Isäsi kilpaili eri sarjassa, Luterilainen kirkko ei opillisesti tuollaiseen kehota, toisin kuin Vartiotorniseura, joka pitää ko. menettelyä Jehovan rakkaudenosoituksena.Vieras kirjoitti:Minun oma ,luterilainen, isäni vihasi minua.
Kristityille saarnaamisesta
Valvoja: Moderaattorit
-
Markku Meilo
Re: Kristityille saarnaamisesta
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
Vieras
Sen he osaavat. Ei tarvitse kuin "vähän" säätää äänenpainoa, ilmeiä ja eleitä sekä katsekontaktin määrää, niin lopputulos on uskomaton! Pahimmillaan tuntee tulleensa kohdelluksi aika julmasti. Ilman Jehovan todistajia ei tietäisi, miltä tuntuu saada henkisesti turpiin.Bunica kirjoitti:Ihan henkilökohtaisesti olen kyllä saanut jt-läheisiltä osakseni 'rakkautta', josta ei muuta puutu kuin fyysinen väkivalta.
JK
-
Vieras
Tuskin jahvelaiset kehoittaa laittomaan aborttiin.Markku Meilo kirjoitti:Isäsi kilpaili eri sarjassa, Luterilainen kirkko ei opillisesti tuollaiseen kehota, toisin kuin Vartiotorniseura, joka pitää ko. menettelyä Jehovan rakkaudenosoituksena.[/quote]Vieras kirjoitti:Minun oma ,luterilainen, isäni vihasi minua.
Minun oma ,luterilainen, isäni vihasi minua.
Kertoi monta krt että "olisi pitänyt laskea lakanalle",
ja äitini kertoi että oli yrittänyt pakottaa hänet laittomaan aborttiinkin.
Jotkut ihmiset pystyvät vihaamaan siis omia jälkeläisiään jo ennen heidän syntymäänsäkin.
-
Markku Meilo
Vt-seura ei kehota, kuten tietääkseni ei kehota Luterilainen kirkkommekaan.Vieras kirjoitti:Tuskin jahvelaiset kehoittaa laittomaan aborttiin.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.