Jalkapalloa 2009

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
sinner74
Ylläpitäjä

Jalkapalloa 2009

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Viime vuonna Analysoija avasi ketjun "Veikkausliiga 2008". Ajattelin jatkaa perinnettä ja samalla laajentaa keskustelua paitsi koskemaan Veikkausliigaa, myös kaikkea muuta jalkapalloon liittyvää. Tosin aloitukseni on myöhässä siinä mielessä että oikeissa jalkapallomaissa sarja on jo lopuillaan.

Mitä odotatte jalkapallovuodelta 2009?

Minä odotan että Suomi selviytyy MM-kisoihin. En henkeäni pidätellen.

Tsaari teki kauden eka pelissä pari maalia. Odotan että hän näyttää (bar)baarikeisari Koskiselle närhen munat. Niin tyylitön oli tämän venäläisen jalkapalloneron poistatus paperitehdaspaikkakunnalta, että vieläkin puistattaa.

Suomen mestaruuden voittaa RoPS.
And Justice For All
wolframium

Re: Jalkapalloa 2009

Viesti Kirjoittaja wolframium »

sinner74 kirjoitti:Mitä odotatte jalkapallovuodelta 2009?
Saksa voittaa.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

TPS voittaa, kuten sen piti tehdä jääkiekossakin.
Let me go Master I hate you so
matti

Viesti Kirjoittaja matti »

Kotimainen liiga on sen verran vaikea seurata että jätän voittaja veikkaamatta. Kiinnostais ehkä enemmän jos tietäis koska pelaavat. Luin jostain että mökkikauppa edelleen kukoistaa joten vois olettaa että sunnuntai illat tai maanantaisin olis otollista aikaa. Ja sitten on se kesätauko, heinäkuussako se on? No se on hyvää niin silloin viimeistään saadaan nurmikot kuntoon.
Ropsilla ehkä hyvät mahikset jos siellä pelattais hitaammalla pallolla :)
Jakke

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Mistään en mitään tiedä, mutta eikös Litti pelaa Lahdessa, joten senhän täytyy voittaa. KuPS tekee KalPat ja yllättää kaikki :D
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
sinner74
Ylläpitäjä

Huomenna sitten ratkeaa kotimaisen jalkapallomestaruuden kohtalo. Vielä viime hetken veikkaukset: Honka vie mestaruuden, koska voittaa Tepsin vieraissa ja HJK tyrii pullasuti Muurisen johdolla jälleen kerran koko homman häviämällä Jarolle.

(Jos kaipaa referenssejä ennustajankyvyistäni, voi lukea tämän ketjun avauksesta kuinka veikkasin Ropsia mestariksi.)

Kuka on muuten kirjoittanut Ropsin pelikirjan? Agatha Christie! Kaikkea ne etelän kateelliset keksii...
And Justice For All
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

sinner74 kirjoitti:HJK tyrii pullasuti Muurisen johdolla jälleen kerran koko homman häviämällä Jarolle.
Hei hei kuule nyt! Saat tuon kuulostamaan siltä että Jarolle häviäminen olisi alisuorittamista! :shock: :wink:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
sinner74
Ylläpitäjä

Tony Syrjänen kirjoitti:
sinner74 kirjoitti:HJK tyrii pullasuti Muurisen johdolla jälleen kerran koko homman häviämällä Jarolle.
Hei hei kuule nyt! Saat tuon kuulostamaan siltä että Jarolle häviäminen olisi alisuorittamista! :shock: :wink:
No kamoon, olin omin silmin heinäkuussa todistamassa kun Jaro hävisi Ropsille, SIIS ROPSILLE, numeroin 5-3 Rovaniemellä. Oli muuten eriskummallisin fudismatsi jonka olen ikuna nähnyt. Yks Jaron sälli teki ensin maalin, sitten samainen mies joutui maalivahdiksi kun oikea maalivahti ajettiin kentältä ja heti eka tilanne oli rankkari, jonka onnistuneesti torjui. Ihme mies! Under gubbe!

Täytyy myöntää että Jaro on parantanut peliään sen jälkeen kun pappa Jeremenko tarttui puikkoihin. Olen siis luottavaisena sen suhteen että antaa HJK:lle huutia...
And Justice For All
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

sinner74 kirjoitti:No kamoon, olin omin silmin heinäkuussa todistamassa kun Jaro hävisi Ropsille, SIIS ROPSILLE, numeroin 5-3 Rovaniemellä. Oli muuten eriskummallisin fudismatsi jonka olen ikuna nähnyt.
Samanlaisia tarinoita pohjoisen kamppailusta tännekin kiiri tuohon aikaan, että hyvin erikoinen kohtaaminen oli kyseessä. Mutta siis aika ailahtelevaistahan toi Jaron pelailu on ollu jo monta vuotta. Voittaa voidaan mikä joukkue Veikkausliigasta tahansa, mutta häviämisenkin jalo taito osataan samaan tapaan vastustajasta riippumatta. Kertoneeko tuo sitten Jarosta vai koko Veikkausliigan tasosta, on toinen turina.
Täytyy myöntää että Jaro on parantanut peliään sen jälkeen kun pappa Jeremenko tarttui puikkoihin. Olen siis luottavaisena sen suhteen että antaa HJK:lle huutia...
Joo, toivotaan. Pelaajat taitaa antaa rispektiä Jeremenkolle vähän eri tyyliin kuin edelliselle käskyttäjälle.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
sinner74
Ylläpitäjä

...enpä taida enää paljon ennustella, kannattaa keskittyä asioihin jotka osaa. Nenänkaivuu ei tosin liene kovin mielekäs keskustelunaihe tällaisella palstalla.

Onnea HJK:lle. Ropsi ottaa vauhtia taas kerran....
And Justice For All
toolman

Viesti Kirjoittaja toolman »

sinner74 kirjoitti:myös kaikkea muuta jalkapalloon liittyvää.
Onko pallokuviossa myös penta linja kuvio musta/valko?
tool ja öl on elämää.
sinner74
Ylläpitäjä

toolman kirjoitti:
sinner74 kirjoitti:myös kaikkea muuta jalkapalloon liittyvää.
Onko pallokuviossa myös penta linja kuvio musta/valko?
Nyt tekis mieli pyytää niitä paria sinua ymmärtävää profeettaa avuksi...kunhan ymmärrän kysymyksen lupaan yrittää vastata siihen.
And Justice For All
Vastaa Viestiin