Häät on rakkaani kanssa kahden viikon päästä.
maistraatin ilmoitus
Valvoja: Moderaattorit
-
suikki
maistraatin ilmoitus
Olenko minä niin hölmö ja tyhmä, että vaikka olen seurakunnasta eronnut reilu vuosi sitten, tilattiin juuri maistraatista avioliiton esteiden tutkinta, ja siellä komeilee suuresti minun kohdallani että Jehovantodistaja. Ajatus karmii minua niin, että se vissiin ite jotenkin maistraattiin pitää mennä ilmoittamaan vai? Luulin asian olevan selvä. Haluan sen pois mun tiedoistani mahdollisimman pian!
-
kyrillos
Re: maistraatin ilmoitus
ensinnä onnittelut avioliiton johdosta!suikki kirjoitti:Olenko minä niin hölmö ja tyhmä, että vaikka olen seurakunnasta eronnut reilu vuosi sitten, tilattiin juuri maistraatista avioliiton esteiden tutkinta, ja siellä komeilee suuresti minun kohdallani että Jehovantodistaja. Ajatus karmii minua niin, että se vissiin ite jotenkin maistraattiin pitää mennä ilmoittamaan vai? Luulin asian olevan selvä. Haluan sen pois mun tiedoistani mahdollisimman pian!
molemmista pitää erota; -jt-jäsenrekisteristä maistraatin kautta (kaikki todistajat eivät kuulu rekisteriin) ja -omasta seurakunnasta (mielellään kirjallisesti).
jaakobin linkistä pääset tekemään eron uskonnollisesta yhdyskunnasta, maistraatti vahvistaa mainitun rekisteristä poiston kirjallisesti n. viikon sisällä. ilmoitus menee myös rekisterin pitäjälle (jt-haaratoimisto) joka poistaa henkilön tiedot omasta rekisteristään.
- Tony
Niin siis senhän pitäisi riittää, että eroaa seurakunnan kautta, mutta seurakunta ei jostain syystä aina välitä tietoa maistraattiin. Meikäläisen kohdalla tieto kulki ja sain ihan pyytämättä (kuten kuuluukin) paperit maistraatista.kyrillos kirjoitti:molemmista pitää erota; -jt-jäsenrekisteristä maistraatin kautta (kaikki todistajat eivät kuulu rekisteriin) ja -omasta seurakunnasta (mielellään kirjallisesti).
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Bergerac
Näin siis asioiden pitäisi mennä. Kokonaan toinen asia, mitä eivät lukijat saa unohtaa on se, mitä tietoa (laillista tai mahdollisesti laitonta) Seura Fin säilyttää eronneista tai erotetuista tai eronneeksi katsotuista.kyrillos kirjoitti: jaakobin linkistä pääset tekemään eron uskonnollisesta yhdyskunnasta, maistraatti vahvistaa mainitun rekisteristä poiston kirjallisesti n. viikon sisällä. ilmoitus menee myös rekisterin pitäjälle (jt-haaratoimisto) joka poistaa henkilön tiedot omasta rekisteristään.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
Lehtiveli
- Eläkeläinen
- Viesti:
-
Marilyn
Minulle ei aikoinaan myöskään tullut mitään ilmoitusta maistraatista, mutta oletin että kaikki on siellä päässä kunnossa. Aloin kuitenkin pohtimaan että onkohan eroani maistraattiin ilmoitettu, joten kävin kesällä tekemässä tietojeni tarkastuksen. Sen mukaan en kuulu mihinkään uskontokuntaan, joten sain huokaista helpotuksesta.
Jokainen saa tehdä yhden ilmaisen tarkastuksen vuodessa, jos mietityttää onko tiedot oikein. Käsittääkseni tarkastusoikeuden käyttäminen vaatii aina henkilökohtaista visiittiä maistraattiin. Mutta se toi mielenrauhan
Jokainen saa tehdä yhden ilmaisen tarkastuksen vuodessa, jos mietityttää onko tiedot oikein. Käsittääkseni tarkastusoikeuden käyttäminen vaatii aina henkilökohtaista visiittiä maistraattiin. Mutta se toi mielenrauhan
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
-
Gargouille
Mulle kertoivat vain tuon tiedon (mihin uskontokuntaan on merkitty) puhelimessa. Piti kyllä kertoa sosiaaliturvatunnus ja sitten tuli vähän tarkentavia kysymyksiä. Sitten tulikin lähetettyä se paperi 2 kappaleena (ohje silloin) maistraattiin. Taisi olla seurakunnassa ihmettelyä kun tuli eroaminen myös tuota kautta, kävin oikeuskomiteassa istumassa.
-
karoliina
-
possessed by Satan
-
Lehtiveli
- Eläkeläinen
- Viesti: