Mielenosoitus

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Kaarmis

Mielenosoitus

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Tarkoitus olis taas pitkästä aikaa järjestää mielenosoitus konventin aikaan, eli lauantaina 18.6. Jos löytyy vapaaehtoisia teltan ym. pystytykseen, paikalle vois tulla jo klo 10 alkaen. Tarkoitus olis siis tapailla tuttuja ja uusia naamoja leppoisissa merkeissä, ainoana erona normaali miittiin olisi se että oleskelemme ison veljesseura.org-lakanan takana, muutaman muunkin kyltin höystämänä. Tervetuloa kaikki 11:30 alkaen! Jos jollain olis kannettava grilli, voisimme paistella siinä vähän makkaraakin?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Vieraas

Re: Mielenosoitus

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Kaarmis kirjoitti:Tarkoitus olis taas pitkästä aikaa järjestää mielenosoitus konventin aikaan, eli lauantaina 18.6. Jos löytyy vapaaehtoisia teltan ym. pystytykseen, paikalle vois tulla jo klo 10 alkaen. Tarkoitus olis siis tapailla tuttuja ja uusia naamoja leppoisissa merkeissä, ainoana erona normaali miittiin olisi se että oleskelemme ison veljesseura.org-lakanan takana, muutaman muunkin kyltin höystämänä. Tervetuloa kaikki 11:30 alkaen! Jos jollain olis kannettava grilli, voisimme paistella siinä vähän makkaraakin?
Pidättehän taas ainakin jossain viestissä lasten oikeudet esillä, ne ovat vähän niinkuin tapetilla median takia tällä hetkellä?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Onko tuo tarkoitus siis järjestää vain Helsingissä? Onko esim. Oulussa ollut koskaan?
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Ois kyllä kiva tulla paikalle, mutta olen pienissä häissä. Kirjaimellisesti.
Let me go Master I hate you so
Kaarmis

Vieras kirjoitti:Onko tuo tarkoitus siis järjestää vain Helsingissä? Onko esim. Oulussa ollut koskaan?
Mielenosoittaminen on todella helppoa. Tekee poliisille ilmoituksen (siis vain ilmoituksen, Suomessa on mielenosoitusvapaus), ja sitten vain kirjoittaa jotain plagaatteja. Jokainen aktiivinen persoona voi siis moisen järjestää. Pikkuisen aktiivisuutta se vaatii. Jostain kummasta syystä se aktiivisuus vaan taipuu aina mun omaan niskaan, ja Ouluun asti mun aktiivisuus ja rahavarat eivät riitä.

Jos joku haluaa Oulussa järjestää miekkarin, laittakaa yv:tä, mielelläni neuvon järjestelyistä.
Kaarmis

Vieraas kirjoitti:
Kaarmis kirjoitti:Tarkoitus olis taas pitkästä aikaa --- vähän makkaraakin?
Pidättehän taas ainakin jossain viestissä lasten oikeudet esillä, ne ovat vähän niinkuin tapetilla median takia tällä hetkellä?
Ehdota hyvää kylttiä, tai sitten kirjoita jokin "ohjelmajulistus" mun yv:ihin niin saadaan tuokin teema esille?
Kaarmis

rippeli kirjoitti:Ois kyllä kiva tulla paikalle, mutta olen pienissä häissä. Kirjaimellisesti.
No toi on niitä ainoita päteviä syitä olla pois paikalta! :D
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Kaarmis kirjoitti:Mielenosoittaminen on todella helppoa. Tekee poliisille ilmoituksen (siis vain ilmoituksen, Suomessa on mielenosoitusvapaus), ja sitten vain kirjoittaa jotain plagaatteja. Jokainen aktiivinen persoona voi siis moisen järjestää. Pikkuisen aktiivisuutta se vaatii. Jostain kummasta syystä se aktiivisuus vaan taipuu aina mun omaan niskaan...
Mutta veli hyvä. Sinähän toimit kansainvälisen Luopioseuran nimitettynä mielenosoitusjohtajana. Saat siitä vielä palkkaakin.... eli omakustanteista grillimakkaraa paikan päällä.
Vakavasti puhuen meidän muiden pitäisi hieman hävetä sitä, että nämä asiat jäävät yleensä Käärmiksen vastuulle. Ettekö te tiedä, että usko ilman tekoja on kuollut. :o
Vieraas

