Asia selviää, kun lukee 07.10.2010 päivätyn kirjeen kaikille vanhimmille. Kirje on suomennettuna täällä.

Valvoja: Moderaattorit
Tosin tässä tapauksessa kirja kielletään vastapainoksi kaikilta muiltakin kuin naisilta, jos eivät ole seurakunnan vanhimpia.jext kirjoitti:Feministi sisälläni alkaa aina suuresti raivoamaan, kun luen näitä juttuja, koska useimmiten niissä asetetaan naiset alempaan asemaan miehiin verrattuna...
Hmmm ...mirjam123 kirjoitti: en myöskään koskaan ajatellut että harmagedon
tulisi minun aikanani,
Hieno asia ja näinhän raamattukin sen opettaa, että lopun ajasta tietää vain jumala.mirjam123 kirjoitti:... kuulin ja uskoin vain sen ettei kukaan muu voi tietää
lopun ajankohtaa kuin Jumala, siksi ohitin JT-opin tuossakin asiassa, ajattelin
että ihmiset erehtyvän innostuessaan enkä ajatellut sitä vt-seuran kannalta
sen enempää,
Tuota... minä en kyllä tiedä miten kirjoja laminoidaan(vaikka siis olen mies)?mirjam123 kirjoitti: Ja ettei ihan OT:ksi mene niin uskon että miehistä on laminoimaan kirjoja. Enkä ole feministi ollenkaan, arvostan kyllä miehiä, aina kun vaan aihetta.
Joo, helppo juttu jos on kone:o), ohjeet tulee mukana. Olen täysin luottavainen että joille sen tehtävän antavat siihen myös kykenevät. Olisipa kaikki yhtä helppoa.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:
Tuota... minä en kyllä tiedä miten kirjoja laminoidaan(vaikka siis olen mies)?
Asia ei välttämättä ole ihan noin yksioikoinen. Jeesus lupasi palata seuraajiensa elinaikana ja kertoi jumalan tietävän pelkästään itse vuorokauden sekä vuorokaudenajan.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Hieno asia ja näinhän raamattukin sen opettaa, että lopun ajasta tietää vain jumala.
Semminkin kun lopun aikaa on eletty esimerkiksi Paavalin johdolla. Jo sillä perusteella tuntuu omituiselta aloittaa uusi lopun aika, esimerkiksi vuonna 1799 ja Napo-motiivilla.Mutta useammin kuin keerran jt kirjallisuudessa annetaan kuitenkin ymmärtää, että hallintoelimen johtoporukka, joka kuuluu taivasluokkaan tietäisi, että me eletään nyt lopun ajassa, vaikkakin lopunaikaa pitää näköjään aina venyttää sitä mukaa kun aika ajaa ennustusten ohi.