Tapaamisia muualla kuin mielenosoituksissa?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Kaerdir

Tapaamisia muualla kuin mielenosoituksissa?

Viesti Kirjoittaja Kaerdir »

Hei!

Olen uusi kasvo täällä foorumilla.
Vasta tänä viikonloppuna olen saanut silmäni lopullisesti auki. En ole koskaan ollut kastettu, en edes julistaja, mutta opetukset ovat johonkin hyvin juurtuneet- varsinkin kammoajatukset suuresta harmagedonin taistelusta. Olen nyt 25, kun aloitin rinnakkaiseloni jt:n kanssa olin 10. Äitini tutki aikansa ja minä sen jälkeenkin.

Paljon olisi kysyttävää ja keskusteltavaa- kysymyksiä jotka ovat vaivanneet koko tuon ajan. Järjestättekö tapaamisia pakanaverkon tyyliin? Saunailtoja? Jotain muuta-missä voisi tutustua ja puhua?

Saa minuun ottaa yhteyttä muutenkin.
nagatai_kuroi@hotmail.com

Kaerdir. :D
Massetar
Viestit: 454
Liittynyt: 21.05.2007 08:44

Viesti Kirjoittaja Massetar »

Minun tietojeni mukaan UUT:n toiminta käynnistyy taas syksyllä. Tapaamisia on järjestetty esim. Töölön kirjaston vuokratiloissa. Näissä tilaisuuksissa käy ihmisiä, jotka ovat lähteneet pois eri uskonnoista. Siis muitakin kuin ex-jt porukkaa.

Toivottavasti joku ilmoittaa tapaamisista myös tällä palstalla.
Yleensä olemme "virallisen" tilaisuuden jälkeen menneet jonnekkin syömään ja istumaan iltaa.

Myös sinä itse voit järjestää tapaamisia. Laita tänne yleinen kutsu tiettyyn paikkaan, tiettyyn kellonaikaan. Minä ainakin pyrin tulemaan paikalle pääkaupunkiseudun tapaamisiin.
Kaerdir

Tuumasta toimeen - Tapaamista järkkäilemään =)

Viesti Kirjoittaja Kaerdir »

Morjendish!!!

Kaikki halukkaat ovat tervetulleet viettämään iltaa 20.7.2007 klo. 20 alkaen (perjantai)
Helsingin Amarilloon, joka on lähellä rautatieasemaa ja makkarataloa. Järjestän pöydät valmiiksi, joten tarvitsen tietooni kuinka monta ihmistä on osallistumassa 13.7 mennessä.
Ottakaa ihmeessä ystäviä, aveceja ja tuttuja mukaanne, jotta saadaan isompi lössi liikkeelle =)

Ilmoittautumiset puhelimella, koska en tämän päivän jälkeen pääse nettiin- oma kone on korjauksessa.

Lotta Brun 045-1109936

ps. jos ilmoittautumisen jälkeen joutuukin jäämään pois- ilmoitattehan esteestä, jotta pystyn informoimaan eteenpäin.

Tankejuu! :D :P :wink:
Massetar
Viestit: 454
Liittynyt: 21.05.2007 08:44

Viesti Kirjoittaja Massetar »

Nostan tän topikin ylemmäksi, ettei pääse unohtumaan. Yritetäänpä saada porukkaa kasaan, ettei ensikertalainen pääse pettymään rohkeasta vedostaan.

Ilmoittautumiset siis puhelimella. Minä puolestani toivon, että ihmiset ilmoittautuvat myös tänne, niin näemme kuinka iso porukka on tulossa.

Massetar ja Käärmis ilmoittautuvat.
Massetar
Viestit: 454
Liittynyt: 21.05.2007 08:44

Viesti Kirjoittaja Massetar »

Myös Golgata ja ehkä myös Ninnikki saapuvat paikalle.
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Pitäisi varmaan nostaa tämä ketju ylös?

edit: Laitoin tiedotteeksi, jotta pysyy näkyvillä. Tänne siis voi ilmoitella myös muita miitinkejä.
Viljo
Viestit: 1100
Liittynyt: 28.04.2007 13:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Viljo »

Mä olen jo ehtinyt ilmoittautua, ja kuulemani mukaan tähän mennessä (n. klo 15.40) ilmoittautuneita oli yhteensä 7.

