Miten mä olen voinut olla niin sokea tuolle?"Kuitenkin meillä on Raamatun antama todistus siitä, että kuolleet eivät tiedä mitään. Katsotaampa se Saaranaajan luvusta 9, jae 5: Sillä elävät tietävät, että heidän on kuoltava"
Jehovan todistajat eivät tiedä, että heidän on kuoltava, vaan Rutherford julisti: "Miljoonat, jotka elävät, eivät tule koskaan kuolemaan".
"mutta kuolleet eivät tiedä mitään, eikä heillä ole paikkaa, vaan heidän muistonsa on unhotettu. Eikö tämä olekin aivan selvää? "
Ei ole, miten niin niiden muisto on unohdettu? Kyllä minä muistan kuolleet ihan elävästi. Miten sitten ylösnousemus, jos kerta kuolleiden muisto on unohdettu?
"Me emme siis ole menossa taivaaseen kun me kuolemme vaan me lakkaamme olemasta. Mikä tässä on hyvää, on se että emme voi olla menossa myöskään kiirastuleen tai helvettiin. Lisäksi raamatun mukaan ihmiset menevät kuoleman jälkeen haadekseen, joka on paikka josta voidaan saada ylösnousemus."
Ei, koska kuolleilla ei ole paikkaa ja heidän muistonsa on unohdettu, jolloin heille ei voi tulla ylösnousemustakaan!
Jos kuolleilla kerta ei ole paikkaa, niin mikäs Haades sitten on?
Ja jos muisto on unohdettu, niin mikä sitten ylösnousemuksessa luodaan uudestaan?
Tämä JT:ien käyttämä lempilause samalla tuhoaa heidän oppinsa ylösnousemuksesta?