"Chronology" ja/tai chrozx.avi?

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Leviathan

"Chronology" ja/tai chrozx.avi?

Viesti Kirjoittaja Leviathan »

Onko kukaan kuullut enempää kyseisestä videosta? Olen kuullut juttua, että jos sen katsoo, se vaikuttaa jotenkin mieleen. Creepypastaa nyt on paljon kaikenlaista, ja olen asiaa tutkinut paljon, mutta nyt kiinnostaa tämä.

Eli, kukaan kuullut tuosta?

Creepypastasta selitän blogissani: http://aikuinenleikkii.blogspot.com/200 ... ta_25.html
Omilla aivoilla ajattelun tärkeys saattaa joskus unohtua, mutta kun totuus alkaa sinua kuristaa ja pääset sen ikeestä, muistat miten sinulle on suotu vapaa tahto.
Leviathan

Re: "Chronology" ja/tai chrozx.avi?

Löytyi enemmän tietoa, ja blogissani myös yhteenvetoa siitä.

Kuitenkin, video löytyy youtubesta. En tiedä, pitääkö tähän sanoa, ettei heikkohermoisille, mutta kait se on ihan hyvä.

http://www.youtube.com/watch?v=6ChuWzjCRuw
Omilla aivoilla ajattelun tärkeys saattaa joskus unohtua, mutta kun totuus alkaa sinua kuristaa ja pääset sen ikeestä, muistat miten sinulle on suotu vapaa tahto.
Pehmoluopio

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

No onpa sekava.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
nuppu

Viesti Kirjoittaja nuppu »

Mä olen kuullut vastaavista videoista aina aika-ajoin.. devillkills taisi olla ensimmäinen, sitten oli the grifter ja nyt sitten taas uusi, vastaava. Sama kaava toistuu kaikkien noiden videoiden ympärillä, joku mystinen pätkä, jossa tapahtuu jotain joka saa ihmiset sekoamaan. Sitten kun sitä koettaa etsiä, löytää joko rikkinäisiä tiedostoja tai poistettuja tiedostoja, sama tuntuu käyvän kaikille keskusteluille kyseisten filmien kohdalla. Itse en hyvistä ja hartaista yrityksistä huolimatta ole onnistunut löytämään ainoatakaan, mutta niiden ympärillä olevat tarinat ovat jo itsessään jännittävää ajankulua. :)

Mun mutsini aikanaan varoitteli elokuvasta manaaja, että on sellainen elokuva, joka on saanut ihmiset sekoamaan, nyt samanlainen tarina tuntuu leimautuvan tähän uuteen kauhuelokuvaan paranormal activity.
Pehmoluopio

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Katsottuani tuon videon nukuin viime yön hyvin enkä nähnyt painajaisia. Itse asiassa näin poikkeuksellisen hyvää unta. :)

Jeppuaikoina kun netin käyttö oli vielä kovin uutta, netissä oli sellainen sivu, joka oli pelkkä iso labyrintti. Siltä pääsi sivulle, joka oli täynnä radiopainikkeita. Kolmas sivu oli samalla tavalla sekopäinen. Jeppu kysyi minulta oliko se sivu jotenkin demoninen.
No ei, sen sijaan se oli jonkinlainen älykkyystesti. Kun tarpeeksi kauan sähläsi sivuston kanssa, niin se antoi linkkejä tosiin sivustoihin.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
toolman

Viesti Kirjoittaja toolman »

Leviathan kirjoitti:Creepypastaa
Vaihdetaan kirjain tee kooksi.
tool ja öl on elämää.
Leviathan

Pehmoluopio kirjoitti:t painajaisia. Itse asiassa näin poikkeuksellisen hyvää unta. :)
Lorehan kertookin, ettei tuo ole alkuperäinen video, vaan clippi siitä, mikä sekin on pilalla.

The Grifter on siitä hyvä, että siitä ei koko videota ole olemassakaan.
toolman

Viesti Kirjoittaja toolman »

Toivotaan lisää lumisadetta talvikausille.
tool ja öl on elämää.
Vastaa Viestiin