Kävin konventissa

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kävin konventissa la 27.6.

Viesti Kirjoittaja Jakke »

RaM kirjoitti: Rakas haaratoimiston veljemme Heikki Kankaanpää muisti loppurukouksessaan pyytää Jehovan siunausta ja varjellusta koko Veljesseuralle.
Ehkäpä välimme Tikkurilaan alkavat tästä lämpenemään! :P
Kiitoksia ansiokkaasta raportista, tätä oli mukava lukea. Ja onpas hauska kuulla, että Tiksissäkin toimintaamme noin muistetaan. Tästä se lähtee! :lol:
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Vieras

Re: Kävin konventissa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Tuossahan on sitten perustelut kullekin totistajallekin ruveta juttusille ja lueskella veljesseuran sivustoilla
Kovanyrkki.

Re: Kävin konventissa

Viesti Kirjoittaja Kovanyrkki. »

Tony Syrjänen kirjoitti:
Edit: Sitten semmoinen homma että jos yksityiselämäni kiinnostaa palstan aihioita enemmän, voit ottaa yhteyttä vaikka sähköpostiini tony.syrjanen at wippies.com.
Verrattaen tylsä purkaus. Yksityielämäsi ei kiinnosta enempää, kuin se mitä googlettamalla irtosi. Analyysien lukeminen jää tähän, kiitos huolenpidosta. :lol:

Kovanyrkki
RaM

Re: Kävin konventissa

Viesti Kirjoittaja RaM »

Mutta sinä hyvä nyrkkikylli olet kyllä sitäkin kiinnostavampi tapaus. Mikä saa sinut roikkumaan seurassamme, josta et omien kommenttiesi mukaan pidä. Mikä saa sinut puolustelemaan lahkoa ja sen heimojumalaa, joka teurastaisi sinut kuin sairaan kananpojan harmassaan - jos sellainen tulisi. Mikä saa sinut uhoamaan, pullistelemaan ja uhkailemaan milloin milläkin ja samalla leikkimään Jehovan todistajaa.
Kirjoitat välillä hyvin fiksusti ja toisena hetkenä räkytät vähjärkisenä rakkikoirana.

Pysähdy hetkeksi miettimään, mitä haluat elämältäsi ja miten voit sen saavuttaa. Nykyisellä tyylilläsi et ole tavoittamassa mitään mutta elämäsi on valumassa viemäriin. Vaikka mitäpä se minulle kuuluu... :roll:
Kovanyrkki.

Re: Kävin konventissa la 27.6.

Viesti Kirjoittaja Kovanyrkki. »

RaM kirjoitti: Pyörin hyörin ja olin mahdollisiman näkyvillä koko väliajan mutta aivan turhaan. Kävin ylätasanteellakin ja menin toisesta kerroksesta takaisin alas, mutta aivan turhaan. Ei näkynyt eikä kuulunut 'nappikorvia'. Kukaan ei tuntunut seuraavan minua eikä sen enempää pehmeitä kuin kovianyrkkejäkään näkynyt missään. Olen hieman pettynyt siitä millaisia uhoilijoita nämä palstamme 'vieraat' ovat mutta tosipaikan tullen osoittautuvat pelkiksi vellikelloiksi.
Olisi luullut että olisi ollut kanttia tulla edes ohimennen sanomaan jotain mutta eipä ollut - taisi kokoni pelästyttää reppanat.
Jep, kiitos sinulle "isomies" ettet hakannut ketään. Oliskai sekin ennätys, että konventtiin mennessä, olisi illalla teholla luopion toimesta.

Kovanyrkki
Kovanyrkki.

Re: Kävin konventissa

Viesti Kirjoittaja Kovanyrkki. »

RaM kirjoitti:Mutta sinä hyvä nyrkkikylli olet kyllä sitäkin kiinnostavampi tapaus. Mikä saa sinut roikkumaan seurassamme, josta et omien kommenttiesi mukaan pidä. Mikä saa sinut puolustelemaan lahkoa ja sen heimojumalaa, joka teurastaisi sinut kuin sairaan kananpojan harmassaan - jos sellainen tulisi. Mikä saa sinut uhoamaan, pullistelemaan ja uhkailemaan milloin milläkin ja samalla leikkimään Jehovan todistajaa.
Kirjoitat välillä hyvin fiksusti ja toisena hetkenä räkytät vähjärkisenä rakkikoirana.

