Mielenosoituksia 2016?
Valvoja: Moderaattorit
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Mielenosoituksia 2016?
Oliko suunniteltu mielenosoituksia tänä vuonna? Ymmärrän jos näistä ei haluta ennakkoon kertoa, mutta kun en naamakirjassa ole ja kiinnostaisi tietää? Jättäkää vastaamatta jos asiaa ei käsitellä julkisuudessa.
Ajattelin vain kun on kuitenkin erikoiskonventti, voisi saada julkisuudessa huomiota myös mielenosoitus.
Ajattelin vain kun on kuitenkin erikoiskonventti, voisi saada julkisuudessa huomiota myös mielenosoitus.
- Nukahtanut
Re: Mielenosoituksia 2016?
Järjestetäänkö näitä ylipäätään? Ei ole mulla minkäänlaista kokemusta asiasta, lukuunottamatta aktiiviaikojen pelottelulla "varjokonventeista" 
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Eikös näitä ainakin joskus ollut. Muistan itsekin kävelleeni konventtiin kun porukkaa oli jäähallin luona siinä pienessä "saarekkeessa". Tosin tiesin sen jo ennen kun näin kun olin nähnyt täällä juttua asiasta. 
Kyllä kannattaisi järjestää. Toivottavasti UUT edes tekee jotain.
Kyllä kannattaisi järjestää. Toivottavasti UUT edes tekee jotain.
-
Veli-Hopea
Mua ei vois vähempää kiinnostaa paikanpäällä tapahtuvat miekkarit, raukat jeppupoloiset siinä vain pelkäävät ja näkevät sen uhkana.
Jokin valomainostaulu tai mainostaulu missä kyseenalaistetaan jokin huuhaaoppi on ihan jees,jokin sellainen jossaipäi muailmuaa tais olla joskus tässä.
Jokin valomainostaulu tai mainostaulu missä kyseenalaistetaan jokin huuhaaoppi on ihan jees,jokin sellainen jossaipäi muailmuaa tais olla joskus tässä.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Mun mielestä yksi kyltti oli mieleen jäävä. Siinä luki jotain että "Mitä kuuluu äiti?".
Ja aihehan joko kiinnostaa tai ei. Valinnan vapaus, sehän meillä on.
Ja aihehan joko kiinnostaa tai ei. Valinnan vapaus, sehän meillä on.
-
Markku Meilo
Mulla oli luopio-paita päällä ja olin astelemassa Reijolankatua kun vastaan tallustellut jehovantodistaja esitti oma-aloitteisesti ääneen jonkin näkemyksensä, joka jäi minulle kovin vaillinaiseksi - luopiokammo elää. Tuli nyt kärrytotuudenaikana mieleen, että mitä kyseinen hemmo ajattelisi mahdollisena kärrynvahtina jos tuhisin omiani kärryä ohittaessani.Veli-Hopea kirjoitti:... raukat jeppupoloiset siinä vain pelkäävät ja näkevät sen uhkana.
-
pavloff
- Viesti:
Mielenosoitus.... miksi? eikö se puhelu äidille ole ihan yhtä tehokas tavoitteensa näkökulmasta...?
"Elämä on koulu, josta valmistuu onnellisena VAIN jos sen opiskelee yhdessä toisten kanssa"
-
Veli-Hopea
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Sinulta on mennyt kunnolla puurot ja hernekeitotkin sekaisin. Mutta tutkailepa seuraavaat, sanotaanko 14 vuotta, jospa se siitä.pavloff kirjoitti:Mielenosoitus.... miksi? eikö se puhelu äidille ole ihan yhtä tehokas tavoitteensa näkökulmasta...?
- Nukahtanut
Nojoo, toi oli jo loistava mainos. Ja varmasti tehokkaampi, kuin mielenosoitusVeli-Hopea kirjoitti:Tämän tyylisistä asioista tykkään
http://taze.co/2015/04/13/op-billboard-jw-org/
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Todella hieno. Mutta onko meillä varaa tuollaisiin? Ehkä UUT voisi tehdä (eikä siis tietenkään ehdi enää tälle vuodella). Kunhan nyt kysyin miekkareista, nyt oikeastaan harmittaa että menin avaamaan suuni.
On mieli näemmä muuttunut, mutta jos luette vanhoja viestejä (vai oliko peräti vesipostin ajoilla niitä), niin on niitä joskus järjestetty.
- Tony
Mielenosoituksille oli mielestäni ihan hyvä tilaus takavuosina. Nykyään kun järjestön epäkohtia kerrataan ihan mediassa asti, miekkarit eivät siinä mielessä ole välttämättömiä.
