Olen vuosikausia haastanut netissä Jehovan todistajia keskustelemaan kanssani ja luvannut todistaa heille heidän uskontonsa ja Jumalansa harhoiksi. Todistan koko Jehovan todistajien järjestön herkkäuskoisten yhdyskunnaksi, jota johtaa huijarit ja johon kuuluu huonosti raamattua tuntevia reppanoita (jollainen itsekin olin joskus).
Olen nimimerkilläni theos verbaalisessa muodossa potkinut päähän netin keskustelupalstoilla jokaista Jehovan todistajaa vanhimmista vapaamielisiin. Jopa sähköpostien kautta.
Olen riistänyt raastanut ja repinyt Jehovaa niin riekaleiksi, kuin keskustelukumppanini ovat haluneet ennen heidän livistämistään keskustelusta.
Minut pitäisi erottaa! Se olisi pitänyt tehdä jo kauan sitten.
Minun erottamiseni vaatii kuitenkin sen, että luokseni pitää tulla henkilöiden, joilla on oikeus erottaa minut siitä, minkä jäseneksi minut on joskus pienenä poikasena liitetty. Mikä se sitten onkaan. Lisäksi on osattava osoittaa, milla perusteella minun erottamiseni olisi oikeutettua. Niin juridisesti kuin raamatun perusteella. Pieni pulma syntyy kyllä noiden asioiden toteen osoittamisesta. Väärillä perusteluilla se ei kuitenkaan onnistu ja jos sitä yritettäisiin tehdä, niin silloin asiaa puitaisiin viranomaisten avulla. Selvitän hyvin mielelläni sen, kuinka lain mukaista Jehovan todistajien toimintatavat ovat olleet tässäkin suhteessa.
Espoolaisia vanhimpia on pyydetty tulemaan luokseni. Olen jopa itse esittänyt heille kannustusta poiketa juttelemaan. Heitä ei kuitenkaan ole ilmeisestikään innostanut ajatus päästä valaisemaan minua Ainoan Oikean Totuuden jalolla valolla. Niinpä he ovat kysyneet neuvoa Beetelistä siitä, mitä minun kanssani pitäisi tehdä. Beetelistä tuli Jumalan ohjauksessa annettu neuvo: '''älkää tehkö mitään, ei se niin pahaa ole tehnyt eikä pahoja netissä kirjoitellut'''.
Olen hieman ymmälläni ja pyydän apua teiltä kaikilta, myös teiltä Jehovan todistajien vanhimmiston sekä Beetelin edustajilta, joiden nyt tiedän varmuudella tätä palstaamme seurailevan säännöllisesti.
Jos ei riitä, että julkisesti kutsun Jehovan todistajia huijarien ja harhaoppisten lahkoksi sekä heidän Jumalaansa Jehovaa sairaaksi sadistiksi sekä massamurhaajaksi, niin mitä minun pitää tehdä, että saan haluamaani huomiota sekä vieraita luokseni keskustelemaan kanssani?
Pistin Ilta-Sanomien yleisön osastoon pienen jutun ja jos se julkistetaan, niin auttaisikohan se asiaa... puutun nimittäin Jehovan todistajille kaikkein pyhimpään asiaan eli loputtomaan rahanahneuteen. Jos teillä rakkailla palstalaisilla olisi joitain muita hyviä ideoita, niin kuulisin niistä mielelläni.