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Kaarmis kirjoitti:
Vieras kirjoitti:Tekee poliisille ilmoituksen (siis vain ilmoituksen, Suomessa on mielenosoitusvapaus), ja sitten vain kirjoittaa jotain plagaatteja. Jokainen aktiivinen persoona voi siis moisen järjestää. Pikkuisen aktiivisuutta se vaatii. Jostain kummasta syystä se aktiivisuus vaan taipuu aina mun omaan niskaan, ja Ouluun asti mun aktiivisuus ja rahavarat eivät riitä.
Hyvä vinkki asiallisen näköisten plakaattien/bannereiden tekemiseen on lainata jostain datatykkiä ja heijastaa kankaalle/kartongille tekstiä, jonka mukaan maalaa/tussaa viestin. Näkyy kauemmas ja kilpailee parempi Jiiteiden "ammattimaisen" viestinnän kanssa.
Viljo

Viesti Kirjoittaja Viljo »

Vieraas kirjoitti:Hyvä vinkki asiallisen näköisten plakaattien/bannereiden tekemiseen on lainata jostain datatykkiä ja heijastaa kankaalle/kartongille tekstiä, jonka mukaan maalaa/tussaa viestin. Näkyy kauemmas ja kilpailee parempi Jiiteiden "ammattimaisen" viestinnän kanssa.
Saa olla kyllä melkoinen tykki (kallis) että keskellä kesää keskipäivällä juuri minnekään näkyy. Vertailun vuoksi kohtuullisen kokoisen (120") led-screenin voi vuokrata hintaan 1590€/vrk. Se näkyy juhannuksenkin tienoilla.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Viljo kirjoitti:Saa olla kyllä melkoinen tykki (kallis) että keskellä kesää keskipäivällä juuri minnekään näkyy.
Eihän sen tartte ulkona näkyäkään. Tossahan vaan kerrottiin miten saa kätevästi sapluunan, jonka avulla tehdä banderolleja. :wink:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Mitä mitä... meinaatteko te hankkia tykin jonka suuntaatte jäähalliin. No johan... täytyy äkkiä kertoa kaverille... :shock:
Viljo

Viesti Kirjoittaja Viljo »

Tony S kirjoitti:
Viljo kirjoitti:Saa olla kyllä melkoinen tykki (kallis) että keskellä kesää keskipäivällä juuri minnekään näkyy.
Eihän sen tartte ulkona näkyäkään. Tossahan vaan kerrottiin miten saa kätevästi sapluunan, jonka avulla tehdä banderolleja. :wink:
Totta, nyt vasta tajusin pointin. Mun ei pitäisi käydä palstalla yöllä nolaamassa itseäni. :oops:
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Viljo kirjoitti:Mun ei pitäisi käydä palstalla yöllä nolaamassa itseäni. :oops:
Ällös huoli. Kaikkihan me tota jossain määrin harrastetaan. :wink:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

RaM kirjoitti:
Kaarmis kirjoitti:Jostain kummasta syystä se aktiivisuus vaan taipuu aina mun omaan niskaan...
Mutta veli hyvä. Sinähän toimit kansainvälisen Luopioseuran nimitettynä mielenosoitusjohtajana. Saat siitä vielä palkkaakin.... eli omakustanteista grillimakkaraa paikan päällä.
Vakavasti puhuen meidän muiden pitäisi hieman hävetä sitä, että nämä asiat jäävät yleensä Käärmiksen vastuulle. Ettekö te tiedä, että usko ilman tekoja on kuollut. :o
Näinhän tuo menee että Käärmis usein laittaa itsensä yhtenä puuhamiehenä täysillä peliin mukaan. Hienoa että jaksat. Hmm, johtuisikohan myös osaltaan siitä että luottamus on vankka ja ansaittu :wink:

Mutta nyt kun Käärmis nauttii grillimakkaraa niin samassa yhteydessä voisi olla kahvi/mehu-tarjoilu, ihmiset voisivat hörppiä kahvia ja keskustella ja vaihtaa ajatuksia exien kanssa. Lapsille mehua ja kaasu-ilmapalloja jaossa. Ehkä muovinen liukumäki tai jotakin muuta kivaa aktiviteettia lapsille (olivat sitten exien lapsia tai paikalle saapuvien muiden lapsia jne), pomppulinna taitaa olla kustannuksiltaan hieman liian korkea.

Ja nämä kaikki edellä mainitut ilmaisia ja avoimia ihmisille niinkuin myös vilpittömille Jehovan Todistajille.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Vastaa Viestiin