Missä valtakunnansaleilla olet käynyt ?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Kapteeni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kapteeni »

Eikös siinä Hämeentien kurvissa ollut pahamaineinen kapakkakin nimeltään Kurvi ? Olen nuorempana käynyt kaljalla siellä. Olin Suomessa vierailulla viime talvena. Piti käydä riisiä ostamassa aasialais kaupoista Hämeentiellä. Kaljalle en ehtinyt.

Siinä Hämeentien kurvissa muuten asu 70 luvun alussa eräs Alppilan seurakunnan sisar jonka petiä demoonit ryskytteli öisin. Kova mummo.
Witless

Viesti Kirjoittaja Witless »

almi kirjoitti:Onko sali nykyään Siiloanilla? Ks. http://www.siiloan.com/index.htm
Siiloan taisi olla siinä toisessa päässä Harjutoria jo Kallion seurakunnan aikaan. En kyllä muista mitä lukee nykyään entisen salin seinässä, pitänee tarkistaa kun menen ohi.
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
Japi-40
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Japi-40 »

Minä olen käynyt seuraavilla valtakunnansaleilla Vanhalla Harjutorin salilla Helsingissä,Hämeentien salilla,Mannerheimintien salilla,Jakomäen salilla Helsingissä sekä Kemin valtakunnansalilla.

IRTI VARTIOTORNISEURAN KAHLEISTA !
Japi-40
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Japi-40 »

Witless kirjoitti:
almi kirjoitti:Onko sali nykyään Siiloanilla? Ks. http://www.siiloan.com/index.htm
Siiloan taisi olla siinä toisessa päässä Harjutoria jo Kallion seurakunnan aikaan. En kyllä muista mitä lukee nykyään entisen salin seinässä, pitänee tarkistaa kun menen ohi.
Entisellä Harjutorin salilla toimii nykyään Heikki Hurstin avustuspaikka. Hursti jakaa köyhille ruokaa ja vaatteita. Heikki Hursti jatkoi isänsä Veikko Hurstin työtä tämän kuoltua.

IRTI VARTIOTORNISEURAN KAHLEISTA !
Pehmoluopio

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Japi-40 kirjoitti:Entisellä Harjutorin salilla toimii nykyään Heikki Hurstin avustuspaikka. Hursti jakaa köyhille ruokaa ja vaatteita. Heikki Hursti jatkoi isänsä Veikko Hurstin työtä tämän kuoltua.
Väki ihan jonottaa, että pääsisi sisälle Valtakunnankansliaan? :o
Witless

Re: Missä valtakunnansaleilla olet käynyt ?

Viesti Kirjoittaja Witless »

Wonderman kirjoitti:Tämän kysymyksen esitin aikoinaan myös h2o:ssa mutta ajattelin kysellä uudestaan koska uutta väkeä silloisen topic:ini jälkeen on tullut.

Itse olen käynyt seuraavilla saleilla ainakin: Uurainen, Jyväskylä, keuruu ja on pari muutakin joita en nyt yhtääkkiä muista, h2o:n vanhaa kirjoitusta ei liene tallessa kun en itse sitä löytänyt. Mutta jospa se täs muistuis jossain vaihees.

Juu mutta kertokaapas missä olette käynyt kokouksissa ?
Aivan helvetin paljon useammilla saleilla kuin esim. pari vuotta jiiteenä olleet. Todella monilla, käsittämättömän useilla saleilla, kyseessä ovat salit Tammisaaresta Rovaniemelle asti. Ihan oikeasti, en muista millä kaikilla.
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
sorbet

Viesti Kirjoittaja sorbet »

Tämän keskustelun sain kaivettua esille ja tekeekin mieli kysellä, että onko mahdollisesti ketään kerava itäisestä tai läntisestä. Tuntuu siltä, että ne omat entiset kaverit ilmeisesti edelleen tiukasti mukana, mutta jos nyt joku sattuisi tajunneen pelin hengen niin olisi mukava kuulla kuulumisia. Yvtä vaika tulemaan.
Peeveli

Viesti Kirjoittaja Peeveli »

Allekirjoittaneella lähes kaikki lapin ja pohjois-pohjanmaan srk:sta on tullut kuleksittua 90-luvun tienoilla. olisipas kiva jos täältä löytyis vanhoja kamuja niiltä ajoilta! :)
...Mess with the best, fuck the rest
artoodetoo

Viesti Kirjoittaja artoodetoo »

Tampereella Hervanta/Lukonmäki, Kaleva/Takahuhti, Nekala, Epilä, Messukylä ja Tammerkoski. Näiden lisäksi Kangasala, Holja (Pälkäne nykyään), Jalasjärvi, Mänttä, Orivesi, Savonlinna, Viiala, Sastamala, Kuhmoinen, Jyväskylä, Saarijärvi, Kangasniemi ja Helsingissä se vanha leffateatteri.
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Milloin olit Savonlinnassa artoodetoo?
Let me go Master I hate you so
artoodetoo

Viesti Kirjoittaja artoodetoo »

Muistaakseni 2006 käytiin siellä kavereiden kanssa.
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Ok. Luulin, että olet asustellut siellä.
Let me go Master I hate you so
Voimantorni

Viesti Kirjoittaja Voimantorni »

sorbet kirjoitti:onko mahdollisesti ketään kerava itäisestä tai läntisestä.
Melko läheltä liippaa. Hyvinkäällä ja Järvenpäässä tuli pyörittyä, yhteensä kymmenkunta vuotta.
Elisenda

Viesti Kirjoittaja Elisenda »

Savonlinnan srk:t tuli turhankin tutuiksi nuoruusvuosina. Isojen sukujen hallitsemia likaviemäreitä oli ainakin siihen aikaan, toki joukossa ihan mukaviakin ihmisiä.
"Niin minun äitini itki hieman ja kuiskas miksi sä lähdet?
Kun täällä on turva ja täällä on rauha ja taivaalla kauneimmat tähdet.
Mä sanoin täällä puhua saa vaan jos haluaa kiittää.
Kuka niin voi olla, kenelle se riittää?" M. Vilkkumaa, Timantti
Natsku

Viesti Kirjoittaja Natsku »

Riihimäki (pikkulapsena), Jalasjärvi, Kangasala ja Pudasjärvi. Ainakin.
Vastaa Viestiin