Hymyilyttääkö?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vieras

Hymyilyttääkö?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mitä kätkeytyykään "Valtakunnan hymyn" taakse? Opeteaanko JT:t hymyilemään esim. ovilla, vai onko hymy myös markkinointikikka? Onko hymyilevää ihmistä vaikea torjua? Oletko kokenut pakkohymyilyä? :D :) :lol:
Johanneksen poika
Viesti:

Re: Hymyilyttääkö?

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Vieras kirjoitti:Mitä kätkeytyykään "Valtakunnan hymyn" taakse? Opeteaanko JT:t hymyilemään esim. ovilla, vai onko hymy myös markkinointikikka? Onko hymyilevää ihmistä vaikea torjua? Oletko kokenut pakkohymyilyä? :D :) :lol:
Kyllä "aitoa" Valtakunnan hymyä opetetaan kokouksissa. Itse en oikein koskaan oppinut tuota Pepsodent-formaattia. :shock:
Mag Mell

Viesti Kirjoittaja Mag Mell »

Oletko kokenut pakkohymyilyä?

Kyllä vaan, melkein joka ainoa kerta a) salilla, b) ovilla, c) konventeissa, tai d) ollessa muutoin tekemisissä uskonveljien kanssa. Ja ihan siis omasta toimestani... :roll:
Sittemmin olen tullut siihen tulokseen, että mitäs hymyilyn aihetta koko hommassa edes on. Jonka jälkeen onkin hymyilyttänyt ihan vapaasti ja pakottamatta! :mrgreen:
With oblivion's obscuration fill my senses to the brim,
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Ei hymyilytä, eikä olla hymyilty, minulla sukuvika, otaksun ja työn rasitteet. :mrgreen:
Arskavain

Viesti Kirjoittaja Arskavain »

Täytyy kyllä sanoa, että kyllä hymyilyttää, kun katsoo vastaan tulevia entisiä jt-tuttujani. Miksi todistajat ovat niin vakavan näköisiä minut nähdessäni tai muutenkin - ei kyllä millään usko, että ilo olisi yksi hengenhedelmä?

Se olisi vasta jotain jos jt pystyisi moikkaamatta naureskellen kävelemään ohitseni, mutta monesti naama on kuin petolinnun p, eikä tuo kyllä yhtään saa minua vakavoitumaan ja surkuttelemaan itseäni.
Elä ja anna toisten elää
Vastaa Viestiin