Mikä hitotti/tuntui hyvältä tänään?
Valvoja: Moderaattorit
-
mirjam123
Mikä hitotti/tuntui hyvältä tänään?
Täällä on aikaisemmin ollut "promilleketju" niille jotka joskus haluavat purkaa tuntojaan jos nyt sattuvat olevankin juhla-tai muulla tuulella, mielestäni olisi mukavaa jos sana olisi vapaa sitoutumatta mihinkään sen erityisempään teemaan, siksi tälläinen ehdotus.
Viimeksi muokannut mirjam123, 05.07.2014 20:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
mirjam123
Re: Mikä hitotti/tuntui hyvältä tänään?
Tänään ottaa ottaa päähän ihmiset jotka suhtautuvat liian vakavasti itseensä.
-
sorbet
Mun kokkaukset onnistui, olin rantsulla ja sain yhden maton pestyä. Neiti lähtikin tänään mummolaan niin nautin hiljaisuudesta yksin kotona kun ukkokin jossain marinoitumassa. Parasta tänään ehkä tää yksin kotona ja hiljaisuus. Niin harvinaista herkkua. Ex anopinkin kanssa kohtaaminen parkkipaikalla meni hyvin. Ja kamun kanssa sain jutella kuulumiset mattoja pestessä. Päivän arvosanaksi ehkä sellainen 9 1/2 ....miinusta aiheuttaa se, että villasukat kateissa ja varpaat jäässä...
-
mirjam123
Tää palsta on tänäänkin ku aavikolla raahautuis 50 asteen helteessä ilman vettä, eikä määränpäästä takuuta. Positiivista on se ettei jt:t hetkauta. Ei tarvitse tuhlata enempää aikaa.
-
Markku Meilo
Rinnastus ei voisi juurikaan olla enemmän pielessä, ainakaan en ole kuullut kenekään olleen välittömässä hengenvaarassa muutaman tunnin netin puutteessa missään lämpötilassa. Kahdeksan tuntia ilman juomavettä ja varjoa sai kuravedenkin maistumaan lähdevedeltä.mirjam123 kirjoitti:Tää palsta on tänäänkin ku aavikolla raahautuis 50 asteen helteessä ilman vettä, eikä määränpäästä takuuta.
Itse en ilman jt-menneisyyttä käyttäisi aikaani tänne, oli se sitten tuhlaamista tai ei.Positiivista on se ettei jt:t hetkauta. Ei tarvitse tuhlata enempää aikaa.
-
Filippos
Ei jummarra.mirjam123 kirjoitti:Tää palsta on tänäänkin ku aavikolla raahautuis 50 asteen helteessä ilman vettä, eikä määränpäästä takuuta. Positiivista on se ettei jt:t hetkauta. Ei tarvitse tuhlata enempää aikaa.
-
mirjam123
-
Markku Meilo
No tänään tuntui oikein hyvältä kun minulle myydyn nk. akkuveden törpössä ilmoitetaan johtavuudeksi 0,1 µS/cm ja olihan markkinointiväittämä tarkistettava. Tarkistuksen myötä havaitsin (mittauslaite KENT MC1), että veden johtavuus on todella 0,1 µS/cm.
Tänään mun rautapitoisen kaivoveden johtavuus on 1,5 mS/cm, mutta Veijon ja Paulin tapaan se onkin sitten eri juttu.
Tänään mun rautapitoisen kaivoveden johtavuus on 1,5 mS/cm, mutta Veijon ja Paulin tapaan se onkin sitten eri juttu.
-
Kaarmis
Aikamoinen ero, ihan raudastako se johtuu? Johtuu siis kirjaimellisesti...
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
Markku Meilo
Vesijohtovesi on kai tavannomaisimmin siinä alle 1 mS/cm, mutta se kai on hieman putsatumpaa. Puhdas vesi on eriste ja kaikki epäpuhtaudet tuovat siihen oman johtavuustekijänsä, eli kaikella luonnossa tavattavalla vedellä on sähkönjohtokyky. Eri suolat lisäävät veden johtavuutta oikein huomattavasti, raudan vaikutuksen merkittävyyttä en sinänsä tunne, se oli enemmän arvaus.Kaarmis kirjoitti:Aikamoinen ero, ihan raudastako se johtuu? Johtuu siis kirjaimellisesti...