Jehovan todistaja tuomittiin raa'asta seksuaalisesta hyväksikäytöstä - ei herkille

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Tony

Jehovan todistaja tuomittiin raa'asta seksuaalisesta hyväksikäytöstä - ei herkille

Viesti Kirjoittaja Tony »

Ian Pheasey, 54, tuomittiin Iso-Britannian Warwickin oikeusistuimessa viideksi vuodeksi vankeuteen lasten hyväksikäytöstä. Erityisen raa'an tapauksesta tekee se, että tuomittu haki seksuaalista tyydytystä kuristamalla lapsia. Uhreja oli ainakin kolme.

Ensimmäinen tapauksista sattui valtakunnansalin kirjastossa, uhrin ollessa 7-vuotias.

Toinen uhri oli tekohetkellä 14-vuotias. Pheasey oli heittänyt tytön lattiaan, istunut päälle ja kuristanut tätä. Tytön herätessä tajuttomuudestaan, tyttö oli huutanut ja itkenyt Jehovaa avuksi. Teon jälkeen Pheasey oli todennut täysin tyynesti tappavansa tytön jos tämä kertoisi kenellekään, tai raiskaavansa tytön oman lapsen tulevaisuudessa.

Tyttö juoksi huutaen ja itkien kotiin, ja kertoi äidilleen mitä oli tapahtunut - ainoastaan kuullakseen että tämän tulisi peseytyä, jotta he voisivat käydä tarkistuttamassa kaulan mustelmat sairaalassa. Syyttäjä kertoi uhrin vanhempien päättäneen salata teon seksuaalisen luonteen, ja käskeneet lapsen olla puhumatta asiasta. Myös seurakunta päätti lakaista tapauksen maton alle.

Tekijä jäi lopulta kiinni, kun yksi uhreista sai tietää että Pheasey oli töissä saattohoitokodissa. Uhri huolestui asiasta ja kertoi tapahtumista viranomaisille.

Telegraph: Jehovah's Witness jailed for five years as perverted past finally revealed
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Verilettu
Moderaattori
Viesti:

Re: Jehovan todistaja tuomittiin raa'asta seksuaalisesta hyväksikäytöstä - ei herkille

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Jos saisin päättää, niin ensin jalkapuuhun viikoksi, sitten ISIS-tyylinen pään irrotus. VMP.

Ja kai nyt seurakunnan salailijatkin saivat tuomion?

Huh, olisi pitänyt uskoa tuota varoitusta otsikossa. Vitsi että tuntuu pahalle.
Vieras

Re: Jehovan todistaja tuomittiin raa'asta seksuaalisesta hyväksikäytöstä - ei herkille

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mutta onhan toisaalta todettava että ainakin kieltävät arpojen myyntityön.
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Valtakunnansalilla siis tuollaista pahuutta.

Ihmiset, jotka tekevät tuollaista, ovat pahoja. Ihmiset, jotka salaavat tuollaisen ja näin suojelevat rikollista, ovat vielä pahempia.
Let me go Master I hate you so
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Myös seurakunta päätti lakaista tapauksen maton alle.
Miksi?

Miksi miksi miksi miksi?

MIKSI!!?

Eihän tällanen nyt vittu oo ollenkaan normaalia!
Linkistä:
The girl fell into unconsciousness, came round but then passed out again before coming round for a second time and crying out: “Jehovah help me!”
Tämä on minulle selvä merkki ettei ainakaan mitään Jehovaa ole tai mitään Jehovan enkeleitä.

Valtakunnan salillakin.. Huhhuh, siellä "turvapaikassa". (Ensimmäinen tapaus)

Tässä vielä historian havinaa:
http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?t=5783
Viimeksi muokannut Veli-Hopea, 30.12.2015 14:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Nukahtanut

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

rippeli kirjoitti:Valtakunnansalilla siis tuollaista pahuutta.

