Mitä harrastat?

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

pakana

Mitä harrastat?

Viesti Kirjoittaja pakana »

Ihan tässä uteliaasti kyselen kaikilta, että mitä tulee harrastettua vapaa-aikana? Kenties jotain urheilua? Eläimiä? Lukemista?
Mitä tuppaatte puuhailemaan silloin kun ette ole rahan ansaitsemispuuhissa...? :D
Jaakob

Re: Mitä harrastat?

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Mä keräilen. Rahaa huonolla menestyksellä. Pölyä hyvällä menestyksellä. Läskiä valitettavan hyvällä menestyksellä.
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Jekku

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Pidän elokuvista, musiikista, kirjoista ja hyvästä ruoasta. Olen niitä "harrastanut" melkein koko ikäni.
Joulukuussa ostin kuntosalijäsenyyden, koska tarkoitukseni on karistaa kaikki ylimääräiset kilot veks. Kai toi laihdutuskin sitte yhden sortin harraste on, vaikka se välillä on yhtä tuskaa.
Tämän illan oon sitte mussuttanut jotain hapankorppua. Toosii namii, siis tietenkin ilman voita. Toivottavasti en ite kohta muutu sellaseksi :)
Analysoija

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Jekku kirjoitti: Joulukuussa ostin kuntosalijäsenyyden, koska tarkoitukseni on karistaa kaikki ylimääräiset kilot veks. Kai toi laihdutuskin sitte yhden sortin harraste on, vaikka se välillä on yhtä tuskaa.
Tämän illan oon sitte mussuttanut jotain hapankorppua. Toosii namii, siis tietenkin ilman voita. Toivottavasti en ite kohta muutu sellaseksi :)
Itse huomasin, että kenttäpalveluksen vähentäminen auttoi painonpudotukseen, ikävä kyllä kokonaan lopettaminen ei..
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
almi

Viesti Kirjoittaja almi »

Minunkin pitäisi harrastaa painon pudottamista... Muita aktiviteetteja ovat laulaminen, vapaaehtoistoiminta (Punainen Risti) ja käsityöt.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
pakana

Mulle itselleni musiikki on varmaan kaikkein rakkain harrastus. Itse en soita mitään, vaikka joskus opettaja siihen kannustikin (äiti ei antanut... :evil: ). Musiikilla kuitenkin puran aika tavalla kaikki fiilikseni. Mulla on ihan omat musiikit/bändit erilaisille tunnetiloille. :D

SItten on tämä tietokone. Jossain vaiheessa olin innostunut Linuxista, johon nykyinen mies sai mut houkuteltua mukaan, mutta ostettuani uuden läppärin, olen ollu toistaiseksi ihan tyytyväinen tähän windows Wisnuun... :wink:
Olen itseopiskellut c++-ohjelmointia ja ylläpidin jonkun aikaa myös omia foorumeita phpbb3 alustalla. Ne vaan käsittelivät perhe-elämää koskevia asioita. Tämä harrastus loppui toissa jouluna. Kenties vielä joskus... ;) Kuitenkin tähän tietokoneharrastukseen meidän taloudessa varmaan kuluu eniten rahaa... :roll: Mies toimii yrittäjänä tällä alalla.

Elokuvat ovat myös lähellä sydäntä. Oikeastaan mun ja miehen ainoa yhteinen harrastus. Mä olen kuitenkin vähän siitä erilainen nuori nainen, etten oikein innostu draamasta ja rakkauskomedioista, vaan mua kiinnostaa eniten kuitenkin jännitys, kauhu ja toiminta... :roll: Tämä harrastus nielee myös aika tavalla valuuttaa, ja lähitulevaisuudessa onkin taas uusien laitteiden hankinta edessä. Vielä vähän vertaillaan ja pohditaan....

Luen paljon ja kerään kirjoja. Lukeminen tosin ei rajoitu vain noihin kirjoihin vaan luen kaikkea mahdollista. :)

Sitten mä harrastan noiden kahden koiran kanssa... jälkeä. Pojan kanssa ollaan reenattu jo reilu vuosi, mutta likka vasta aloittelee omaa uraansa. Koirat ei ole mulle ensimmäiset, vaan olen koko elämäni viettäny koirien kanssa ja jo aikaisemman koiran kanssa taannoin toimittiin pelastuskoiratehtävissä. Jommankumman näiden kanssa olis tarkotus tähdätä ihan kansainvälisiin tehtäviin asti. Mutta saas kattoo ny, kummasta on potentiaalia, onko kummastakaan... :roll: Haaveena on joskus myös kenties kouluttajan tehtävät.. :|
Nellique

Viesti Kirjoittaja Nellique »

Oli tosi kiva lukea ihmisestä nickin takana. Lisää tämmösiä tarinoita kaikilta!

