Salatut elämät näyttelijä Jehovan todistaja perheestä.

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Japi-40
Viestit: 154
Liittynyt: 01.05.2007 00:01
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Salatut elämät näyttelijä Jehovan todistaja perheestä.

Viesti Kirjoittaja Japi-40 »

Salatuissa elämissä näyttelevä Tiia Ilmanen on Jehovan todistaja perheestä. Tyttöni oli nähnyt hänet kesän konventissa. Tiia Ilmasen roolihenkilö on sarjassa Sofia. Onkohan vanhimmat ottaneet hänet puhutteluun. Meillä sarjaa seurataan tiiviisti jopa vaimoni seuraa sarjaa,vaikka joitakin vuosia sitten yritti kovasti estää tyttöäni katsomasta sitä.
Viimeksi muokannut Japi-40, 19.02.2008 19:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Oonahan on kiltti tyttö joka ei viinaa taikka kikkeliin koske, kuten jokainen sarjaa seuraava tietää. Siksipä hän on varmaan ihan hyvä jt näytellessään kilttiä tyttöä :twisted:
Let me go Master I hate you so
Wonderman
Viestit: 156
Liittynyt: 01.08.2007 09:57

Re: Salatut elämät näyttelijä Jehovan todistaja perheestä.

Viesti Kirjoittaja Wonderman »

Hyvä että tuo vieras huomasi mokan, siis tämä vaalea neiti on jehovan todistaja, ei tuo oona rasta tyttö..jo minä aattelin. Mutta en kyllä ymmärrä ihan kaikkea tossa sofian roolissakaan, jos näyttelijä on jehovan todistaja.
Viimeksi muokannut Wonderman, 20.02.2008 02:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
" Lupaan lukea raamatun ja raitistuu
Jos saan aikaa se varmasti onnistuu
Muttei tänä yönä
Jääköön taakseni syntinen entinen
Pystyn muuttumaan vielä mä tiedän sen
Muttei tänä yönä"
- Jenni Vartiainen - en halua kuolla tänä yönä
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Salatut elämät näyttelijä Jehovan todistaja perheestä.

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Japi-40 kirjoitti:Salatuissa elämissä näyttelevä Tiia Ilmanen on Jehovan todistaja perheestä. Tyttöni oli nähnyt hänet kesän konventissa.--------.
Jos se onkin kiinnostunut tai jonkun mukana vain katsomaan tullut?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Japi-40
Viestit: 154
Liittynyt: 01.05.2007 00:01
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Salatut elämät näyttelijä Jehovan todistaja perheestä.

Viesti Kirjoittaja Japi-40 »

Kaarmis kirjoitti:
Japi-40 kirjoitti:Salatuissa elämissä näyttelevä Tiia Ilmanen on Jehovan todistaja perheestä. Tyttöni oli nähnyt hänet kesän konventissa.--------.
Jos se onkin kiinnostunut tai jonkun mukana vain katsomaan tullut?

Kyllä ainakin tyttöni kertoman mukaan on Jehovan todistaja perheestä. Tyttöni on näyttänyt joitakin kuvia netistä jossa hän on viettänyt aikaa muiden Jehovan todistaja nuorten kanssa. Tyttöni kertoi vielä,että hän on seurakunnassa julistaja.
Wonderman
Viestit: 156
Liittynyt: 01.08.2007 09:57

Re: Salatut elämät näyttelijä Jehovan todistaja perheestä.

Viesti Kirjoittaja Wonderman »

Japi-40 kirjoitti: Kyllä ainakin tyttöni kertoman mukaan on Jehovan todistaja perheestä. Tyttöni on näyttänyt joitakin kuvia netistä jossa hän on viettänyt aikaa muiden Jehovan todistaja nuorten kanssa. Tyttöni kertoi vielä,että hän on seurakunnassa julistaja.
ei tarvi kertoa linkkiä mutta millaisella sivustolla hänen kuviaan näkee ?
" Lupaan lukea raamatun ja raitistuu
Jos saan aikaa se varmasti onnistuu
Muttei tänä yönä
Jääköön taakseni syntinen entinen
Pystyn muuttumaan vielä mä tiedän sen
Muttei tänä yönä"
- Jenni Vartiainen - en halua kuolla tänä yönä
JHVA
Viestit: 16
Liittynyt: 15.02.2008 23:18
Paikkakunta: Heaven

Viesti Kirjoittaja JHVA »

Olen samaa kuullut hän itseasiassa on aktiivinenjäsen helsikiläisessä seurakunnassa.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

"Mutta en kyllä ymmärrä ihan kaikkea tossa sofian roolissakaan, jos näyttelijä on jehovan todistaja."

