Miitti Tampereella

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Mansesteri

Miitti Tampereella

Viesti Kirjoittaja Mansesteri »

Miitti Tampereella

UUT:n Tampereen vertaistukiryhmä kokoontuu osoitteessa Mustanlahdenkatu 19, Tampereen seudun vertaiskeskus PE 30.5.2014 klo 18.00, paikalla myös Jt-taustaisia ja jatkamme omaa miittiä UUT:n osuuden jälkeen.

Jos ei ole mahdollisuutta klo 18 alkavaan tilaisuuteen, niin yvllä saa lisäinfoa missä on jatkot.

Tervetuloa – ei kolehtia :)
Muovailuvaha

Re: Miitti Tampereella

Viesti Kirjoittaja Muovailuvaha »

Kiitos infosta! Onko tilaisuus vain aikuisille? Mulla kun on toi 3v, niin alanko ettiin hoitopaikkaa?
Mansesteri

Muovailuvaha kirjoitti:Kiitos infosta! Onko tilaisuus vain aikuisille? Mulla kun on toi 3v, niin alanko ettiin hoitopaikkaa?
Kyllä UUT:n tilaisuuteen voi ottaa 3-vuotiaan mukaan. :)
B.Kaktus

Viesti Kirjoittaja B.Kaktus »

Mahtavaa että miitti on juuri tässä kohtaa, kaikkien aikojen media-kevään päätteeksi! Jo vuosia sitten on tehnyt mieli osallistua mutta joko ei Helsinkiin pääse, joko ei ole kerennyt töiltä tai ei ole saanut aikaiseksi. Nyt osallistun, saa nähdä kerkiääkö UUT:n osuuteen. 

Toivottavasti miittiä saataisiin myös kesän aikana, grillijuhlien tms muodossa. Kas, kun sinne nyt kerran tulee odottaa jo lisää.. ;)
"Totuuden Jumala” vihaa valheita, ei katso suopeasti niitä, jotka pitävät kiinni valhetta opettavista järjestöistä. Ja haluaisitko sitä paitsi edes kuulua uskontoon, joka ei ole ollut rehellinen sinua kohtaan?" (Nykyinen elämämme 1975, s. 45)
Itsensä_etsijä

Viesti Kirjoittaja Itsensä_etsijä »

Jes, mä yritän ainakin päästä paikalle :)
Muovailuvaha

Viesti Kirjoittaja Muovailuvaha »

Bongataan sitten toisemme sieltä! Mulla mukana toooooodella vauhdikas 3v pellavapää poikanen. Ite oon blondi kälättäjä! :-D
Mansesteri

Tervetuloa kaikille.

Grillijuhlat kesällä, ei huono idea :D
Itsensä_etsijä

Mä jätän 3vee poitsuni suosiolla hoitoon xD Muuten saisin juosta vaan sen perässä :D Kuntohan siinä kasvaa ja sillein, mut muut ei varmaan juoksis mukana niin seurustelu kärsis :D Ja mäkin kannatan noita grillipartyja :)
Orphy

Viesti Kirjoittaja Orphy »

Hei, olisiko tähän tilaisuuteen Kuopiosta kiinnostuneita? Näin myöhään kyselen, mutta jos saataisiin auto tarpeeksi täyteen niin ei tulisi liian kalliiksi reissu. Yhteydenotot yv:llä tai sähköisesti: uke.mai@netti.fi

En ole JT taustainen, mutta asianne on muuta kautta läheinen ja uskoisin minulla olevan ihan hyvää näkemystä kuinka olisi hyvä tulevaisuuden kannalta edetä.
Mansesteri

Kiitos koko porukalle :D
Nezumi

Viesti Kirjoittaja Nezumi »

Harmillisesti jäi väliin tällä kertaa. :( Mut ehkä sitten joskus..^^
"You don't have to keep smiling for someone else..It's okay to smile for your own sake. "
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Paljonkos oli paikalla?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Nimrod

Viesti Kirjoittaja Nimrod »

Nyt jäikin epäselväksi, keitä tapasin miitissä? :D
"Kuka on jumala, niin että minun pitäisi totella hänen ääntään? En tunne ketään jumalaa." -Mahtava metsästäjä
Nimrod

Viesti Kirjoittaja Nimrod »

Olisko meitä ~10 ollut ainakin jatkoilla.
"Kuka on jumala, niin että minun pitäisi totella hänen ääntään? En tunne ketään jumalaa." -Mahtava metsästäjä
Itsensä_etsijä

Mä laskin, et ois ollu tasan 10 plus toi mun pikku mies siel jatkoilla xD ..ja kuulin, et siel itse tilaisuudes joka oli ensin, ois ollu vähemmän. Mut mukava oli nähdä ja pölistä pitkään :)
Vastaa Viestiin