10 päivää Pohjois-Koreassa

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

SuurinBabylon

10 päivää Pohjois-Koreassa

Viesti Kirjoittaja SuurinBabylon »

Tästä dokumentista tuli elävästi mieleen elämä lahkossa. Kaikki tapahtuu Johtajan (ts. hallintoelimen) ohjauksessa ja kansa ei puhu muusta kuin maansa ylivertaisuudesta, joka on lähestulkoon paratiisi maan päällä.

Kriittistä ajattelua ei tunneta. P-Korean ystävyysseuran johtaja toteaa dokumentissa osuvasti: we don't need censorship because there's nothing to criticize.

10 Days in North Korea: http://youtu.be/5xs--To414I
Nukahtanut

Re: 10 päivää Pohjois-Koreassa

Viesti Kirjoittaja Nukahtanut »

Onhan tuo kyllä maailman kummallisin maa monella tapaa. Jos jeppuloilla olis oma valtio, olisko se tollanen? :D
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Nukahtanut kirjoitti:Onhan tuo kyllä maailman kummallisin maa monella tapaa. Jos jeppuloilla olis oma valtio, olisko se tollanen? :D
Oon aikoinani vierastanut ajatusta verrata pohjoiskortsuun, mutta on se vaan niin että kyllä siitä samaa aatetta löytyy. Ihminen on tyhmä laumaeläin, ei auta.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Verilettu
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Ja minä taas olen aina kokenut että Pohjois-Korea on todella paljon samanlainen kuin Jehovan todistajat. Jos todistajilla olisi valtio, se luultavasti olisi tuollainen. Kuolemantuomiotkin tulisivat varmasti käyttöön.
Kuva
PK:ssa on varmasti moni joka ajattelee ettei tämä ole maailman paras valtio, tietenkin, onhan sieltä moni karannutkin, aivan kuten todistajissa. Vaan poiskaan ei uskalla lähteä, ellei ole valmis suuriin uhrauksiin. Kummassakin hymistellään toisille kuinka hyvin asiat meidän porukassa on, jos et hymistele, sinua aletaan karttaa (PK:ssa lienee päätyy jonnekin pakkotyöhän).
Vastaa Viestiin