Jehovan todistaja -isä raiskasi oman tyttärensä Puolassa

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Johanneksen poika
Viesti:

Jehovan todistaja -isä raiskasi oman tyttärensä Puolassa

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Tunnistaja.ee ja Filippos tekivät hienoa yhteistyötä. Heidän ansiostaan nyt on mahdollisuus katsoa video, missä raiskattu JT-nainen kertoi lapsuudestaan.

Kuva
Kuva: YouTube

Tytär kertoo:

"Isäni... saarnaa raamatusta. Hän tekee talosta taloon -työtä ja on jäsen Jehovan todistajien seurakunnassa. Hän esittää olevansa innokas. Hän unohti... esittää unohtaneensa, että hänellä oli tapana raiskata omaa tytärtään.

Se oli hyvin vaikeaa aikaa elämässäni. Olin koulussa ensimmäinen Jehovan todistaja. Alusta asti äitini jätti minut isäni huomaan.

Olin kuusi tai seitsemän, kun isäni kosketti minua sillä tavalla, miten hän ei koskaan saisi...
"

http://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_w352.html
Verilettu
Moderaattori
Viesti:

Re: Jehovan todistaja -isä raiskasi oman tyttärensä Puolassa

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Voi hemmetti. Sanattomaksi vetää. Ja vihaiseksi. Ja mitä hirveitä paineita lopultä äidilläkin on tuon niin hyvän ja uskonnollisen miehensä kanssa. En puolusta äidin tyttärensä karttamista, mutta äiti ei voine asialle mitään, ellei ole valmis lähtemään. Elämä on pakko olla ollut äidille ihan hirveää tietäessään miehensä sairaasta käyttäytymisestä, vailla ulospääsyä.

Miksi puhun väin äidistä. Ehkä en voi vielä täysin käsittää isän pahuutta tyttärelleen. Mietin sitä ehkä myöhemmin lisää. Nostan sädekehää kenties pääni päällä, mutta minun oli keskeytettävä videon katsominen hetkeksi. Vihaan sitä jos lapsille tai eläimille, púolustuskyvyttömälle tehdään pahaa. Siinä ehkä tulee oma sairas mieleni esiin; voisin varmaan tappaa pahantekijän jos joku tekisi kissoilleni jotain (eri keskustelu miksi kukaan edes tekisi, onneksi näin ei käy). Alkoipa päivä synkästi. :cry:

Edit. En tietenkään tappaisi ko. isää, mutta pakkohan tuon on saatava maallinen rikostuomio? Eikö? Eteneekö juttu mitenkään? :x

Hyvä kuitenkin että näitä tulee julki.
Nimrod

Viesti Kirjoittaja Nimrod »

Tämänkaltaisia uutisia jatkuvasti esiin noustessa, tulee mieleen se fakta jälleen että tämän kultin mainetta ei nykymaailmassa nosta enää mikään. Suunta on ainoastaan alaspäin.
"Kuka on jumala, niin että minun pitäisi totella hänen ääntään? En tunne ketään jumalaa." -Mahtava metsästäjä
YksinäinenSusi

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

Hyytävää. Oli oikein raamatun jakeilla perustellut tyttärelleen raiskauksen olevan sopivaa. Ja ei ihme. Raamatustahan löytyy jakeita, jotka esittelevät tyttären raiskaamista ihan myönteisessä valossa. Ihan kuin se ei olisi mitään Jumalan silmissä.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Vastaa Viestiin