Uusi "luopiosivu" (beta)

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

SuurinBabylon

Uusi "luopiosivu" (beta)

Viesti Kirjoittaja SuurinBabylon »

Olen jouten ollessani luonut uuden "luopiosivun", jonka tarkoituksena on antaa uutta "luopiovaloa", sillä kaikki vanhat "luopiosivut" ovat joko a) sekavia b) 90-luvulta. Palautetta saa antaa, itse asiassa sitä toivotaan. Suurimman osan materiaalista (teksteistä lähinnä) olen saanut valheenpaljastimelta ja nöyräsydämiseltä (älkää kysykö mistä tunnen heidät).

Ulkoasu on pahasti kesken, senkin suhteen toivomuksia otetaan vastaan. Sivu olisi tarkoitus saada pystyyn ensi viikolla jonkin todistajuuteen viittaavan domainin alle.

Tosiaankin, palautetta ja kehitysehdotuksia toivotaan. Otan myös mielelläni vastaan kaikenlaista materiaalia, joka voidaan laittaa esille ko. sivulle, oli sitten kyse valokopioista tai itse kirjoitetuista analyyseistä Vartsikan artikkeleista. Kontaktin minuun saa parhaiten lähettämällä yksityisviestin.

Eli: risuja ja ruusuja?
http://totuus.totalh.com/beta

PS. Ylläpidolle tiedoksi, että kun siirrätte ketjun, ilmoittakaa siitä vaikka yksityisviestillä niin ei tarvitse ihmetellä mitä tapahtui, koska siirretty ketju jää myös alkuperäiseen paikkaansa.
Viimeksi muokannut SuurinBabylon, 21.03.2012 19:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vieras

Re: Uusi "luopiosivu"

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Yksi otsake olisi hyvä olla "Vanhan kirjallisuuden scannatut näytteet jehovantodistajilta"
Omaisi sen edun että epäröivä todistaja voisi tarkistaa suoraan lahkon omasta tuotannosta, eikä jäisi varaa puhua "luopiojutuista".

Hyvä asia sinänsä ja Kiitos noista sivuista
SuurinBabylon

Re: Uusi "luopiosivu" (beta)

Minulla on myös resursseja toteuttaa pientä dynamiikkaa sivuille, kuten mahdollisuuden kommentoida yms. Itse olen lähinnä tekniikan puolen taitaja, joten siksi kysyn luovassa puolessa neuvoja Teiltä arvon Veljesseuralaisilta. :)
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Minäkin olen enemmän teknisesti orientoitunut henkilö. Sivusto oli mielestäni loogisesti organisoitu, navigointi oli toteutettu järkeen käyvästi. Erinomaisen nopeasti toimii. Simppeli ja selkeä saitti.

Kyllä näistä aina hyötyä on, hienoa kun olet jaksanut käyttää aikaasi hyvän asian puolesta.
And Justice For All
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

"Kyllä näistä aina hyötyä on, hienoa kun olet jaksanut käyttää aikaasi hyvän asian puolesta."

Niinps, jos palstasi saa yhdenkin ulos Järjestöstä, vaivannäkö on uhrauksensa arvoinen.
Jos vertaa paljonko jeppulat tekee kenttää saamatta yhtäkään kastettua mukaan...
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
SuurinBabylon

Panostin nyt vähän visuaaliseenkaan puoleen, vaikkei se vahvuuteni olekaan. Mutta kuten Kaarmis sanoi, kyllä "luopiosivut" ovat auttaneet monta epäilijää pois Järjestön kahleista. Pidetään huolta etteivät ne katoa bittiavaruuteen.
SuurinBabylon

No nyt on avattu sivu koko komeudessaan: http://totuus.totalh.com

Toivottavasti joku löytää vastauksia kysymyksiinsä tai varmistusta epäilyilleen ko. sivun kautta. Suosittelen muitakin nettiaktivismiin, tehkää vaikka YouTube -videoita, kirjoittakaa blogia, ihan mitä tahansa. Älkää antako Vartiotorniseuran vallata todistajien ajatusmaailmaa sataprosenttisesti. Kyllä todistajatkin nettiä käyttävät ja kritiikin ollessa tarpeeksi voimakasta, voi sillä olla positiivisia seurauksia.

