Narskujako?

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Vieras

Narskujako?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Olen seurannut foorumia ja mielestäni tälle palstalle kirjoittelee
yksi tai useampi patologinen mytomaani.

Asiallinen kirjoittelu puolesta ja vastaan on ihan OK.

Asioista saa olla erimieltä, kun sen perustelut ovat järkeviä.

Jään odottamaan mielenkiinnolla jatkoa.
Luopio?

Re: Narskujako?

Viesti Kirjoittaja Luopio? »

Oletko pätevä tekemään moisen diagnoosin? Vai oliko viestisi oikeasti tarkoitetu jehovantodistajat.org sivuille?
"Totuus ei saa koskaan tulla hyvän tarinan tielle"
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Luopio? kirjoitti:Oletko pätevä tekemään moisen diagnoosin?
Netin myötä on kasvanut aivan uusi asiantuntijaryhmä, joka etädiagnosoi henkilöitä.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Markku Meilo kirjoitti:
Luopio? kirjoitti:Oletko pätevä tekemään moisen diagnoosin?
Netin myötä on kasvanut aivan uusi asiantuntijaryhmä, joka etädiagnosoi henkilöitä.
Ehkä tämä on konkreettinen seuraus siitä paljon mainostetusta terveydenhuollon kokonaisuudistuksesta? Minulla vaivaa tuo polvi. Miten on, etätohtori?
And Justice For All
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Vieras kirjoitti:Olen seurannut foorumia ja mielestäni tälle palstalle kirjoittelee
Olet ehkä siinä mielessä oikeassa, että vt-seura manipuloi jäsentensä mielen siten, että heistä tulee lahkon tavoin mytomaaneja. Kukaan lahkon sanomaa levittävähän ei voi muuta olla!

Tämän palstan tarkoitus on paljastaa ihmisille tuo heidän illuusiomaailmansa, jonka puolestapuhujia ovat ja siten auttaa heitä samalla pääsemään myös mytomaniastaan. Kaikille se ei ole helppoa ja lahkon oppien tilalle saattaa tulla korvaavia illuusioita, joiden puolesta liputetaan. Ja valehdellaan. Mitä voimakkaampi on ihmisen tunnepuoli sitä vilkkaampi on usein myös mielikuvitus. Tuon yhdistelmän hallitseminen ei ole kaikille helppoa.
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Vieras kirjoitti:Olen seurannut foorumia ja mielestäni tälle palstalle kirjoittelee

Onhan se mahdollista, että joku petomaanikin täällä kirjoittelee?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
lavanpalvelija

Viesti Kirjoittaja lavanpalvelija »

Millaisia haittoja koet patologisten mytofaanien kirjoittelulla? Miten tämä sinun toiveesi tulisi käytännössä toteuttaa?
Varjo seuraa, halusit tai et.
nina2011

Viesti Kirjoittaja nina2011 »

Miksi sitten lukee näitä juttuja jos pitää niitä valheina ja mitä järkeä kenenkään olisi täällä valehdella, varsinkaan nimimerkillä kirjoittavien. Ettei nyt olisi niin että kyseinen henkilö haluaa kieltää koko sivuston, ajattelemalla sen olevan valhetta kun ei uskalla päästää mieleensä sitä mahdollisuutta että täällä kirjoitettu onkin totta. Menisi ehkä illuusio kupla rikki.
Jokainen uloskäynti on sisäänkäynti johonkin muualle.
ajoulupukisti

Viesti Kirjoittaja ajoulupukisti »

Hei, mä olen ihan samaa mieltä. Ihan tosissaan.
Vakuutuslääkärit vaviskaa.... kohta KELA ulkoistaa teidänkin hommat keskustelupalstakaikkitietäväinenguruille. :lol:

Olisi ihan mukavaa saada kuulla, missä yhteyksissä tämä mytomania ilmenee. Jotain konkreettista. Tämä käsittääkseni on julkinen foorumi, joten nimimerkinkin esiintuominen ei kai ole pois suljettu mahdollisuus. Esimerkkiä peliin. Itsestäni puhuen, jos olen valehdellut tai muistanut väärin jossain kohtaa (tai muuten erehtynyt), toivon että joku tuo sen esille ja todistaa sen, niin pääsen siihen noloon syön sanani vaiheeseen (taas kerran).
"Ilmaus "uskollinen ja ymmärtäväinen orja" viittaa siis ryhmänä kaikkiin niihin tuon voidellun hengellisen kansan jäseniin, jotka kulloinkin ovat eläneet maan päällä vuodesta 33 lähtien aina nykyaikaan saakka" -w04 1/3 s. 8-12
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

ajoulupukisti kirjoitti:Olisi ihan mukavaa saada kuulla, missä yhteyksissä tämä mytomania ilmenee. Jotain konkreettista. Tämä käsittääkseni on julkinen foorumi, joten nimimerkinkin esiintuominen ei kai ole pois suljettu mahdollisuus. Esimerkkiä peliin. Itsestäni puhuen, jos olen valehdellut tai muistanut väärin jossain kohtaa (tai muuten erehtynyt), toivon että joku tuo sen esille ja todistaa sen, niin pääsen siihen noloon syön sanani vaiheeseen (taas kerran).
Mytomanian kyllä tunnistaa, älä huoli. Tällä palstalla siitä ei ole havaintoa.
And Justice For All
lavanpalvelija

Viesti Kirjoittaja lavanpalvelija »

ajoulupukisti kirjoitti:
Hei, mä olen ihan samaa mieltä. Ihan tosissaan.
.
Asiallinen kirjoittelu on hyvä asia-- suosittelen sitä kaikille.
Varjo seuraa, halusit tai et.
Vastaa Viestiin