Ihmiset, jotka tekevät tuollaista, ovat pahoja. Ihmiset, jotka salaavat tuollaisen ja näin suojelevat rikollista, ovat vielä pahempia.
En millään ymmärrä, miten noiden omatunto kestää tommosta salailua, eritoten lapsen äidin :shock: Omalle lapselle tapahtuu pahin mahdollinen katastrofi ja äiti on noin kylmä...
Jos todistajat pitää jumalaansa rakkaudellisena ("itse rakkaus") ja heitä käsketään jäljittelemään tuota, niin miten ihmeessä ne voi sillon sallia tommosen toiminnan ja lakasta kaiken maton alle? Tossa on kaikkein suurin ristiriita, jota vaan ei millään kykene käsittämään.

Sairas lahko, ei tässä muuta kykene tähän hätään sanomaan...
Pelkäämpä vain, että lisää tulee näitä nyt, kun on alotettu nuo oikeustoimet. :?
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Veli-Hopea

En millään ymmärrä, miten noiden omatunto kestää tommosta salailua, eritoten lapsen äidin :shock:
Eihän se normaalia ole. Tätä olisi kiva pohtia lisää miten vanhemmat,srkn tietoiset ja vanhimmat näiden asioiden kanssa pystyy elämään.

Edelleen olen sitä mieltä että kun elää osittain jossakin "rinnakkaistodellisuudessa", elää mutta ei kuitenkaan elä 100% tässä vaan jossakin epätodellisesssa tilassa ja kuplassa, tällainen käytös mahdollistuu.

Oikeasti, jonkinlainen unitila/hypnoosi... Jotakin sellaista todella outoa mielen manipulaatiota jne.

Eli summarum en tiedä yhtään mutta en vaan voi ymmärtää kuten et sinkään arvon nukahtanut .

Miettikää omalle kohdalle jos teidän tyttö raskataan kuristaen, niin ihan normillako jatketaan ja hommat piiloon vai mitä on sellainen luonnollinen reaktio?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Verilettu
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Veli-Hopea kirjoitti:Miettikää omalle kohdalle jos teidän tyttö raskataan kuristaen, niin ihan normillako jatketaan ja hommat piiloon vai mitä on sellainen luonnollinen reaktio?
Mun on pakko myöntää, että en ole viisas tms. että osaisin ottaa jotenkin hienosti ja järkevästi asiat. Minä tappaisin tuon raiskaajan. Jos pystyisin. Minun rakkaille ei tehdä pahaa. Jos joku tappaisi kissani, tappaisin tämän henkilön. Ja kyse on sentään monen mielestä "vain" kissasta. Lapset ja eläimet, jättäkää ne rauhaan.

Eikä pliis kiistelyä mikä on oikein ja mikä väärin. Tämä aihe on tosiaan ihan väärä minulle, olisi pitänyt uskoa varoitusta otsikosta. En millään pysty käsittämään näitä ihmiskuvan vääristymiä jotka voivat käyttäytyä noin.
Veli-Hopea

Mun on pakko myöntää, että en ole viisas tms. että osaisin ottaa jotenkin hienosti ja järkevästi asiat. Minä tappaisin tuon raiskaajan. Jos pystyisin. Minun rakkaille ei tehdä pahaa.
Ymmärrän täysin mitä tarkoitat ja joo ei tässä tarvi ruveta ruotimaan sitä mikä asioissa on oikein tie tai kuinka väärin olisi henkilökohtainen kosto.

Sanoisin että itsekin tekisi vaikeaa tasapainoilla kahden asian välillä. Se, lähtisinkö pedofiilin luokse paikanpäälle itse vai olisinko välittömästi jossakin hysteriassa viranomaisten luona.

Näkisin nämä kuitenkin luonnollisempana reaktiona kun piilottaminen ja vaikeneminen.

Varmaan olette tekstistä päätellen huomanneet että kyseinen kuvottava uutinen ottaa itsellekin koville, joka toki lienee luonnollista sekin.

Huomautus, jos joku lukija ei tunne asiasta mitään mielipahaa ,saa tunnetta tai koe tapahtuneen mitään vääryyttä, niin oikeasti... Läps! Herää!

Pro et contra

Viesti Kirjoittaja Pro et contra »

rippeli kirjoitti:Valtakunnansalilla siis tuollaista pahuutta.