Siinä on käsikirjoitus tms ja ohjaaja tms määrää kuinka se toteutetaan. On supertähtiä, jotka saavat toteutuksessa äänensä kuuluviin, mutta uskonnolla sitä ei liene koskaan perusteltu.

ko näyttelijällä on vissiin ongelmana pohtia mikä on sallittua ja mikä ei sekä että kuinka hän epäilyttävät asiat selittäisi, elikkä ns farisealaisuus tässä uskonnossa, joka lakiuskontona on erittäin tarkkaa ulkonaisista muodoista, kun niikseen tulee.
sirpa-leena

Viesti Kirjoittaja sirpa-leena »

Minusta tämmönen on topic on ihan typerä veto. Olkoon joku sarjan henkilö taustaltaan vaikka vinkuintiaani, mitä siitä. Vaikka meillä olis kuinka hampaankolossa JT-uskontoa vastaan, niin voidaan kai me sentään harrastaa nuorison suojelua ja jättää alaikäiset rauhaan?

Lainaan Salattujen elämän Jennin lausetta ex-puolisolleen Amille:
HANKKIKAA ELÄMÄ!!!!!
Wonderman
Viestit: 156
Liittynyt: 01.08.2007 09:57

Viesti Kirjoittaja Wonderman »

sirpa-leena kirjoitti:Minusta tämmönen on topic on ihan typerä veto. Olkoon joku sarjan henkilö taustaltaan vaikka vinkuintiaani, mitä siitä. Vaikka meillä olis kuinka hampaankolossa JT-uskontoa vastaan, niin voidaan kai me sentään harrastaa nuorison suojelua ja jättää alaikäiset rauhaan?

Lainaan Salattujen elämän Jennin lausetta ex-puolisolleen Amille:
HANKKIKAA ELÄMÄ!!!!!
Hetkinen sirpa, eikö sinusta ole huolestuttavaa, jos nuori on jehovan todistajissa ? ellet itse sitten ole harras jehovan todistaja ?

Kyseistä salkkarinäyttelijää henkilönä mulla ei ole mitään vastaan, huolestuttavaa on se että on jehovan todistaja. Aivan yhtä huolissani olen nuorista, jotka ovat esim sekaantuneet huumeisiin, pitäisikö heidänkin kohdalla sanoa "suojellaan nuorisoa ja jätetään alaikäiset rauhaan" ?

Mulla itselläni on jo elämä, olisin yksinkertaisesti kuollut pois jos ei olisi elämää :D.
" Lupaan lukea raamatun ja raitistuu
Jos saan aikaa se varmasti onnistuu
Muttei tänä yönä
Jääköön taakseni syntinen entinen
Pystyn muuttumaan vielä mä tiedän sen
Muttei tänä yönä"
- Jenni Vartiainen - en halua kuolla tänä yönä
Wonderman
Viestit: 156
Liittynyt: 01.08.2007 09:57

Viesti Kirjoittaja Wonderman »

Anonymous kirjoitti:"Mutta en kyllä ymmärrä ihan kaikkea tossa sofian roolissakaan, jos näyttelijä on jehovan todistaja."

Siinä on käsikirjoitus tms ja ohjaaja tms määrää kuinka se toteutetaan. On supertähtiä, jotka saavat toteutuksessa äänensä kuuluviin, mutta uskonnolla sitä ei liene koskaan perusteltu.

ko näyttelijällä on vissiin ongelmana pohtia mikä on sallittua ja mikä ei sekä että kuinka hän epäilyttävät asiat selittäisi, elikkä ns farisealaisuus tässä uskonnossa, joka lakiuskontona on erittäin tarkkaa ulkonaisista muodoista, kun niikseen tulee.
Jos minä olisin jehovan todistaja ja harras sellainen, en ikimaailmassa suostuisi näyttelemään missään saippuasarjoissa, joissa on normaalia pettää toisia, valehdella, yms kieroa.
" Lupaan lukea raamatun ja raitistuu
Jos saan aikaa se varmasti onnistuu
Muttei tänä yönä
Jääköön taakseni syntinen entinen
Pystyn muuttumaan vielä mä tiedän sen
Muttei tänä yönä"
- Jenni Vartiainen - en halua kuolla tänä yönä
sirpa-leena

Viesti Kirjoittaja sirpa-leena »

"Hetkinen sirpa, eikö sinusta ole huolestuttavaa, jos nuori on jehovan todistajissa ? ellet itse sitten ole harras jehovan todistaja ? Kyseistä salkkarinäyttelijää henkilönä mulla ei ole mitään vastaan, huolestuttavaa on se että on jehovan todistaja. Aivan yhtä huolissani olen nuorista, jotka ovat esim sekaantuneet huumeisiin, pitäisikö heidänkin kohdalla sanoa "suojellaan nuorisoa ja jätetään alaikäiset rauhaan" ?"