Mielenosoitusten ideasta ja tarpeellisuudesta ollaan hyvin montaa mieltä. Osa entisistä todistajista, jotka kokivat itse mielenosoitukset ollessaan vielä todistajia, pitävät niitä edelleen turhina ja kokevat, että ne itse asiassa vahvistivat todistajien käsityksiä luopioista ja järjestöstä lähtemistä. Toiset taas kokevat että niillä oli oma havahduttava merkityksensä.
Että moneen junaan meitä tässäkin.
Mielenosoitusten ideasta ja tarpeellisuudesta ollaan hyvin montaa mieltä. Osa entisistä todistajista, jotka kokivat itse mielenosoitukset ollessaan vielä todistajia, pitävät niitä edelleen turhina ja kokevat, että ne itse asiassa vahvistivat todistajien käsityksiä luopioista ja järjestöstä lähtemistä. Toiset taas kokevat että niillä oli oma havahduttava merkityksensä.
Että moneen junaan meitä tässäkin.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Vieras
Olen itse jt mut ns toimeton, eli kirjoilla mutta en usko asiaan millään lailla enää.
Mielestäni nää mielenosoitukset on huono idea.. Aiheuttaa jopa päinvastaista reaktiota kuin toivotaan. Itse muistan aika nuorestakin kulkiessa jäähallille mielenosoitusporukat, ja aina ne ihmiset siellä tuntui lähinnä säälittäviltä ja sellaiselta et tuohon joukkoon en halua kuulua. Itse asiassa nyt kolmikymppisenä herättyänikin kesti pitkään ennenkuin halusin lukea näitä luopiosivuja kun mielessäni oli muistoja näistä tempauksista jäähallin sisällä ja ulkona. Uskon, että älykkäällä ja sivistyneesti hoidetulla aktivismilla on paljon paremmat vaikutukset sekä todistajiin että mediaankin.. Tämä toki vaan oma mielipiteeni.
Mielestäni nää mielenosoitukset on huono idea.. Aiheuttaa jopa päinvastaista reaktiota kuin toivotaan. Itse muistan aika nuorestakin kulkiessa jäähallille mielenosoitusporukat, ja aina ne ihmiset siellä tuntui lähinnä säälittäviltä ja sellaiselta et tuohon joukkoon en halua kuulua. Itse asiassa nyt kolmikymppisenä herättyänikin kesti pitkään ennenkuin halusin lukea näitä luopiosivuja kun mielessäni oli muistoja näistä tempauksista jäähallin sisällä ja ulkona. Uskon, että älykkäällä ja sivistyneesti hoidetulla aktivismilla on paljon paremmat vaikutukset sekä todistajiin että mediaankin.. Tämä toki vaan oma mielipiteeni.
-
Veli-Hopea
Tuskin mutta jos edes johonkin, kyllä tuntus että vois "~kympillä" itsekin asiaa tukea.Todella hieno. Mutta onko meillä varaa tuollaisiin?
-
pikku myy
Oma lusikkani soppaan:
Veli-hopean esimerkki oli mahtava,vaatisi tosin rahaa..
Kuten" Vieras" totesi on mielenosoittajat sääliä herättävää porukkaa todistajien silmissä.
Muistan tämän tunteen itsekin. Miten oma paremmuus nosti päätään kun näki tuon kourallisen ihmisiä kyltteineen konventti paikan ulkopuolella.
Toiminta korosti jotenkin näkemystä"luopioista"
Että haluavat aiheuttaa häiriötä ja ovat outoja.
Lähinnä naureskeltiin että voi voi..
Joten en itsekään usko tuon kaltaiseen vaikuttamiseen.
Netti on varmasti voimallisempi väline.
Itsekin löysin todellisuuden tätä kautta.
Media ja netti ovat ehdottomasti suurin apu nyky päivänä.
Veli-hopean esimerkki oli mahtava,vaatisi tosin rahaa..
Kuten" Vieras" totesi on mielenosoittajat sääliä herättävää porukkaa todistajien silmissä.
Muistan tämän tunteen itsekin. Miten oma paremmuus nosti päätään kun näki tuon kourallisen ihmisiä kyltteineen konventti paikan ulkopuolella.
Toiminta korosti jotenkin näkemystä"luopioista"
Että haluavat aiheuttaa häiriötä ja ovat outoja.
Lähinnä naureskeltiin että voi voi..
Joten en itsekään usko tuon kaltaiseen vaikuttamiseen.
Netti on varmasti voimallisempi väline.
Itsekin löysin todellisuuden tätä kautta.
Media ja netti ovat ehdottomasti suurin apu nyky päivänä.
Nukkuessasi et voi tietää nukkuvasi.ymmärrät sen vasta herättyäsi.
-Tommy Hellsten
-Tommy Hellsten