Uskonnolliset siteet katkeavat

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Tuiki Tuntematon
Viesti:

Re: Uskonnolliset siteet katkeavat

Viesti Kirjoittaja Tuiki Tuntematon »

Veli-Hopea kirjoitti:

Näin sen meistä varmasti useampikin kokee. Sinulla on oikeus selvittää asiat. Harmiksesi joudun toteamaan että selvittämiesi asioiden jakaminen eteenpäin esimerkiksi todistajille ei toimi, kun mielenhallinnaltaan eivät kykene näkemään tai edes halua nähdä mitään. Kyse ei sinänsä ole tyhmyydestä vaikka joskus turhautuneena tuollaiseen väitteeseen tulee turvauduttua.

Valaistumiset ja havahtumiset lähtee aina itsestä ja sisältä. Maailma on paljon isompi ja ihan jotakin muuta, kuin mitä se jtn todellisuudessa on.

Sinulla on varmasti todistajuus vaikuttanut paljon ajatuksiisi ja elämääsi vaikka et ilmeisesti todistaja ole koskaan ollutkaan?
Olet oikeassa, Veli-Hopea. Omat tähtilamppu-hetkeni ovat valaisseet minulle sen tosiasian, ettei minun lamppuni valo riitä häikäisemään sokeiden silmiä. Noin suuren joukon mielenhallinta on sinänsä jo niin uskomaton saavutus, ettei joukon toiminta voi todellakaan olla pelkän tyhmyyden tulosta... päinvastoin...jonkinlaista machiavellismia, sanoisin.

En ole koskaan ollut todistaja. Minä vain jäin Vanhan ja Uuden Maailmankäännöksen väliin puristuksiin jo lapsena. Silloin piti hyväksyä asiat mukisematta. Nyt mukisen. :roll: ... pardon.
Markku Meilo

Re: Uskonnolliset siteet katkeavat

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Tuiki Tuntematon kirjoitti:Nyt mukisen. :roll: ... pardon.
Ei pidä mukista, pikemminkin voisi ottaa mukista. Ihan sen Paven Timoteukselle antaman ohjeen mukaan.
Vastaa Viestiin