu on ollut vain joidenkin yksilöiden oma teoria. Ja valo on kirkastunut.RaM kirjoitti:Eräs teoria varmaankin pian kertoo, että oikeauskoiset ovat niitä nähneet ja tavanneet mutta vääräuskoisille epäilijöille ne eivät ilmestyneet.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
- Paul-Eerik Rummo
-
Aaac
Tai sitten emme tiedä tarkkaan, miten paljon ensimmäisen ufon luomisesta kului ufon vaimon tekemiseen kylkiluusta.
Religionsfri.
-
RaM
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/
Sieltä selitystä. Ehkä kenties mehdollisesti saattaapi olla...
Sieltä selitystä. Ehkä kenties mehdollisesti saattaapi olla...
-
Jakke
Damn! Ei tulleet, vaikka piti viimeistään helmikuussa ufomiesten ilmaantua. Ehkä emme olleet vielä valmiita? Tai siis te muut, minä kyllä olin
Ehkäpä sitten kun muukin ihmiskunta on saavuttanut saman henkisen tason
Kyllä ei voi mihinkään enää luottaa. Ei edes avaruudesta saatuihin viesteihin. Toisaalta... mainitkaas yks avaruudesta tulleeksi väitetty viesti joka olis osoittautunut luotettavaksi? (Hubblen lähettämiä kuvia ei lasketa)
Nooh, mutta ehkäpä tämä nyt ei ihan kamalasti kuitenkaan yllättänyt. Jäimme jälleen kerran väliin, emmekä mahtuneet Ufojen maailmankaikkeudenkiertueen ohjelmaan. Se on vähä sama ku yrittäis saada Madonnaa Suomeen. Kerran se saattaa onnistua, mut silloinkaan ei jää edes yöksi
Kyllä ei voi mihinkään enää luottaa. Ei edes avaruudesta saatuihin viesteihin. Toisaalta... mainitkaas yks avaruudesta tulleeksi väitetty viesti joka olis osoittautunut luotettavaksi? (Hubblen lähettämiä kuvia ei lasketa)
Nooh, mutta ehkäpä tämä nyt ei ihan kamalasti kuitenkaan yllättänyt. Jäimme jälleen kerran väliin, emmekä mahtuneet Ufojen maailmankaikkeudenkiertueen ohjelmaan. Se on vähä sama ku yrittäis saada Madonnaa Suomeen. Kerran se saattaa onnistua, mut silloinkaan ei jää edes yöksi
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
-
Pehmoluopio
Marsista tänne tultaessa on vastavalo koko matkan.Jakke kirjoitti:Damn! Ei tulleet, vaikka piti viimeistään helmikuussa ufomiesten ilmaantua. Ehkä emme olleet vielä valmiita?
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan