Ite oon jo ollu pitemmän aikaa pois jeppe kuvioista. Siihen tulokseen oon tullu!
Mites oli Jackson tapaus eiköhän tyyppi kärsiny aikapaljon jeppe menneisyydestä? -Aika häiriintyny ,eli aika ihmeellistä elämää...
Se on vaan mun mielestä tärkeintä ,miten menneisyyteen suhtautuu! Ei sitä voi piilottaa ,ei sitä voi unohtaa,eikä sitä voi kiistää. Sen kans pitää vaan elää.
-Sillä unissa ne aina välillä pulpahtaa esiin ,ainakin mulla!
-Tänäänkin näin päikkäreissä kuinka olin valtakunnan salin piha talkoissa.
-Just ku luulee päässeen eroon jehovantodistajuus menneisyydestä ,niin silloin pamahtaa Todella todentuntunen uni jotenkin jehovantodistajuuteen liittyvä!
Taas menee pari tuntii ku pääsee ahdistuksesta ohi. -No se vaan osoittaa et mä en oo päässy viel tasapainoon ton menneisyyden kans.
Kuinkas muuten ne vois kummitella unissa ,muuta kuin sen perusteella että kauan siinä aivopesuohjelmassa tuli oltuu mukana! Noin 26 vuotta.
Tietysti mulla nyt vaikuttaa toi lääkityskin noihin uniin. Mun lääkkeet tekee unet niin toden tuntusiks et monesti menee monta tuntii heräämisen jälkeen et tajuu mikä on tapahtunut unissa ja mikä tosi elämässä.
-En tiiä onks muilla saman kaltasii ongelmii?
Ei ne jeppe unet katoo...
Valvoja: Moderaattorit
-
YksinäinenSusi
Re: Ei ne jeppe unet katoo...
Olen itse nähnyt sellaisia Jeppe unia että, olenkin jossain kokouksessa ja tiedostan siellä , että haluaisin kovasti lopettaa sen , mutta en voi... Ja sitten herään ja kiitän ,että se olikin vain unta taas ja olen onnellinen että olen oikeasti päässyt siitä pois.

Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
toolman
- Jaakko Ahvenainen
Joissakin tietyissä tilanteissa hyvin traumaattiset kokemukset saattavat palautua mieleen unissä vuosikymmentenkin jälkeen. Yleensä ne kuitenkin aikanaa vaimenevat ja harvenevat. Tästä syystä nämä kokemukset on hyvä purkaa asiantuntevassa ympäristössä. Mm. Kartetut pyrkivät tarjoamaan tässä apuaan.
-
odette80
Onhan niitä tullut nähtyä.
Alkuun unissa sukulaiset ajoivat minua takaa ja huusivat että sinä kuolet. Kuulustelu ja syyllistäminen unissa ja ylenkatsominen oli yleistä.
Välillä tulee maailmanloppu unia. Noita tosin näin vielä ollessani jt. Nyt tämän vuoden alussa näin unia, jossa nuorin siskoni menee naimisiin ja minun kuuluisi olla kaaso. Ihmettelin vain että miksi täällä saan olla ja yhtäkkiä minut ajettiinkin pois. Sinänsä huvittavaa että siskoni on ollut ja muutaman vuoden aviossa.
Nyt harvemmin noita unia on ollut, mutta välillä erään sukulaisen soitto saa minut ahdistumaan ja näkemään painajaisia.
Alkuun unissa sukulaiset ajoivat minua takaa ja huusivat että sinä kuolet. Kuulustelu ja syyllistäminen unissa ja ylenkatsominen oli yleistä.
Välillä tulee maailmanloppu unia. Noita tosin näin vielä ollessani jt. Nyt tämän vuoden alussa näin unia, jossa nuorin siskoni menee naimisiin ja minun kuuluisi olla kaaso. Ihmettelin vain että miksi täällä saan olla ja yhtäkkiä minut ajettiinkin pois. Sinänsä huvittavaa että siskoni on ollut ja muutaman vuoden aviossa.
Nyt harvemmin noita unia on ollut, mutta välillä erään sukulaisen soitto saa minut ahdistumaan ja näkemään painajaisia.