En toki palaa, vaan taistelen kotimaassa vapauden puolesta, kuten amerikkalaiset siirtolaiset, jotka vapauttivat maan Englannin ikeestä. Minulla on itse asiassa velvollisuus taistella kaltaisiasi orjuuttajia vastaan, koska olen tätä nykyä perheellinen mies. Maa, jossa henkinen mitätätöinti ja sovinisteinen kekkosslovakia ilmapiiri tekee kansakunnasta sairaan, niin siellä juuri tarvitaan ihmisiä, jotka muistuttavat vapauden merkityksestä.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Aivan, voinet palata takaisin ihanneyhteiskuntaasi, go on the crusade. Meillä täkäläisessä maassa on hieman toiset tavat. En silti lähtisi oitis orja-valtiosta puhumaan, mutta mieluusti orja-uskonnosta, joskaan tämä ei ole tämän palstan aihe. Voinet tehdä uuden avauksen.Vieras kirjoitti:...mutta luojan kiitos olen viettänyt kuukausia Yhdysvalloissa, jossa vapaus ja ihmisten perusarvojen kunnioitus on sentäs jollakin tolalla.
Sinä kannatat asevelvollisuus orjuutta. Ihminen joka kannattaa yhden sortin orjuutta ei voi olla terve ja vapaa. Orjuutta kannattava ihminen on aina tunkkainen ja myrkyllinen ympäristölleen. Orjuutta kannattava ihminen on aina pohjinmiltaa murhanhimoinen, koska sellainen ihminen ei kunnioita yksilön koskemattomuutta, vaan haluaa kahlita ja tuhota vapaan ihmisen.
Katselin kuvaasi sotilaspuku päällä ja ymmärrän, että sinua orjuus kiinnostaa. Sinä saat siitä sairasta mielihyvää, kun keskenkasvuiset poikalapset olivat pakotettuja kunnioittamaan kaltaistasi sotilashenkilöä.
Olet orjuuttaja, joten ymmärrän, että olet ummehtuneen ja sairaan systeemin kannattaja loppuun asti.