Aloittaako JT - blogi?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

blogger

Aloittaako JT - blogi?

Viesti Kirjoittaja blogger »

Tiedättekö mitä olen miettinyt, olen miettinyt tätä jo pitkään. Haluaisin aloittaa suomenkielisen blogin - en itsestäni vaan uskonkäsityksistä.
Blogilla ei tietenkään ole tarkoitus esim kerätä rahaa, vaan puhtaasti suomenkielisen tiedon tuottaminen nuorelle aikuiselle lukijakunnalle. Sellaista yksinkertaista perustelua, ainakin ajatuksissa sellainen.

Mietin vaan että onkohan blogi helppo jäljittää. En haluaisi henkilötietojani "julkisiksi". Mutta saako joku it-nörtti kaivettua sen esiin? Vai pitääkö tässä kirjaston koneita foliohattu päässä alkaa käyttämään :D

Toisekseen, mitä te ajattelette asiasta? Onko tällaiselle edes tarvetta? Mitä ominaisuuksia siihen toivoisitte? Mitä ja minkä tyyppistä kaivattaisi?

Kiitokset :)
YksinäinenSusi

Re: Aloittaako JT - blogi?

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

Kyllähän plogeille aina lukijansa löytyy. Kyllä se varmaan varminta on käyttää kirjaston konetta, jos ei halua nimensä paljastuvan. Ja voihan käsikirjoituksen tehdä kotona vaikkapa wintoosan muistiolla ja kirjastossa sitten puhtaaksikirjoittaa sen ja laittaa plogiinsa. Kirjastossahan on muutenkin mukava kirjoitella, koska näkee ihmisiä ja ei ole kodin kaaos häiritsemässä kirjoittamista.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Tony

Re: Aloittaako JT - blogi?

Viesti Kirjoittaja Tony »

blogger kirjoitti:Mietin vaan että onkohan blogi helppo jäljittää. En haluaisi henkilötietojani "julkisiksi". Mutta saako joku it-nörtti kaivettua sen esiin? Vai pitääkö tässä kirjaston koneita foliohattu päässä alkaa käyttämään
Blogin perustaakseen ei tarvitse antaa henkilötietojaan. Enkä usko, että kenelläkään olisi motivaatiota alkaa kaivelemaan yksittäisen blogittajan henkilötietoja. Blogeja on maailma täynnä. Myös Jt-aiheisia sellaisia.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vastaa Viestiin