Kesällä 2017 pidetään yllättäen myös kolmas aluekonventti. Se alkaa juhannusaattona 23.06.2017.
Mistä on kyse?

http://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_s766.html
Valvoja: Moderaattorit

Ha Ha Ha Mitä ihmettäVieras kirjoitti:Joskus Tampereella konventissa kävi joku tyyppi laittamassa autojen tuulilaseihin lippulappuja,ei ehtiny pitkälle ku lähti niskaperse otteella omaan pakuunsa! En suosittele
Tuota oon aina miettinyt, että onko nuo konventtien järkät ihan virallisia luvan omistavia henkilöitä, vai jotain nimettyjä vain.Vieras kirjoitti:Konventissa oli omat järjestyksenvalvojat ne kävi sen poistaa ja tyyppi ei ollu exjt.
Varmasti on heitäkin (terveiset kaikille aktiiveille!ModestMuse kirjoitti: Tuli muuten mieleen.. tän sivuston paikallaolomäärät mietityttää mua.. tällä hetkellä sanoo paikalla 20 henkilöä, vaan 2 rekisteröitynyttä käyttäjää.
Onkohan näistä osa JT:itä?
Joo yleisönpalvelija ei ollu ainakaan mikään kummonen virka saada. Hyvä maine ja pieni nuoleminen oikeaan suuntaan riitti.Vieras kirjoitti:yleisönpalvelijaksi pääsi melkein kuka vaan"hyvä maineinen"(paskat)
Järkkäriksi pääsy tais olla niin et piti oikeesti olla se kurssi käytynä.oli siellä ainaki yks entine portsari ja vartija.
Tiiä sitte onko jt t jo kehittänyt oman järjestyksenvalvonta kurssin.
Paskantärkeenä sitä tuli yleisönpalvelijana oltua että nyt hävettää
Ennen muinoin oli muistaakseni aina pieni määrä järjestyksenvalvojia myös talon puolesta. Onkohan viime vuosina ollut?Nukahtanut kirjoitti:Suomen lain mukaan tietyn kokoisissa yleisötapahtumissa pitää olla virallisia järkkiä läsnä, niin siks jäin tuota pohtimaan. Noudattavatko lakia vai ei.
Osa on varmaan sivulle unohtuneet kirjautuneet, joiden kirjaus loppuu ajastetusti. Itselle on käynyt näin.Nukahtanut kirjoitti:Varmasti on heitäkin (terveiset kaikille aktiiveille!ModestMuse kirjoitti: Tuli muuten mieleen.. tän sivuston paikallaolomäärät mietityttää mua.. tällä hetkellä sanoo paikalla 20 henkilöä, vaan 2 rekisteröitynyttä käyttäjää.
Onkohan näistä osa JT:itä?) ja myös niitä, jotka eivät näe vaivaa rekisteröitymiselle.