:o Että pakanakin on sitte ihan tavallinen ihminen...
pakana: kiinnostaa eniten kuitenkin jännitys, kauhu ja toiminta...
vaikka vähän dracula-pohjainen. :D
oh ich kann nicht mehr: ich weiss, ich werde brennen: dein urteil hat sich längst: um meinen hals gelegt:: oh ich kann nicht mehr: ich weiss, du wirst mich hängen:: und die schlinge ist so eng: dass ich kaum noch atmen kann: spiel mir das lied vom tod::
Nellique

Pakana: Sitten mä harrastan noiden kahden koiran kanssa... jälkeä.
Paljonpuhuva tauko! Koulutat siis Baskervillen koiria, sano suoraan vaan. :?
oh ich kann nicht mehr: ich weiss, ich werde brennen: dein urteil hat sich längst: um meinen hals gelegt:: oh ich kann nicht mehr: ich weiss, du wirst mich hängen:: und die schlinge ist so eng: dass ich kaum noch atmen kann: spiel mir das lied vom tod::
pakana

Nellique kirjoitti: :o Että pakanakin on sitte ihan tavallinen ihminen...
:lol: Tän nimiin en menis vannomaan... :roll: :wink:
Nellique kirjoitti: Paljonpuhuva tauko! Koulutat siis Baskervillen koiria, sano suoraan vaan. :?
Mitä tulee baskervillen hohtavaan koiraan niin... kröhöm... olet oikeassa... 8) laittasin jopa kuvaa tästä todisteeksi, mutta linkitys ei onnistu ei facebookista sen enempää ko picasastakaan.. :? Uros on jopa kookas, liian kookas näyttelyihin, joten menis senkin puolesta baskervillen koirasta. Tosin molemmat on niin "nössöjä", ettei noista saa pelottavaa muuta ku rotunsa puolesta.

Mutta tuo tauko oli tuossa siksi, että piti oikein miettiä, että millä termillä asiaa lähtisi kutsumaan, meinasin ensin käyttää lyhenteitä kunnes tajusin, että niitä tuskin moni ymmärtäisi. Jäljen varmaan kaikki tietää. :)
Pehmoluopio

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Lintuharrastaja olen, olin jo jeppuaikoina.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
Nellique

Pakana: Paljastas nyt toiselle koiriin hurahtaneelle, mistä rodusta puhut??! Molemmat kuitenkin samaa rotua? Mastiffeja on vaikea mieltää jäljelle, tai nöffejä. Sinulla on skotlanninhirvikoiria! Irliksiä?
pakana

Nellique kirjoitti:Pakana: Paljastas nyt toiselle koiriin hurahtaneelle, mistä rodusta puhut??! Molemmat kuitenkin samaa rotua? Mastiffeja on vaikea mieltää jäljelle, tai nöffejä. Sinulla on skotlanninhirvikoiria! Irliksiä?
Mulla on saksanpaimenkoiria, eli siis molemmat on samaa rotua. Tarkoitin, että uros on liian kookas, jotta koskaan menestyis näyttelyissä, säkäkorkeus on jopa 72cm, joten hylsy tulee auttamatta. :)
Onko sulla itelläs koiria?
Jaakob

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Täällä on myös yksi koiriin hurahtanut vaikka tällä hetkellä ei koiraa olekaan. Schipperke on kuitenkin suunnitelmissa jahka olosuhteet sallivat :)
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
pakana

Jaakob kirjoitti: Schipperke on kuitenkin suunnitelmissa jahka olosuhteet sallivat :)
Ja heti ko talouteen tullee niin eiko peltojäljelle! :D
Meillä oli aikaisemmassa tiimissä yks tällane "kippari" ja voi veljet, että oli pojalla virtaa kintaassa! Teki uskomattomat määrät puhtaita suorituksia... Ehdottomasti jälkikoira. :) Palveluskoirat on muutenkin parhaita... :wink:
pakana

almi kirjoitti: vapaaehtoistoiminta (Punainen Risti).
Tästä tuli mieleeni... eikös punainen risti hallinnoi tätä Vapepa:a? Jos niin, niin sitten voin minäkin sanoa joskus toimineeni punaisen ristin kanssa. Ja toivottavasti... jahka tässä edetään, toimitaan jatkossakin. ;)
Millaista vapaaehtoistyötä sinä teet?
Vastaa Viestiin