En ole perehtynyt tähän aloituksessa kerrottua enempää mutta olen samaa mieltä että "ihmiset jotka tekevät tuollaista, ovat pahoja", he ovat menneet pahuudessa monta astetta syvemmälle.
Emme me ihmiset yleensäkään mitään valtavan hyviä olla mutta pääosin eteentulevissa tilanteissa valitsemme vaihtoehtojen välillä hyvän, tai hyvään suuntaavaan.

Tällaisen tapauksen salaaminen viranomaisilta on väärin, kaikessa oksettavuudessaan...
Kaikkien seurakuntalaisten pitäisi myös tietää totuus, mutta kaikki eivät sitä kestä. Nyt he kumminkin tietävät tapahtuneen kaikkein pahimmalla tavalla, julkisen häpeän kautta.
takapiru

Viesti Kirjoittaja takapiru »

Verilettu kirjoitti:
Veli-Hopea kirjoitti:Miettikää omalle kohdalle jos teidän tyttö raskataan kuristaen, niin ihan normillako jatketaan ja hommat piiloon vai mitä on sellainen luonnollinen reaktio?
Mun on pakko myöntää, että en ole viisas tms. että osaisin ottaa jotenkin hienosti ja järkevästi asiat. Minä tappaisin tuon raiskaajan. Jos pystyisin. Minun rakkaille ei tehdä pahaa. Jos joku tappaisi kissani, tappaisin tämän henkilön. Ja kyse on sentään monen mielestä "vain" kissasta. Lapset ja eläimet, jättäkää ne rauhaan.

Eikä pliis kiistelyä mikä on oikein ja mikä väärin. Tämä aihe on tosiaan ihan väärä minulle, olisi pitänyt uskoa varoitusta otsikosta. En millään pysty käsittämään näitä ihmiskuvan vääristymiä jotka voivat käyttäytyä noin.
Minut on raiskattu.

Jos joku raiskaisi tyttöni, istuisin mielelläni teostani tuomioni vankilassa.

Mitään niin pahaa tekoa en keksi toiselle tehtävän :'(
Veli-Hopea

Nyt he kumminkin tietävät tapahtuneen kaikkein pahimmalla tavalla, julkisen häpeän kautta.
Vielä kun saisivat tietää ettei tämä salailu ole mikään yksittäistapaus, esim -Australia-

Pakko lähtee ulos kävelylle että tässä rauhottuu.

Luopio?

Viesti Kirjoittaja Luopio? »

Aivan sairasta.
Minulle aina kerrottiin, kuinka Jehovan enkelit suojelevat valtakunnansaleja. Ilmeisesti vain ulkopuolta, kun näitä juttuja lukee, tai sitten enkeleillä/Jehovalla on huono kuulo, kun eivät kuule salilla raiskattavan ja pahoinpideltävän alaikäisen tytön avunhuutoja.
Ja ilmeisesti uskollisen todistajan(tytön vanhemmat) ei tarvitse noterata, kun Jehovakaan ei välittänyt. Seurakunnan vanhimpien tehtävähän on ensisijaisesti kiillottaa kilpeä ja lakaista ongelmat maton alle.

Missä on PEC ym. vartiotorniseuran äänenkannattajat positiivisine kommentteineen?
"Totuus ei saa koskaan tulla hyvän tarinan tielle"
Nukahtanut

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

No entäs tyttö sitten itse? En uskalla ees kuvitella niitä traumoja.
Tää on vielä pahempi, kuin satunnainen puskaraiskaus (joka kans erittäin tuomittavaa toki), koska uhri joutuu näkemään tekijää JOKA KERTA, kun salille astelee. Yleensä näet tekijän kerran, toinen kerta ehkä sit syytetyn penkillä. Mutta et joka viikko salilla muiden seurassa kuitenkaan... Tulee ihan kylmiä väreitä jo ton tilanteen kuvittelusta :(
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Veli-Hopea

Missä on PEC ym. vartiotorniseuran äänenkannattajat positiivisine kommentteineen?
Kyllä ketjusta löytyy myös PECin asiallinen kanta. ^^^^

Vastaa Viestiin