Pysähdy hetkeksi miettimään, mitä haluat elämältäsi ja miten voit sen saavuttaa. Nykyisellä tyylilläsi et ole tavoittamassa mitään mutta elämäsi on valumassa viemäriin. Vaikka mitäpä se minulle kuuluu... :roll:
Voisitko valaista, koska olen viimmeksi pullistellut tai uhkaillut ketään? Olen monesti todennut, että se aika liittyi anabolisten steroidien väärinkäyttöön ja on jo monen vuoden takana.

Toisekseen, sinä itse olet liittänyt kovanyrkin teksteihin, joilla ei ole minun kanssa mitään tekemistä.

Kovanyrkki.
Vieras

Re: Kävin konventissa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Pakkia tohon näytelmään.

Näytelmähän on just niinkuin pitääkin ja näytelmä on koko homman symboli. Koko uskontohan on yksi näytelmä.

Mitään tosielämän kokemuksiin liittyvää miellyttävää Jumalan armon kokemusta taikka Jumalan auttavan läsnäolon tuntua ei lahkolla ole tarjota. Pannaan näytelmäksi.

Lahkon säännöt eivät tule selviksi alleviivauksilla, kun uuden valon ja vanhan valon raja sekoittuu ahdistavassa lahkoilmapiirissä. Pannaan näytelmäksi, kuinka säännöt on selitettävä.

Kohdusta hautaan näytellen leijonankorvantaustan taputusta odotellen
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Kävin konventissa

Viesti Kirjoittaja Tony »

Kovanyrkki. kirjoitti:Verrattaen tylsä purkaus.
Verrattaen vähän sinulla on sanomista kun kysymykset ovat vähänkään haastavampia. Räksyttäminen onnistuu sitäkin tehokkaammin.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
RaM

Re: Kävin konventissa

Viesti Kirjoittaja RaM »

Kovanyrkki. kirjoitti: Voisitko valaista, koska olen viimmeksi pullistellut tai uhkaillut ketään? Olen monesti todennut, että se aika liittyi anabolisten steroidien väärinkäyttöön ja on jo monen vuoden takana.

Toisekseen, sinä itse olet liittänyt kovanyrkin teksteihin, joilla ei ole minun kanssa mitään tekemistä.

Kovanyrkki.
No en minä ole ollut hakkaamassa ketään, se ei kuulu periaatteisiini. Ainoa jonka kanssa enää ottelen on yli 180 cm kasvukiidossa oleva poikani, joka on ollut brassijujutsun ja taekwondon harastaja ja on edelleen kilpakiekkoa treenaava nuori kuntoihme. (Taidoissa pärjään hänelle edelleen erinomaisesti vaikka kunto ei riitäkkään.) Toisaalta verbaalisesti en myöskään käännä poskeani kuten on todettu - enkä muutenkaan. Lisäksi on sellainen juttu ettei minun tönimiseni ole kenellekkään mikään innoittava jobi saati että joku ajattelisi voivansa tehdä minulle sen mitä taannoin T:lle tehtiin. Saa olla melkoisia sällejä jotka siihen kykenevät enkä konventissa nähnyt yhtäkään sen kaliberin miestä.

Yhdistänkö minä sinut aiheetta niihin anonyymeihin uhoteksteihin joihin olen sinut kytkenyt?
Tuntuuko sinusta jäkevältä olettaa, että on toisiakin Jehovan todistajia jotka samanlaisella uholla ja uhmalla käyvät tiettyjen henkilöiden kimppuun samasta aiheesta kuin itse teit?
Minä olen alkanut surukseni epäilemään että olet taas ottanut steroideja vaikka vuosi sitten jutellessamme vakuutit niiden olevan taakse jäänyttä elämää... epäilenkö siis virheellisesti sinua?
Mitä itse ajattelet noista kirjoituksista ja niiden takana olevasta henkilöstä jotka olen sinuun yhdistänyt?
Mitä arvelet lupauksesta että minua tullaan tönimään jos tulen konventtiin?

Miksi et tyydy olemaan vain Kovanyrkki vaan lisäksi pitää olla milloin Real Man ja milloin mikä muu pullisteleva nimimerkki - eikö yksi Kovanyrkki pullistelu riitä? Tai miksi et ottaisi ihan tavallista pullistelematonta nikkiä jonka takana pysyisit niin täällä kuin 24:n puolella?

