UUT:n Tampereen vertaistukiryhmä kokoontuu osoitteessa Mustanlahdenkatu 19, Tampereen seudun vertaiskeskus PE 30.5.2014 klo 18.00, paikalla myös Jt-taustaisia ja jatkamme omaa miittiä UUT:n osuuden jälkeen.
Jos ei ole mahdollisuutta klo 18 alkavaan tilaisuuteen, niin yvllä saa lisäinfoa missä on jatkot.
Mahtavaa että miitti on juuri tässä kohtaa, kaikkien aikojen media-kevään päätteeksi! Jo vuosia sitten on tehnyt mieli osallistua mutta joko ei Helsinkiin pääse, joko ei ole kerennyt töiltä tai ei ole saanut aikaiseksi. Nyt osallistun, saa nähdä kerkiääkö UUT:n osuuteen.
Toivottavasti miittiä saataisiin myös kesän aikana, grillijuhlien tms muodossa. Kas, kun sinne nyt kerran tulee odottaa jo lisää..
"Totuuden Jumala” vihaa valheita, ei katso suopeasti niitä, jotka pitävät kiinni valhetta opettavista järjestöistä. Ja haluaisitko sitä paitsi edes kuulua uskontoon, joka ei ole ollut rehellinen sinua kohtaan?" (Nykyinen elämämme 1975, s. 45)
Mä jätän 3vee poitsuni suosiolla hoitoon xD Muuten saisin juosta vaan sen perässä Kuntohan siinä kasvaa ja sillein, mut muut ei varmaan juoksis mukana niin seurustelu kärsis Ja mäkin kannatan noita grillipartyja
Hei, olisiko tähän tilaisuuteen Kuopiosta kiinnostuneita? Näin myöhään kyselen, mutta jos saataisiin auto tarpeeksi täyteen niin ei tulisi liian kalliiksi reissu. Yhteydenotot yv:llä tai sähköisesti: uke.mai@netti.fi
En ole JT taustainen, mutta asianne on muuta kautta läheinen ja uskoisin minulla olevan ihan hyvää näkemystä kuinka olisi hyvä tulevaisuuden kannalta edetä.
Mä laskin, et ois ollu tasan 10 plus toi mun pikku mies siel jatkoilla xD ..ja kuulin, et siel itse tilaisuudes joka oli ensin, ois ollu vähemmän. Mut mukava oli nähdä ja pölistä pitkään