Nukahtanut kirjoitti:Verilettu kirjoitti:Tulipa viimein tilattua, tuolta aliexpressistä. Saapa nähdä pääsenkö koskaan palvomaan Bastetia

Kerro kun tulee perille

Vois emännälle ostaa tollasen lahjaksi
Tänään tuli perille. Noin hienoa kuin tuossa aloituksen kuvassa on, niin en löytänyt, etsintä jatkuu, itse asiassa kiikarissa on jo yksi, mitä en harmittavasti ensimmäisellä kerralla löytänyt. Mutta sillä aikaa tämä saa olla esillä.

Materiaali on kai puuta, siltä se ainakiin tuntuu. Läheltä katsoen, joissain piirroksissa olisi siveltimen tarkkuudella toivomisen varaa. Mutta olen itse asiassa aika tyytyväinen ostokseeni. Tämä oli ensimmäinen Alista, muttei viimeinen ostos. Tulivat vielä suoraan postiin ilman tullipelleilyjä, mikä on aina hyvä.
Jos meinaat ostaa, kannattaa ajan kanssa etsiskellä. Kaikki eivät tule hakusana-listaukseen. Esim. kun laitoin jotain toivelistaan, niin löytyi sitten sellaista mitä ei ensin ollut.
Edit. Tajusin juuri että mikä itsellä kuvissa mätti silmään.

Ne ovat liian läheltä otettuja. Antavat väärän kuvan. Tämä patsas on todella pieni siis. Näyttää livenä paljon paremmalta kuin noissa ottamissani kuvissa. Luulin että kannattaa kuvata läheltä (kuvattu oikealla kameralla sopivalla ohjelmalla).