Masturboitko Jt-nuorena?
Valvoja: Moderaattorit
-
Yleisönpalvoja
Masturboitko Jt-nuorena?
Okei kysymys saattaa naurattaa mutta olisi kiinnostava tietää miten tehokkaasti vt-seuran masturbaatiokielto puri teini-iässä ja/tai nuorena aikuisena. Kommentteja arkaluonteisesta aiheesta voi halutessaan esittää anonyymisti.
"Stay alive til -75!" - Piirivalvoja Charles Sunutkon julistus vuonna -67
-
Pehmoluopio
Re: Masturboitko Jt-nuorena?
Jehovantodistajuus ahdistavana uskontona ruokkii kaikenlaista addiktiivista käytöstä: pakkomasturbaatio, pakkoryypiskely, pakkokenttäily. Elämä on niin kiireistä näiden pakkojen kanssa, ettei ehdi huomaamaan että elämä menee haaskuuseen.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
-
rippeli
Olin todella omantunnontarkka tuossa asiassa. Hairahtumiseni voidaan laskea yhden käden (sen vapaan
) sormilla. Aina tuli niin tolkuttomat omantunnontuskat, etten ihan heti toiste hairahtunut. Vannoin jopa oman sieluni kautta jehovalle rukouksessa etten enää koskaan masturboisi. Seuraavalla kerralla oli sitten vielä kauheammat omantunnontuskat. Mietin jopa miten voisin Jeesuksen neuvon mukaan hakata käteni pois kompastuttamasta minua. Olin täysin epätoivoinen tuon himoni kanssa. Mikään kenttäily tai tutkiminen ei estänyt haluja aina välillä heräämästä Tunsin olevani täysin kelpaamaton mihinkään hyvään. Vielä nuorena aikuisena (yli 25v) muistin tuon 14v antamani valan ja tiesin olevani tuomittu kadotukseen, tekisinpä mitä tahansa.
Nykyään tuo jo huvittaa, mutta silloin ongelma ja ahdistukseni oli todellinen, eikä ollenkaan huvittava.
Silloin ei muuten tullut mieleen avautua asiasta vaikkapa jollekin mukavalle vanhemmalle veljelle (esimerkiksi kiepparille, ovat kuulemma hyvinkin kiinnostuneita nuorten tekemisistä sillä saralla
) . Eräs tuttu Lappeenrannasta kertoi käyneensä useastikin puhumasta masturbaatio-ongelmastaan vanhinten kanssa. Tämä ko. kaveri oli kuitenkin 35v kun hän runkkailujaan vanhimmille lateli. Monesti on tullut mieleen, että ne (komitean?) istunnot olisi ehdottomasti pitänyt saada nauhalle: Eläkeukot neuvomassa keski-ikäistä miestä siinä miten välttää käsityöt. Sketsiainesta minusta.
Nykyään tuo jo huvittaa, mutta silloin ongelma ja ahdistukseni oli todellinen, eikä ollenkaan huvittava.
Silloin ei muuten tullut mieleen avautua asiasta vaikkapa jollekin mukavalle vanhemmalle veljelle (esimerkiksi kiepparille, ovat kuulemma hyvinkin kiinnostuneita nuorten tekemisistä sillä saralla
Let me go Master I hate you so
-
vierailija 4
Masturboin ja jäin kiinni siitä. Jouduin erään vanhimman valvonnan alle. Hän kysyi joka kuukausi, että olenko päässyt eroon syntisestä tavasta. Koko vanhimmisto oli tietoinen siitä. Lopulta valehtelin että en enää tee sitä ja pääsin rauhaan. Nykyään nuoret varmasti haistattaa p... sellaiselle valvonnalle.
Menetin monia etuja seurakunnassa mutta nyt ne ei tunnu enää sellaisilta.
Menetin monia etuja seurakunnassa mutta nyt ne ei tunnu enää sellaisilta.
-
mana
Meilläpäin masturbointijuttu oli ihan vitsi. En muista mistä se alko, mut teininä kaveripiirissä (todistajia kaikki, tyttöjä ja poikia
) meillä oli semmonen kysymys että "millon viimeks". Jos joku tuollalailla kysy ni oli pakko vastata ihan rehellisesti et millon on viimeks vempannu. Yleensä vastaus oli tänään, eilen tai toissapäivänä. Että meillä ei jaksettu ottaa sitä asiaa ollenkaan niin vakavasti ku rippeli otti
Kyllähän jtnuoret ja varmaan vanhatkin osaa sen homman ihan siinä missä muutkin 
-
Jakke
Melkein tekis mieli kysyä, että miten ihmeessä???vierailija 4 kirjoitti:Masturboin ja jäin kiinni siitä.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
-
Vieras
tämä on kyllä jo pelottavaa. Päättelen että tässä oli kyseessä naimaton henkilö. Mitähän neuvoja on hänelle mahtanut tulla? Hommaa nyt jo se eukko tai rupea eunukiksi?rippeli kirjoitti:O. Eräs tuttu Lappeenrannasta kertoi käyneensä useastikin puhumasta masturbaatio-ongelmastaan vanhinten kanssa. Tämä ko. kaveri oli kuitenkin 35v kun hän runkkailujaan vanhimmille lateli. Monesti on tullut mieleen, että ne (komitean?) istunnot olisi ehdottomasti pitänyt saada nauhalle: Eläkeukot neuvomassa keski-ikäistä miestä siinä miten välttää käsityöt. Sketsiainesta minusta.
