Ylläpito ei tule jatkossakaan kyselemään jokaisen sääntöjen vastaisen viestin perään, että mitä sillä mahdollisesti tarkoitetaan. Kaikki pääsevät vähemmällä kun pysytään yleisesti hyväksyttyjen sääntöjen puitteissa. Mikäli tämä on ylivoimaista, foorumin keskusteluihin ei kannata osallistua.
pelkuri kirjoitti:Esim. Tony lukotti mun esittelyketjun ennenkuin edes kysyi pitääkö tulkintansa kahdesta samasta profiilista paikkaansa. Ja laittoi vaan viestiä, että "mitä järkeä oli perustaa kaksi samaa profiilia".
Kaksi samantyylistä aloitusta, samasta IP:stä, joissa kummassakin käytetään termiä jota ei ole koskaan käytetty tällä foorumilla. Kyllä, ensimmäinen epäily on että jollain on nyt hauskaa itsensä kanssa. Ei olisi ollenkaan ensimmäinen kerta kun foorumille eksyy multipersoona.
Justice for all, eiks se niin menny?
Jep. Floodaukseen, chattäilyyn ja vanhojen ketjujen nostamiseen one-linereilla ilman sisältöä puututaan tasapuolisesti. Mikäli sääntöjen vastainen toiminta korostuu käyttäjän X toimesta, myös toimintaan puututaan korostetusti. Lisäksi käyttäjää ohjeistetaan ettei vastaavaa tapahtuisi jatkossa.
Ja nyt ihan aikuisten oikeasti: mikä tässä kuviossa voi oikeasti olla vaikeaa ymmärtää?
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja