Tapaaminen 31.1. klo 18 HKI Dragon Spring

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Aaac
Viestit: 1644
Liittynyt: 28.04.2007 15:11

Tapaaminen 31.1. klo 18 HKI Dragon Spring

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Palstalla on toistuvasti kysytty tapaamisten perään, ja veljesseuralaisten kesken onkin alustavasti puhuttu miitistä lauantaina 31.1. klo 18 Helsingissä Ravintola Dragon Springissä. Ilmoittautukaa tässä ketjussa, niin tiedämme varata pöytiä. Tapaamisesta puhuttiin spontaanisti, niin ilmoitus tulee vasta näin myöhään.

Ohjelmassa vapaamuotoista seurustelua sekä keskustelua mm. vertaistuen ja ammattiavun suhteesta. Jatkot tuttuun tapaan karaoken parissa. Tervetuloa mukaan varsinkin ne uudet kirjoittajat, jotka ovat kyselleet miittien perään!

Dragon Spring on tuttu aiemmistakin tapaamisista. Ravintola sijaitsee Urho Kekkosen katu 4:ssä, Kampin liikekeskuksen "takana".
http://www.hs.fi/menot/ravintola?id=loc_104975
Religionsfri.
almi
Viestit: 943
Liittynyt: 06.05.2007 15:33

Re: Tapaaminen 31.1. klo 18 HKI Dragon Spring

Viesti Kirjoittaja almi »

Jee! Ilmoittaudun mukaan.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
Viljo
Viestit: 1100
Liittynyt: 28.04.2007 13:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tapaaminen 31.1. klo 18 HKI Dragon Spring

Viesti Kirjoittaja Viljo »

Minäkin ilmoittaudun.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
Jekku
Viestit: 49
Liittynyt: 27.12.2008 22:43

Re: Tapaaminen 31.1. klo 18 HKI Dragon Spring

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Voi kun mua kiinnostaisi tulla kans. Nyt on vaan ongelmana mun mies, joka on kovasti vastahankanen.
Sillä on joku kauhee ennakkoluulo kun ei tunne ketään ja sellasta.
Mä palaan asiaan...
pakana

Re: Tapaaminen 31.1. klo 18 HKI Dragon Spring

Viesti Kirjoittaja pakana »

Yhyy! :cry: Tähän tapahtumaan olisin tullut mielelläni mukaan. Keskustelun aiheetkin vaikuttavat mielenkiintoisilta! Mulla vaan on työvuoro ja muutenkin tämä välimatka on niin pitkä, että kauhian mielelläni kuulisin miiteistä aikaisemmin. Ehtisin mukavasti sitten sumplia asiat niin, että pääsisin messiin! :cry:
nasiiri
Viestit: 125
Liittynyt: 08.12.2008 16:22

Re: Tapaaminen 31.1. klo 18 HKI Dragon Spring

Viesti Kirjoittaja nasiiri »

Hesaan ei pääse, mutta koska on tapaaminen Mansessa?
RaM

Re: Tapaaminen 31.1. klo 18 HKI Dragon Spring

Viesti Kirjoittaja RaM »

Ehkäpä minäkin raahaan luuni sinne. Ei tässä ole vähään aikaan kiinalaisessa syötykään.
Analysoija
Viestit: 1234
Liittynyt: 21.07.2007 19:51

Re: Tapaaminen 31.1. klo 18 HKI Dragon Spring

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Läsnäoloni on 99%.
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
Viljo
Viestit: 1100
Liittynyt: 28.04.2007 13:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tapaaminen 31.1. klo 18 HKI Dragon Spring

Viesti Kirjoittaja Viljo »

Jekku kirjoitti:Voi kun mua kiinnostaisi tulla kans. Nyt on vaan ongelmana mun mies, joka on kovasti vastahankanen.
Sillä on joku kauhee ennakkoluulo kun ei tunne ketään ja sellasta.
Mä palaan asiaan...
Hmm. Häneltä voisi kysyä että miten ihmeessä kukaan voisi koskaan tutustua toisiin jos ei tapaisi entuudestaan tuntemattomia ihmisiä. Toivottavasti pääset kuitenkin tulemaan, on todella rohkaisevaa tavata muita kansainvälisen veljesseuran jäseniä.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
Jekku
Viestit: 49
Liittynyt: 27.12.2008 22:43

Re: Tapaaminen 31.1. klo 18 HKI Dragon Spring

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Joo näin on. On ollu vaan nää Jehovan todistaja asiat mulle niin vaikeita, et varmaan sen vuoksi on vähän ennakkoluuloloja kaikkeen siihen liittyvään. Oon koittanut tietty selittää, et tää olis rakentavaa seuraa. Katotaan, eiköhän se kohta ymmärrä. Tää koko veljesseura on sille uusi juttu
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tapaaminen 31.1. klo 18 HKI Dragon Spring

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Näillä näkymin ollaan tulossa (2 henkilöä)
Jekku kirjoitti:Joo näin on. On ollu vaan nää Jehovan todistaja asiat mulle niin vaikeita, et varmaan sen vuoksi on vähän ennakkoluuloloja kaikkeen siihen liittyvään. Oon koittanut tietty selittää, et tää olis rakentavaa seuraa. Katotaan, eiköhän se kohta ymmärrä. Tää koko veljesseura on sille uusi juttu
Kannattaa varmaan korostaa että et ole liittymässä mihinkään epämääräiseen "veljesseuraan" ja vertaistuki nopeuttaa Jehovan todistajista irtautumista henkisesti. On tervehdyttävää tavata saman kokeneita ihmisiä. Ennakkoluuloja saattaa hälventää sekin että laitat miehesi lueskelemaan tätä foorumia vähäksi aikaa.
pakana kirjoitti:Yhyy! :cry: Tähän tapahtumaan olisin tullut mielelläni mukaan. Keskustelun aiheetkin vaikuttavat mielenkiintoisilta! Mulla vaan on työvuoro ja muutenkin tämä välimatka on niin pitkä, että kauhian mielelläni kuulisin miiteistä aikaisemmin. Ehtisin mukavasti sitten sumplia asiat niin, että pääsisin messiin! :cry:
Jos innokkuutta riittää, niin ehkä pitäisi heti tämän jälkeen sopia uusi päiväys jonnekin alkukevään puolelle. :)
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Jekku
Viestit: 49
Liittynyt: 27.12.2008 22:43

Re: Tapaaminen 31.1. klo 18 HKI Dragon Spring

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Oon tulossa :)

Mulla on paha allergia, enkä varmaan voi syödä kiinalaista. Haittaako tuo?
Analysoija
Viestit: 1234
Liittynyt: 21.07.2007 19:51

Re: Tapaaminen 31.1. klo 18 HKI Dragon Spring

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Jekku kirjoitti:Oon tulossa :)

Mulla on paha allergia, enkä varmaan voi syödä kiinalaista. Haittaako tuo?
Eiköhän sieltä jotain löytyne..
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
Japi-40
Viestit: 154
Liittynyt: 01.05.2007 00:01
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tapaaminen 31.1. klo 18 HKI Dragon Spring

Viesti Kirjoittaja Japi-40 »

Olisin mielelläni tullut mutta minulla on juuri sinä iltana sovittu yksi toinen juttu.
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Tapaaminen 31.1. klo 18 HKI Dragon Spring

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Ilmoittautuminen: Minä, Massetar ja Golgata. :D
Vastaa Viestiin