-
ex-jehu
Tottakai sitä tuli runkattua. Joskus tunsin siitä huonoa omatuntoa, mutta onneksi en kovinkaan pitkää aikaa. Sairas uskonto toi jeppulointi ei voi muuta sanoa. 
"Jehovan todistajat liikkuvat aina pareittain ... Ainut poikkeus näihin on seurustelutilanne, jossa Jehovan todistajia on aina vähintään kolme."
-
Aspis
Vieras kirjoitti:tämä on kyllä jo pelottavaa. Päättelen että tässä oli kyseessä naimaton henkilö. Mitähän neuvoja on hänelle mahtanut tulla? Hommaa nyt jo se eukko tai rupea eunukiksi?rippeli kirjoitti:O. Eräs tuttu Lappeenrannasta kertoi käyneensä useastikin puhumasta masturbaatio-ongelmastaan vanhinten kanssa. Tämä ko. kaveri oli kuitenkin 35v kun hän runkkailujaan vanhimmille lateli. Monesti on tullut mieleen, että ne (komitean?) istunnot olisi ehdottomasti pitänyt saada nauhalle: Eläkeukot neuvomassa keski-ikäistä miestä siinä miten välttää käsityöt. Sketsiainesta minusta.
Viimeksi muokannut Aspis, 07.02.2009 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Japi-40
- Viesti:
Minulle tuli usein kovat omantunnon tuskat. Yritin aina kovasti taistella vastaan mutta sorruin usein. Kun minut kastettiin pystyin olemaan runkkaamatta 17 päivää kunnes jälleen sorruin.
-
cancerpls
Olin itse parhaimmillani millään tavalla manipuloimattani sukuelintäni kolmisen kuukautta. Menin niin syvälle mielessäni, että kaivoin sieltä jopa jehovan kasvokuvan.
-
cancerpls
Ja juuri kun yhden ilmeisesti iltavuoron päätteksi olin ajelemassa kotiin päin erittäin väsyksissä, rupesi mieleni täyttämään jehova, ja hänen persoonallisuutensa. Olin myös lukenut päivän tekstin, niin kuin joka aamu oli tapana tehdä. Mutta juuri kun olin näkemässä jehovan kasvot uudestaan, nukahdin, ja heti säpsähdin kun aloin olla ojan puolella, ja siinä samassa autoni kömmähtikin piennarta pitkin ojaan lumihankeen. Oli aika paljon lunta silloin, tais olla vuosi 2004. No kävelin siitä sitten n. 11 kilometriä kotiin nukkumaan, ja menin aamulla töihin normaalisti, kylläkin toisella autolla. Oma autoni kärsi peltivahinkoja, jotka kyllä sain kuntoon myöhemmin. Joka tapauksessa tämä auto niin kuin lähes kaikki muutkin elämäni autot ovat lähteneet purkaamolle, koska en ole pystynyt niistä erittäin hekumallisen upeita tekemään.cancerpls kirjoitti:Olin itse parhaimmillani millään tavalla manipuloimattani sukuelintäni kolmisen kuukautta. Menin niin syvälle mielessäni, että kaivoin sieltä jopa jehovan kasvokuvan.
Miehen sukuelin on lähes verrattavissa autoon, jota ajat niin pitkään kunnes alkaa piiputtamaan ja kaikki osat alkavat tehdä tuhoaan. Juuri näin on myös runkkaamisen laita, kovin kauan sitä ei kestä, koska tulee erilaisia itselleen vannoutumisia, jotka alkavat varsinkin silloin kun kaikkein synkimmät ajat ovat käsillä.
P.S. Masturbointi on miehen tapa yrittää todistaa itselleen miehisyytensä. Mistä se kielii? Ainoastaan siitä, että hän ei ole saanut todellista tyydytystä ihmissuhteissa. Jehovan todistajat myös pyrkivät pitämään ihmisen mahdollisimman kaukana tällaisesta, koska he eivät halua ihmisen tuntevan omaa lihaansa.
-
Jakke
Pikkuisen hämärähköjä nää pari viimeistä kommenttia... Jos yritettäis jonkinlainen tolkku pitää jutuissa näin lauantai-iltaisinkin.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
-
Vieras
Ainakin meidän seurakunnassa Helsingis olin kerran jopa bileissä missä oli kimpparunkut ja nuoret puhu siitä yleisesti. kaikki vetää käteen.
-
Pehmoluopio
Jakke kirjoitti:Pikkuisen hämärähköjä nää pari viimeistä kommenttia... Jos yritettäis jonkinlainen tolkku pitää jutuissa näin lauantai-iltaisinkin.
Minusta oli oikein hyvä kommentti.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan