tänään sattui sellanen tapaus jossa työssäni tapasin postinjakaja-todistajasisaren jonka tunnen vuosien takaa. työssä tapaan todistajia aika ajoin ja silloin voidaan tervehtiä kun ollaan työssä ja kysymyksessä on puolin ja toisin asiakaspalvelutilanne, vaihtaa kuulumisiakin niin kuin tilanteeseen kuuluu. tänään olin sattumalta ulkona eräässä työpisteessäni ja postilaatikon läheisyydessä kun mainittu sisar saapui. tervehdin häntä tapani mukaan nimeltä siinä portilla ja silloin räjähti "-ET VOI KUVITELLA KUINKA PAHALTA TUO TUNTUU! -jaa kun tervehdin sinua? -NIIN JA TIEDÄT KYLLÄ SYYN! -kai me tässä työssä ollessamme voimme tervehtiä normaalisti?" . vihainen sisar poistui ja minä jäin ihmettelemään. lienee kuitenkin niin että todistajien tervehtimiskielto ei koske mitenkään minua, ja saan tervehtiä todistajia jos niin haluan ja sen teenkin. olisihan se nyt huonoa käytöstä jos en tervehtisi esim. todistaja-postinjakajaa yhtä lailla kuin muitakin postinjakajia.
kun vaan ihmettelen mikä siinä nyt niin pahalta tuntui? en tervehtinyt ärsyttääkseni vaan ihan hyvien tapojen mukaisesti. onko vartiotorniseura ohjeistanut asiassa?
useimmat todistajat kuitenkin -ainakin ennen- vastasivat tervehdykseen. onhan niitä tietysti sellasia tiukkapipoja jotka eivat eronnutta tervehdi. mutta työssä on yleensä oltu ihan normaalisti.
vai miten teillä muilla?
kiristikö konventti tervehtimiskieltoa
Valvoja: Moderaattorit
-
rippeli
Re: kiristikö konventti tervehtimiskieltoa
sääntöjä ei varmaan ole tiukennettu, mutta konventtien jälkeinen uskonpuuska vaivaa tuttujasi. Muistan kuinka itse hävitin cd-levyjä konventin jälkeen. Kolmen päivän kunnon aivohuuhtelu laittaa asiat hetkeksi erilaiseen järjestykseen kuin normaalisti. Uskoisin että muutaman viikon kuluttua saat tervehtiä postinkantajaasi entiseen malliin.
Let me go Master I hate you so