http://www.youtube.com/watch?v=bFKYKI_xEA8...toinen on se kun tarkastelemme ihmisjohtajuutta. Tässä olemme, menemme taas, on öö, 2012 ja heillä tulee olemaan, öö, presidentinvaalit täällä Yhdysvalloissa ja se on jo alkanut. Tiedäthän, en tiedä milloin tämä tapahtui. En muista... siihen tapaan vuosikymmeniä sitten mutta, tiedäthän... ...muutama vuosi eteenpäin? Ja... mutta kuitenkin... me olemme tässä. Muistatte kun viimeksi ... lupaukset vähentää rikollisuutta? Lopettaa sodat? “Tulemme luomaan työpaikkoja”? Ja olimme siinä kriisivuodessa josta he yrittävät edelleen päästä pois? Öö, korjata talouden. Öö, mikä on todellisuus? Ihmiset ovat peloissaan... vain peloissaan, öö... Heillä on tämä toimintaperiaate josta vastikään luin... mitä presidentiltä tarvitaan sodan julistamiseen... Yhdysvaltain kongressin täytyy itse asiassa julistaa sota... mutta, öö, sitten he kiertävät tätä kun Yhdysvaltain presidentti voi tehdä tiettyjä asioita, no, minä, minä yritän tajuta... mutta siellä ei ole sota... katsopas kun tulee sota joka, öö, Afganistanissa ja sitten he ovat olleet Irakissa... ja nyt he ovat siellä Libyassa, mutta “se ei ole sota”. Mutta (heh), minusta... jos olet nähnyt uutisia, se todellakin näyttää minusta sodalta! Öö. Olin sodassa! Mutta katsopa miten he, he työstävät näitä sanoja ja kaikkea tätä, ja sitten... me olemme puolueettomia heidän politiikkaansa nähden. Mutta katsopa, älä anna huijata itseäsi sillä! Ja jopa jotkut totuudessa olevat, tiedätkö, vaikuttuivat näistä tärkeistä vaaleista? Ovatko he tulleet hulluiksi...? Öö... olemme puolueettomia!
Minkähän arvosanan tästä saisi teokraattisessa koulussa? Tai oikeassa koulussa?