Tunnelmia Helsingin kirjamessuilta 2017

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Johanneksen poika
Viesti:

Tunnelmia Helsingin kirjamessuilta 2017

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Kuva
Atenan osasto: Kuva: JP

Perinteiseen tapaan kävin kirjamessuilla perjantaina. Jostain syystä perjantai on vakiintunut messupäiväkseni, vaikka jokaisena muunakin päivänä olisi kiinnostavia haastatteluja tarjolla.

Aivan ensimmäiseksi on todettava, että Jehovan todistajilla ei ollut omaa osastoa messuilla tänä vuonna. Ei ollut myöskään viime vuonna. Vuonna 2015 Jehovan todistajilla oli oma osasto, ja tiedottaja Veikko Leinonen hehkutti, että JW.ORG:n kirjamessut oli melkoinen menestys. Olikohan sittenkään?

No, Jehovan todistajien oman osaston puuttuminen ei ollut mikään ongelma minulle. Jehovantodistajuuteen ja hengelliseen väkivaltaan liittyviä kirjoja ja haastatteluja kyllä löytyi messuilta useitakin.

Mm. Atena, Docendo ja Eduskunnan osasto tarjosivat riittävästi elämyksiä entiselle Jehovan todistajalle.

Lue messuraportti täältä.
Weathertop
Moderaattori

Re: Tunnelmia Helsingin kirjamessuilta 2017

Viesti Kirjoittaja Weathertop »

Hienoa, että löysit jonkun, jolta kysyä nuo tärkeät kysymykset yhteiskunnan välinpitämättömyydestä ja uskonnonvapaudesta! Minä ainakin odotan innolla vastausta.

Itsekin olin työn puolesta kirjamessuilla perjantaina, mutta jotenkin onnistuin missaamaan melkein kaikki vähänkin kiinnostavat esiintyjät ja jouduin lähtemään ennen Törmälehdon ja Kallandin keskustelua. :(
"The universe is not fine-tuned for life; life is fine-tuned to the universe." - Victor J. Stenger
Vastaa Viestiin