Mielenosoituksia 2016?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Veli-Hopea

Re: Mielenosoituksia 2016?

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

sääliä herättävää porukkaa todistajien silmissä.
Muistan tämän tunteen itsekin. Miten oma paremmuus nosti päätään kun näki tuon kourallisen ihmisiä kyltteineen konventti paikan ulkopuolella.
Kuvittelisin että katsekontakteja vältellään, kierretään kaukaa säälin ja pelon tunteissa joten kyltitkin jää huomiotta.

Some + isot jököttävät taulut ei niin pelota, eikä tarvitse kulkea edes säälistä kauempaa. Ehkä se tulisi jopa luettua?

Voishan sitä kokeilla miettiä teemaa tuollaiseen tauluun, voishan sitä joku Valkilan tapanen apina ottaa selville paljonko sellanen kustantaisi :)

Teeman miettiminen (esim täällä) ja hinnan kysely tuskin maksaa...jos vaan kiinnostaa.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Polyester

Viesti Kirjoittaja Polyester »

Mielenosoituksilla, yleensäkin, on merkitystä myös osallistujilleen henkireikänä ja ahdistuksen helpottajana. Onpahan ainakin saanut sanoa sanottavansa, tehosi tai ei. Ja mistä sen tietää, vaikka tehoaisikin.
Nukahtanut

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

En minäkään miekkareita lopettas, mutta jotain muuta olis hyvä saada rinnalle.

Tollanen mainos olis hyvä kohde. Tuolla linkin tekstissäkin mainittiin, ettei sitä pakko ole lukea niin halutessaan, eikä mennä kyseiselle nettisivulle. Mutta moni varmasti niin kuitenki tekee tahtomattaan tai uteliaisuuttaan. Ja se on hyvä keino saada ajattelemaan
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Veli-Hopea

Polyester kirjoitti:Mielenosoituksilla, yleensäkin, on merkitystä myös osallistujilleen henkireikänä ja ahdistuksen helpottajana. Onpahan ainakin saanut sanoa sanottavansa, tehosi tai ei. Ja mistä sen tietää, vaikka tehoaisikin.
Tämä hyvä, joillekkin tuo kokemus voi tehdä hyvää eli toisin sanoen , jos ei muiden tähden niin itsensä tähden. Enpä ajatellut näin asiaa lainkaan.

Tuli mieleen sellainen paita : " Uskalla sanoa EI huumeille" , niin miksi tämä ei voisi olla vähän samanlainen ajatus ja mielenosoitus : " Uskalla sanoa EI vartiotorniseuralle."

Vaatiihan se rohkeutta mennä sinne niin tavallaan ihan sama mitä jehovantodistajat siitä ajattelevat jos se itselle tekee hyvää. Kiitos tästä ajatuksesta Polyester.

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Se miten suhtaudutaan voi kattoo videon"more hypocrisy and shunning from jehovah's witnesses".
Juutuuperista löytyy.
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Verilettu kirjoitti:Sinulta on mennyt kunnolla puurot ja hernekeitotkin sekaisin. Mutta tutkailepa seuraavaat, sanotaanko 14 vuotta, jospa se siitä.
Ramen
Misled

Viesti Kirjoittaja Misled »

Musta tuntuu että noi mielenosoitukset vain ruokkivat sitä ennakkokäsitystä, joka jehovan todistajilla on luopioista. Hyvä tietysti, jos joku saa siinä päästettyä höyryjä pihalle ja olo on parempi, mutta olisko siihen jotain muitakin vaihtoehtoja?

Itse mielenosoituksen vaikutus on varmaan samaa luokkaa kuin kymmenen hengen persuryhmän huutelut vihreiden puoluekokouksen ulkopuolella. :)
Veli-Hopea

mutta olisko siihen jotain muitakin vaihtoehtoja?
Ehkä paikalliset entiset todistajat (luopiot) voisivat alkaa pitää kirjaa paikkakuntansa todistajista. Sellaista henkilökohtaista rekisteriä siitä missä asuvat ,mitä harrastavat ja mistä tykkäävät. Onko lemmikkejä ja kaikkea muuta.

Sehän on ihan ok heidän mielestä kun pitävät muista rekisteriä.
Sitten käydään parivaljakoin ovilla saarnaamassa kuinka heitä huijataan ja kerrotaan mitkä opit ovat tuulesta temmattuja.

Luopparikärry jeppukärryn viereen , periaatteessa kaikki samat teniikat kun heillä.

Voisin alkaa tienraivaajaksi.

Jt flaijeri, jonka ovat nimenneet traktaatiksi olis kova juttu.

Sellasia on halpa kopioida,teemalla:

Australia,yli 1000 pedotapausta lakaistu maton alle, montako suomessa?
Onko sinun lapsesi turvassa?

Flaijerit rahoitetaan tietenkin vapaaehtoisin lahjoituksin <3

Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Mä noi miekkarit oon yleensä polkassu käyntiin. Tänä vuonna konva oli vaan jussina, joten fiksumpaa :D oli olla nakuilemassa Pihlikses. Ehkä ens vuonna taas (ei voi tietää).
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
pavloff
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pavloff »

Tony kirjoitti:Mielenosoituksille oli mielestäni ihan hyvä tilaus takavuosina. Nykyään kun järjestön epäkohtia kerrataan ihan mediassa asti, miekkarit eivät siinä mielessä ole välttämättömiä.
No tätä nimenomaan tarkoitan... että onko se ihan oikeasti se tepsivin keino, että mielenosoitukseen mennään? En usko alkuunkaan! Ja ei, tämän tajuamiseen ei tarvita 14 vuotta!
"Elämä on koulu, josta valmistuu onnellisena VAIN jos sen opiskelee yhdessä toisten kanssa"
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

pavloff kirjoitti:Ja ei, tämän tajuamiseen ei tarvita 14 vuotta!
Joskus tämäkään aika ei riitä, oletko havainnut! Silloin ihmiset kaivavat esiin kätkemänsä aseet ja alkavat taistella. Onko se hyvää vai pahaa, kuka tietää.
Viimeksi muokannut Jaakko Ahvenainen, 28.06.2016 02:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pavloff
Viesti:

Mä uskon että sielussaan kukin tietää
"Elämä on koulu, josta valmistuu onnellisena VAIN jos sen opiskelee yhdessä toisten kanssa"
Jaakko Ahvenainen

pavloff kirjoitti:Mä uskon että sielussaan kukin tietää
Niin. Olen toki tavannut tyystin sieluttomia ihmisiä. Mitä he tietävät?
pavloff
Viesti:

Jaakko Ahvenainen kirjoitti:

Liudan tutkimuksia....
Jaakko Ahvenainen

pavloff kirjoitti:
Jaakko Ahvenainen kirjoitti:

Liudan tutkimuksia....
Mitä hyötyä sieluttomilla on tutkimuksista? Ymmärrän heillä tyystin kylmiä ihmisiä, jotka ajattelevat enintään itseään.
Vastaa Viestiin