Osoittavatko JT:t etnistä suvaitsevaisuutta kuten opettavat?

Jehovan todistajien oppien lähempää tarkastelua

Valvoja: Moderaattorit

Veli-Hopea

Re: Osoittavatko JT:t etnistä suvaitsevaisuutta kuten opetta

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

mikkuitti kirjoitti:Onko suomen valtakunnansaleissa näkyny jt-romaneja? Itse olen käyny vasta viitisen kertaa saleilla, ei ole tähän mennessä itse nähny heitä..
Konventissa olen nähnyt yksittäisiä emäntiä. Mulla on sellanen käsitys, että romanit on enemmän helluntai sakin suuntaan.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
mikkuitti

Viesti Kirjoittaja mikkuitti »

Joo, kyl helluntaipuolella näkyy romaneja, ihan normaali näky että niissä penkeissä istuu romaneja ja valkolaisia.. en tiedä miksi romanit käy helluntaipiireissä enemmän kuin luterilaisissa.

Pohdiskelen täs, miksi romaneita ei ole jt-puolella, onko syy romanien asenteissa vai siinä että kenttäilyssä heidän oville ei mennä?
Uskon Jeesukseen ja olen helluntaiseurakunnan jäsen.
Filippos

Viesti Kirjoittaja Filippos »

Romaniasu ei sovi amerikkalaiseen kulttuuriin.
YksinäinenSusi

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

Filippos kirjoitti:Romaniasu ei sovi amerikkalaiseen kulttuuriin.
Niin, olen käynyt helluntailaisten kokouksessa muutaman kerran ja todennut, ettei heillä ole mitään erityistä vaatimusta.
Ihan tavallisissa vaatteissa tulevat kokouksiin, eikä tarvi olla pukua tms. pelleasua.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
mirjam123

Viesti Kirjoittaja mirjam123 »

Bulgarialainen ryhmä kokoontuu Helsingissä Pakilan salin kirjastossa, siellä tulkataan.
Viimeksi muokannut mirjam123, 13.06.2014 02:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nimrod

Viesti Kirjoittaja Nimrod »

Joskus kysyin vanhimmalta kun parrasta v*ttuili että, "enkös nyt pääse paratiisiin?" Hieman katsoi vinoon ja naurahti notta äläpä saivartele. Minäkö muka?

EDIT. JT eivät siis mielestäni ole suvaitsevaista porukkaa. Suomen uskonnoista melkeinpä ahdistavin ja inhottavin. Tämä siis yleisesti. Tiedän yhden rasistinkin, jonka mukaan tummaihoisten ei tulisi päästä paratiisiin.
"Kuka on jumala, niin että minun pitäisi totella hänen ääntään? En tunne ketään jumalaa." -Mahtava metsästäjä
Vastaa Viestiin