Mukaan vaan!
Kaerdir

Kiitoksia! =)

Viesti Kirjoittaja Kaerdir »

Kiitoksia, että olette laittaneet tämän jutun ilmoituksiin =)

Aikaa ilmoittautumiseen on tämän viikon perjantaihin asti.
Tuossa eräs helsinkiläinen kaverini sanoi, että olisi hyvä olla varapaikka mikäli tuo Amarillo ei jostain syystä onnistu- se kun on melko suosittu paikka. Mannerheimintien Iguana olisi kenties yksi vaihtoehto varapaikaksi.
Imoittelen kaikille tulijoille henkilökohtaisesti, mikäli tuo Amarillo ei onnistu- missä tavataan. Pyrin myös laittamaan sen tänne- jos vain aika suo.
Jesh Jesh!
:D

Jos et pääse tulemaan tähän tapaamiseen, elä huoli- järjestän toisiakin, mikäli porukka vaan haluaa. Meinaan järjestää tapaamisia myös Turkuun ja Tampereelle. Jos kiinnostusta löytyy ilmoitelkaa ihmeessä, apuja on aina kiva saada. =)
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Hienoa että tapaamisiin on aktiivisuutta. Toivottavasti saadaan pohjoisemmaksikin miitinkejä jossain vaiheessa.
Kaappiluopio
Viestit: 20
Liittynyt: 29.04.2007 13:36
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaappiluopio »

Jeps, Turkuun päin voisi myös noita tapaamisia hommata. ;)
Massetar
Viestit: 454
Liittynyt: 21.05.2007 08:44

Viesti Kirjoittaja Massetar »

Lehtiveli kirjoitti:Hienoa että tapaamisiin on aktiivisuutta. Toivottavasti saadaan pohjoisemmaksikin miitinkejä jossain vaiheessa.
Teillä alkaa siellä Itä-Suomessa olla jo sellaset resurssit käytössä, että harkitkaapa miittiä sinne.

Mulla asuu sillä suunnalla muitakin tuttuja, joten mulle ja Käärmikselle löytyis myös majoitus. Ainakin Alueveli siippansa kanssa tuntee henkilökohtaisesti jo useita luppiksia, joten voinette tarjota majoituksen muutamille?

Rahaa liikenisi tuossa syksymmällä matkustella sinne suuntaankin. Pankaahan harkintaan, jooko?
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Massetar kirjoitti:
Lehtiveli kirjoitti:Hienoa että tapaamisiin on aktiivisuutta. Toivottavasti saadaan pohjoisemmaksikin miitinkejä jossain vaiheessa.
Teillä alkaa siellä Itä-Suomessa olla jo sellaset resurssit käytössä, että harkitkaapa miittiä sinne.

Mulla asuu sillä suunnalla muitakin tuttuja, joten mulle ja Käärmikselle löytyis myös majoitus. Ainakin Alueveli siippansa kanssa tuntee henkilökohtaisesti jo useita luppiksia, joten voinette tarjota majoituksen muutamille?

Rahaa liikenisi tuossa syksymmällä matkustella sinne suuntaankin. Pankaahan harkintaan, jooko?
Jos itäään tulee joku miitti niin olen mukana. Nyt kun on autokin vaihteeksi käytössä niin liikkuminenkin onnistuu vähän kauemmaskin. Tulen siis jos on vapaata ja vaimo uskaltaa laskea ;) .

Itä-Suomessa alkaa todella olla hyvin porukkaa kasassa, vaikkakin hieman hajallaan. Itse olisin mielelläni enemmän mukana kaikissa luoppaririennoissa, mutta viimeinen 1,5v on ollut sellaista lentoa, ettei miitteihin sun muihin mielenosoituksiin ole ollut mahdollisuutta osallistua. Tätä kirjoittaa siis "mies" joka on menossa kuukauden kuluttua naimisiin...
Minulle tämä "maailmanlaajuinen luopiojärjestö" on ollut niin suuri tuki ja voiman antaja vaikeina aikoina, että haluaisin todella antaa jotain takaisinkin välillä.
Let me go Master I hate you so
StereoX
Viestit: 143
Liittynyt: 28.04.2007 08:16
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja StereoX »

Massetar kirjoitti: Ainakin Alueveli siippansa kanssa tuntee henkilökohtaisesti jo useita luppiksia, joten voinette tarjota majoituksen muutamille?
Juu, niin tunnetaankin.. ja yösijaa on tarjolla ihan tavallisillekin vierailuille.. Miittiä toki voisi järkkää.. kyllähän täällä jo ihan mukavasti saa porukkaa kasaan. Hienoa olisi jos tänne jaksaisi porukkaa kerääntyä.

Pitänee tässä katsoa kun saa ensin asetuttua taloksi.
"hedelmistään puu tunnetaan"
Berzerk
Viestit: 78
Liittynyt: 09.05.2007 18:35

Viesti Kirjoittaja Berzerk »

Mitenkäs Tampereen aktiviteetti? Onko täällä kuinka aktiivista porukkaa?
Kaerdir

Perjantaista

Viesti Kirjoittaja Kaerdir »

Heips!

Meitä on siis tulossa seitsemän ihmistä perjantain miittiin. Saa toki ottaa mukaan kavereita sun muita edelleen, jos olemme menossa sen jälkeen jonnekin vielä.
Nähdään siis Amarillon eteisessä porukalla. =)

Tervetuloa luoppari siskot ja veljet nuolemaan niitä syviä haavoja ja amarillon hyvää ruokaa ;)

Kaerdir
Vastaa Viestiin