Ja sillä laillako luulet huumeidenkäytön huolesi ilmasevasi, että laittasit kyseisen (oletetun) nuoren huumeidenkäyttäjän NIMEN ja perhetietoja (helsinkiläinen) julkiseen nettiin, josta kuka vaan voi siitä lukea???? Voisihan se olla, että k.o "rauhaan jätettävä nuori" olisikin just toipumassa/toipunut/suuntautunut ihan muuhun/ haluaisi jo unohtaa koko asian ja vanhat haavat revitään auki. Ja vaikka vetäisi 24-7 suoraan suoneen niin uskotko nimen julkistamisen häntä auttavan vai leimaavan, mietipä sitä Ihmemies!
Wonderman
Viestit: 156
Liittynyt: 01.08.2007 09:57

Viesti Kirjoittaja Wonderman »

Ja sillä laillako luulet huumeidenkäytön huolesi ilmasevasi, että laittasit kyseisen (oletetun) nuoren huumeidenkäyttäjän NIMEN ja perhetietoja (helsinkiläinen) julkiseen nettiin, josta kuka vaan voi siitä lukea???? Voisihan se olla, että k.o "rauhaan jätettävä nuori" olisikin just toipumassa/toipunut/suuntautunut ihan muuhun/ haluaisi jo unohtaa koko asian ja vanhat haavat revitään auki. Ja vaikka vetäisi 24-7 suoraan suoneen niin uskotko nimen julkistamisen häntä auttavan vai leimaavan, mietipä sitä Ihmemies!
Ensinnäkin, näyttelijän nimi näkyy netissä muutenkin ja ei ole kovin vaikeaa selvittää perhetaustojakaan jos nimen tietää ja asuinpaikan suurinpiirtein. En laittaisi kenenkään huumeenkäyttäjän nimeä nettiin tietenkään, mutta tämä näyttelijä on vähän eriasia.

En usko että kyseisellä näyttelijällä on mitään hätää sen kanssa vaikka tulisikin julki hänen uskonnollinen taustansa lehtien kansiin, kyllä ton ikäinen nuori näyttelijä tajuaa mihin on päänsä pistänyt kun on salkkareihin lähtenyt.

ja minkä takia tämä asia noin sinua riivaa ? oletko itse kyseisen henkilön sukulainen ? mietin sitten kun olet kertonut mikä on pointtisi tulla valittamaan salkkari näyttelijän keskustelusta täällä foorumissa.
" Lupaan lukea raamatun ja raitistuu
Jos saan aikaa se varmasti onnistuu
Muttei tänä yönä
Jääköön taakseni syntinen entinen
Pystyn muuttumaan vielä mä tiedän sen
Muttei tänä yönä"
- Jenni Vartiainen - en halua kuolla tänä yönä
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

sirpa-leena kirjoitti:Minusta tämmönen on topic on ihan typerä veto. Olkoon joku sarjan henkilö taustaltaan vaikka vinkuintiaani, mitä siitä. Vaikka meillä olis kuinka hampaankolossa JT-uskontoa vastaan, niin voidaan kai me sentään harrastaa nuorison suojelua ja jättää alaikäiset rauhaan?
Olen tavallaan samaakin mieltä kanssasi, noin periaatteessa, mutta lukiessani tätä debattia Wonskun kanssa alkoi mieltäni askarruttamaan esittämäsi näkemys.
MIKSI pitää 'suojella' sen esille tuomista, että joku julkisuudessa esiintyvä ihminen on Jehovan todistaja?
Eikö heidän itsensäkin pitäisi suorastaan 'huutaa' ja tuoda sitä esille kaikille ihmisille? Ainakin lahkon prinsiipien mukaan.

Matteuksen evankeliumi:
10:26 Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
10:27 Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.


Tässä toisaalta siis vain autetaan Jehovan todistajaa suorittamaan tehtäväänsä - olla esillä ja julistaa.

Ainoa seikka joka tässä on arveluttavaa on se, ONKO tuo näyttelijätyttönen varmasti Jt. Jos ei ole, niin tämä yhdistäminen olisi siinä tapauksessa virheellisenä tietona varsin huono asia.
Lukittu