Mitä sitten tulee näin konventin jälkeen ajateltuna tähän hurskaaseen tekstiin...
naamalandia kirjoitti:Sopii kuunnella sitä ohjelmaa hallin ulkopuolella radiosta, jos kerran niin kamalasti kiinnostaa. Olen 100% sen kannalla että tuollaiset sällit hallista ulos ja mielellään vähän asfaltti-ihottumaa ja vahingossa kaatumista siinä matkalla.

Vilpittömänäkin takaisin tuleminen olisi jo turhuutta, kyseinen kaveri on ymmärtääkseni tehnyt jo sen luokan syntiä pyhää henkeä vastaan että anteeksiantoa ei ole jäljellä.

Joten eiköhän parempi että pysyt(te) poissa, mä ainakin saatan vahingossa kaatua päin jos teidän karvanaamoja ensiviikonloppuna näkyy. Pysykää te täällä, me pysytään siellä.
...niin luopioiden todettiin olevan myöskin Jeesuksen uhrin alaisia ja saavan anteeksi jos lahkolta armoa anellen kääntyvät takaisin. Tuollainen esitetty ajatusmalli on kuulemma saatanasta lähtöisin joten lienee saatana sitten itse kirjoittelemassa ja uhoilemassa tällä palstallamme. :twisted:
Viimeksi muokannut RaM, 29.06.2009 16:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kovanyrkki.

Re: Kävin konventissa

Viesti Kirjoittaja Kovanyrkki. »

RaM kirjoitti:
Kovanyrkki. kirjoitti: Voisitko valaista, koska olen viimmeksi pullistellut tai uhkaillut ketään? Olen monesti todennut, että se aika liittyi anabolisten steroidien väärinkäyttöön ja on jo monen vuoden takana.

Toisekseen, sinä itse olet liittänyt kovanyrkin teksteihin, joilla ei ole minun kanssa mitään tekemistä.

Kovanyrkki.
No en minä ole ollut hakkaamassa ketään, se ei kuulu periaatteisiini. Ainoa jonka kanssa enää ottelen on yli 180 cm kasvukiidossa oleva poikani, joka on ollut brassijujutsun ja taekwondon harastaja ja on edelleen kilpakiekkoa treenaava nuori kuntoihme. (Taidoissa pärjään hänelle edelleen erinomaisesti vaikka kunto ei riitäkkään.) Toisaalta verbaalisesti en myöskään käännä poskeani kuten on todettu - enkä muutenkaan. Lisäksi on sellainen juttu ettei minun tönimiseni ole kenellekkään mikään innoittava jobi saati että joku ajattelisi voivansa tehdä minulle sen mitä taannoin T:lle tehtiin. Saa olla melkoisia sällejä jotka siihen kykenevät enkä konventissa nähnyt yhtäkään sen kaliberin miestä.

Yhdistänkö minä sinut aiheetta niihin anonyymeihin uhoteksteihin joihin olen sinut kytkenyt?
Tuntuuko sinusta jäkevältä olettaa, että on toisiakin Jehovan todistajia jotka samanlaisella uholla ja uhmalla käyvät tiettyjen henkilöiden kimppuun samasta aiheesta kuin itse teit?
Minä olen alkanut surukseni epäilemään että olet taas ottanut steroideja vaikka vuosi sitten jutellessasi vakuutit niiden olevan taakse jäänyttä elämää... epäilenkö siis virheellisesti sinua?
Mitä itse ajattelet noista kirjoituksista ja niiden takana olevasta henkilöstä jotka olen sinuun yhdistänyt?
Mitä arvelet lupauksesta että minua tullaan tönimään jos tulen konventtiin?

Miksi et tyydy olemaan vain Kovanyrkki vaan lisäksi pitää olla milloin Real Man ja milloin mikä muu pullisteleva nimimerkki - eikö yksi Kovanyrkki pullistelu riitä? Tai miksi et ottaisi ihan tavallista pullistelematonta nikkiä jonka takana pysyisit niin täällä kuin 24:n puolella?
Ei vittu, en ole sinua millään tavalla uhkaillut! Toisekseen tämä nyt sitten loppuu, niistä kahdesta IP:stä, joista on viestiä tullut, ei enään viestejä tule tana, joten kaikki muu tästä eteenpäin on psoudokovanyrkkejä, eikä alkuperäistä tarvitse enää epäillä :!:

Perkele!