Edit: laitoin väärän domainin ensimmäisellä kerralla, nyt pitäisi toimia.
Viimeksi muokannut SuurinBabylon, 22.03.2012 06:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

SuurinBabylon kirjoitti:No nyt on avattu sivu koko komeudessaan: http://totuus.hostoi.com
Toimiiko tuo muilla?
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Tony kirjoitti:
SuurinBabylon kirjoitti:No nyt on avattu sivu koko komeudessaan: http://totuus.hostoi.com
Toimiiko tuo muilla?
Nyt näköjään hosting-palvelu väkisinmainostaa repertuaariaan, kun linkin valitsee. Back-napilla pääsee satunnaisesti oikeaan sisältöön, mutta en tiiä tuleeko se kuitenkin proxystä/selaimen välimuistista, kun aiemmin pääsin oikealle sivulle ongelmitta.
And Justice For All
SuurinBabylon

Tosiaan laitoin väärän domainin aluksi, nyt pitäisi toimia. Eli osoite on http://totuus.totalh.com eikä aikaisemmin ilmoittamani totuus.hostoi.com
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

SuurinBabylon kirjoitti: PS. Ylläpidolle tiedoksi, että kun siirrätte ketjun, ilmoittakaa siitä vaikka yksityisviestillä niin ei tarvitse ihmetellä mitä tapahtui, koska siirretty ketju jää myös alkuperäiseen paikkaansa.
Alkuperäisen ketjun kuvake ilmoittaa (sininen nuoli kuvakkeessa) että ketju on siirretty, ja kun ketjuun klikkaa, niin se heittää käyttäjän ketjun uuteen osoitteeseen. Siirretty ketju ei siis varsinaisesti jää alkuperäiseen paikkaansa, vaan siitä jää alueelle niin kutsuttu varjoaihe, jonka tarkoitus on juurikin olla informaatio siitä että ketju on uudelleensijoitettu.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Hienot on sivut! , paitsi... olisiko toista mahdollista värisävyä noiden välilehtien taustaväriksi :D ?

(ihan vain mun mielipide) eikä sillä nyt väliäkään ole :D
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Filippos

Viesti Kirjoittaja Filippos »

Tuossa kun tutkin tuota sivustoa, tuli mieleeni vanha ihmetyksen aihe, johon en laiskuuttani varmaankaan ole saanut aikaiseksi hommata taustatietoja.

Eli miksi se on Jehovan todistajat? JHVH kuitenkin antaisi ymmärtää englanninkielisen nimen olevan oikeampi: JeHoVaH. Ruottissaki on jätetty tuo viimonen h pois. Miksi?
Eikö sen jumalan nimen pitänykään tulla tunnetuksi oikeassa muodossaan?

Ja erityisesti vielä,jos JaHVeH olis se oikeampi muoto...
Sama asia tuo muunnos on, kuin jos alkuperäinen nimi ois ollu vaikkapa "Veikko" ja sitten käytettäis "Vellun todistajat" -nimitystä... Tuoko tuo ny sit Veikon nimelle kunniaa...?
en kerro

Viesti Kirjoittaja en kerro »

luulenpa itse että olette kaikki eksyneet asiasta.
en usko ihan näitä juttuja mitä itse olen nyt tutkinut ja tutustunut ihaniin ihmisiin.

he ei ainakaan ole hurmos ihmisiä ja ovat rehellisiä.ainakin jyväskylässä.
kun olen kiertänyt niin en menis helluntaihin enkä vapaakirkkoon.....

saan käydä jehovissa omaan tahtiin..ei pakotteta mitään...se on vain se oma

napa johon täällä tuijotetaan ja haukutaan.........tsemppiä siihen!!
Viljo

Viesti Kirjoittaja Viljo »

Heh, jokainen saa tietenkin mennä mukaan jos haluaa. Parhaiten se sujuukin jos ei ole niin kauhean tarkka siitä mikä on totta ja mikä ei. Jotkut pysyvät todistajissa just noiden "ihanien ihmisten" vuoksi. Toiset taas ovat valmiita menettämään ne koska ovat huomanneet ettei "totuus" olekaan totta. Sinulta voisi kysyä että miksi edes pitäisi mennä johonkin porukkaan, eikä usko Jumalaan riitä? Jos etsii jotain ihmisyhteisöä ympärille, niin parempi olisi mielestäni löytää se jonkin harrastuksen piiristä.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
Vastaa Viestiin