mulla on niin sairas näkemys seksuaalisuuteen, että en ymmärrä miten jehovantodistajat voivat edes avioitua, koska sänkytouhuthan ovat suurinpiirtein samankaltaisia kuin maailmallisillakin,
vai onko seksi vain lasten tekoa varten tarkoitettu toimenpide ja ei siis nautinnon vuoksi, kuten kemin esivalvoja aikoinaan minulle sanoi,
hankalaa kun on tullut jo 47 vuotiaaksi enkä vieläkään ymmärrä,
ja sitten tuo että tr ja vanhin harjoittaisivat haureutta ja samalla kuitenkin palvelisivat jehovaa täysin määrin, niin vaikea ymmärtää,
miks elämä on näin vaikeaa, miksen voi ymmärtää mitään?
Vartiotorniliikkeen suhtautuminen seksuaalisuuteen - liikkeen johtajien vaikutus
Valvoja: Moderaattorit
-
YksinäinenSusi
Re: Vartiotorniliikkeen suhtautuminen seksuaalisuuteen - liikkeen johtajien vaikutus
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
Markku Meilo
Re: Vartiotorniliikkeen suhtautuminen seksuaalisuuteen - liikkeen johtajien vaikutus
Ei kai mitenkään lohduta, mutta seksuaalisuudella hallitaan suunnilleen kai kaikissa muissakin uskonnollisissa yhteisöissä.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:mulla on niin sairas näkemys seksuaalisuuteen, että en ymmärrä miten jehovantodistajat voivat edes avioitua, koska sänkytouhuthan ovat suurinpiirtein samankaltaisia kuin maailmallisillakin,
Siinä esivalvoja kiteytti mainiosti asian, jota tässä käsitellään.vai onko seksi vain lasten tekoa varten tarkoitettu toimenpide ja ei siis nautinnon vuoksi, kuten kemin esivalvoja aikoinaan minulle sanoi,
Nyt taas tapasi mukaisesti vaadit liikaa itseltäsi, tuskin täällä kukaan entinen jehovantodistaja tällaisia näkee järkevänä, sellainen näkökyky saavutetaan ainoastaan mielenhallinnassa.hankalaa kun on tullut jo 47 vuotiaaksi enkä vieläkään ymmärrä,