Kovanyrkki.
RaM

Re: Kävin konventissa

Viesti Kirjoittaja RaM »

Kovanyrkki. kirjoitti: Ei vittu, en ole sinua millään tavalla uhkaillut! Toisekseen tämä nyt sitten loppuu, niistä kahdesta IP:stä, joista on viestiä tullut, ei enään viestejä tule tana, joten kaikki muu tästä eteenpäin on psoudokovanyrkkejä, eikä alkuperäistä tarvitse enää epäillä.
Minä ihan oikeasti toivoisin tuota. Jumaskikkelinkokkeli!
Tosin äsken 24:lle kirjoittamasi kommentti antaa sinusta taas aivan eri kuvan kuin yllä oleva kommentointi.
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: Kävin konventissa

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Vilpittömissä Jehovan Todistajissa on se piirre, että mahdollisesti osittain hyvin mielellään ns "meikäläisten" kesken kerrotaan mitä erilaisempia kertomuksia konventista. Tarkoitan tässä yhteydessä kuvainnollisia urbaanilegendoja mm. ns luopioiden sekä muiden mukamas - kuulemma -käytöksestä.
Ei ole myöskään erikoista että vilpittömät Jehovan Todistajat tai veli vanhimmat saattaisivat mainostaa näitä mukamas-kuulemma -juttuja kiinnostuneille.

Nyt, Ring the Bell Again !!

Kun vilpitön Jehovan Todistaja kertoo tilanteesta riippumatta jostakin poikkeavasta erikoisemmasta konventti-tapahtumasta niin yleisin kertomus saattaa olla:
- luopiot KUULEMMA sitä ja tätä
- siellä KUULEMMA joku sitä ja tätä
- ERÄS veli kertoi kertoi että...
- Jne kuvainnollista paskaa

Mielenkiintoinen piirre tässä KUULEMMA -asiassa on se, että useinmiten KUULEMMA/ERÄS -veli saattaa jäädä salaisuuden peittoon.
Ihan esimerkkinä se että veli vanhin kertoo kuinka eräs veli kertoi kuinka plää plää plää plää tapahtui jossakin. Yllättäen tarkempien kyselyiden osalta todella yllättäen veli vanhin ei sitten muistanutkaan kuka oli tämä veli "plää plää plää" oli. Ja yllättäen veli vanhimman vaimokin unohti tämän erään veljen nimen. Samoin tämän erään veljen nimeä ei tiennyt muutamat muutkaan seurakuntalaiset vaikka olivat saman tarinan kuulleet. Osa kuvainnollisen aivopultin alla , osa onneksi löystyvän aivopultin alla.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Witless_

Re: Kävin konventissa

Viesti Kirjoittaja Witless_ »

Kovanyrkki,

ehkä sun kannattaisi lopettaa sekä uhoamisesi että painojen nostaminen. Sut tiedetään jo.

-W

Kovanyrkki. kirjoitti:
Tony Syrjänen kirjoitti:
Edit: Sitten semmoinen homma että jos yksityiselämäni kiinnostaa palstan aihioita enemmän, voit ottaa yhteyttä vaikka sähköpostiini tony.syrjanen at wippies.com.
Verrattaen tylsä purkaus. Yksityielämäsi ei kiinnosta enempää, kuin se mitä googlettamalla irtosi. Analyysien lukeminen jää tähän, kiitos huolenpidosta. :lol:

Kovanyrkki
Vieras

Re: Kävin konventissa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jospa kovanyrkki tajuaa jotain olennaista lahkosta, mutta ei usko voimavarojensa riittävän eroamiseen ?

Kuinka antaa voimaa lupaavalle luopionalulle ?
Pehmoluopio
Viestit: 1565
Liittynyt: 28.04.2007 18:24
Paikkakunta: Hanko

Re: Kävin konventissa

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Vieras kirjoitti:Jospa kovanyrkki tajuaa jotain olennaista lahkosta, mutta ei usko voimavarojensa riittävän eroamiseen ?
Selkäranka ei kasva steroideilla.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
Vastaa Viestiin